Trudno by mi było stać się częścią tego tłumu ...

Data: 2009-11-11 08:37:49
Autor: Tzva Adonai
Trudno by mi było stać się częścią tego tłumu ...
Nie potrafiłbym stać po stronie tych ludzi, bo czuję do nich
obrzydzenie..

http://www.youtube.com/watch?v=lL57gwObZP8

Data: 2009-11-11 18:28:47
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:2ea2be7a-8aba-49f3-9fdb-e89d79fc6c60h34g2000yqm.googlegroups.com...
Nie potrafiłbym stać po stronie tych ludzi, bo czuję do nich
obrzydzenie..

http://www.youtube.com/watch?v=lL57gwObZP8

Nie oglądam telawizji, czy była z tego wiecu jakaś relacja, choć mała migawka w TV?

boukun

Data: 2009-11-11 20:39:20
Autor: Adam
[...]

To ciekawe, jak silne są oddziaływanie dawnych speców od szkoleń politycznych w PRL.
Szczególnie ostro wyprano mózgi milicjantom i członkom PZPR - oni do dzisiaj nienawidzą wszystkiego, co polskie. Lata obrzydzania Dmowskiego, II RP dały niestety skutek - stąd to obrzydzenie.
AC

Trudno by mi było stać się częścią tego tłumu ...