Trudniej? Łatwiej?

Data: 2013-08-30 11:19:35
Autor: UGI
Trudniej? Łatwiej?
W dniu piątek, 30 sierpnia 2013 19:21:19 UTC+2 użytkownik Andrzej Zbierzchowski napisał:

Lazio, Trabzonspor, Apollon. Łatwiej niż w LM? Nie przypuszczam.

Czy ja wiem? Z tych ekip najbardziej bym się bał Trabzonu, bo Lazio, o ile dobrze widzę to od 5 lat nie gra w europejskich pucharach a i skład mają dużo słabszy niż kiedyś. W przeciwieństwie do ekspertów uważam, że to właśnie z Włochami będziemy się bić o drugie miejsce. Trabzon wyjdzie z pierwszego.

Trudniej? Łatwiej?