Trudne pytania dla pana "prof" Bartoszewskiego - pupila Platformy

Data: 2009-05-31 09:14:26
Autor: Tzva Adonai
Trudne pytania dla pana "prof" Bartoszewskiego - pupila Platformy
Trudne pytania dla pana "prof" Bartoszewskiego

Sam chętnie bym posłuchał jak na nie odpowiada.. Szanuję to co robił podczas
drugiej wojny światowej, ale jego megalomania i narcyzm zawsze działały mi na
nerwy.. Przegiął pałkę, gdy zaczął sam siebie reklamować jako "człowieka
przyzwoitego"... I jakoś niezbyt dobrze mu z oczu patrzy...

Data: 2009-05-31 09:52:18
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:19bc.00000420.4a222e52newsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
dokladnie, cos tu nie pasi. czlowiek przyzwoity i o wysokiej kulturze osobistej nie ma w zbiorze wypowiedzi opcji w ktorej posuwa sie do podworkowego opluwania przeciwnikow politycznych.

nie zebym sie czepial bo polityk powinien od czasu do czasu uzyc gazu pieprzowego, ale taki lizaczek jak bartoszewski.?
awe

Data: 2009-05-31 10:09:31
Autor: Tzva Adonai
[...]

Akurat za plucie na Kaczorów nie mam do niego pretensji.. Ani za atakowanie
Steinbach, którą trudno uznać za osobę przyjazną Polsce... Chodzi mi tylko o
jego przymioty osobiste, które nigdy nie pozwoliły mi obdarzyć tego człowieka
zaufaniem...

--

Trudne pytania dla pana "prof" Bartoszewskiego - pupila Platformy