Trudne pyt. dot. przednich przerzutek MTB

Data: 2013-03-08 13:46:48
Autor: PeJot
Trudne pyt. dot. przednich przerzutek MTB
W dniu 2013-03-08 13:15, Baudinho Junior da Silva pisze:

1. Czy można kupić środkowy wieniec zębaty BCD 104mm 30T?

Jeśli nie kupić, to na pewno zrobić z jakiejś 30.

2. Czy można kupić przerzutkę przednią, która będzie zmieniać pomiędzy 40, 32 i 2n zębami?

To się niewiele różni od standardu MTB. Myślę że tego rodzaju przerzutka spokojnie da radę, chyba że koronki będą całkiem płaskie, pozbawione wycięć wspomagających shift.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-03-08 10:28:20
Autor: Rowerex
On 8 Mar, 13:46, PeJot <PeJot_slepy_ad...@mm.pl> wrote:
W dniu 2013-03-08 13:15, Baudinho Junior da Silva pisze:

> 1. Czy można kupić środkowy wieniec zębaty BCD 104mm 30T?

Jeśli nie kupić, to na pewno zrobić z jakiejś 30.

To niewykonalne w normalnym przypadku (standardowe śruby). No chyba że
użyje się jakichś śrub o mniejszej średnicy, ale bez gwarancji, że
ramiona korby nie będą przeszkadzać łańcuchowi.

Konstrukcja extralite nie bez powodu jest taka a nie inna i na wielu
forach ostrzegają, że ta zębatka bez problemu pasuje tylko do korb
tego samego producenta.

Pozdr-
-Rowerex

Trudne pyt. dot. przednich przerzutek MTB