Trudno mi to ocenić, jako wyborcy SLD....

Data: 2011-03-09 07:32:42
Autor: Grzegorz Z.
Trudno mi to ocenić, jako wyborcy SLD....
....ale myślę że taka koalicja jednak będzie i nie będzie to dobre dla
lewicy, choć ukaże jednocześnie prawdziwe oblicze Jarka, który przecież
jest bardziej lewicowy i komuszy, niż Napieralski i Olejniczak razem
wzięci.

===================

PRZEGLĄD PRASY. Jeśli PJN nie wejdzie do Sejmu, przy każdym układzie w
rządzie będzie SLD - mówi w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" przewodnicząca
klubu parlamentarnego Polska Jest Najważniejsza Joanna Kluzik-Rostkowska. Joanna Kluzik-Rostkowska uważa, że koalicja PO z SLD to kolejne cztery lata
stracone dla Polski. Jej zdaniem, rządzenie Donalda Tuska polega na trwaniu
na urzędzie, a SLD może do tego dodać tylko kilka antyklerykalnych
postulatów. Przewodnicząca PJN powiedziała w wywiadzie, że jeśli PiS nie
chce czy też nie jest w stanie wchodzić w żadne koalicje po wyborach, to
nie ma realnej szansy na rządzenie, nawet jeśli wynik tej partii będzie
przyzwoity. Dodała, że jednak nie należy wykluczuć koalicji PiS z SLD.
(...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9223652,_Kaczynski_nie_bedzie_dlugo_hamletyzowal_przed_wejsciem.html

Data: 2011-03-09 08:17:20
Autor: Przemysław W
Trudno mi to ocenić, jako wyborcy SLD....

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał

Dodaje, że skoro Jarosław Kaczyński był w stanie wejść w koalicję z LPR i Samoobroną, to nie ona sama nie sądzi, aby "zbyt długo hamletyzował przed wejściem w koalicję z SLD".

Kaczyński jest człowiekiem bez żadnych zasad, moralność jest dla niego czymś kompletnie nieznanym, dlatego dla zdobycia władzy jest gotów bez "hamletyzowania" dogadać się nawet z prostytutką w ostatniej fazie choroby wenerycznej. Dla kurdupla nie istnieją żadne hamulce, celem jest zdobycie władzy.

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiają się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępcą, którego ułaskawił nieżyjący prezydent".

Data: 2011-03-09 11:24:32
Autor: Azxse

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:19yflpciki61b$.1fjm38j4m8lm7$.dlg40tude.net...
[...]

Te dwie ogłupiałe ze szczęścia kobieciny pójdą z każdym do politycznego wyrka byle być na świeczniku!

AAA

Trudno mi to ocenić, jako wyborcy SLD....