Trudność ze zdobyciem części do aut : dostępnośc = cena

Data: 2015-07-22 15:25:39
Autor: J.F.
Trudność ze zdobyciem części do aut : dostępnośc = cena
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3539b980-b686-4bae-a822-c21c69e5cd41@googlegroups.com...
ps
jak bym miał wybór saab mi się podoba ale podobno już go nie ma.
I problem z częściami.

co bys nie wybral - im mniej popularne auto, tym ceny wyzsze.
A tobie sie saab marzy ... ile tego w Polsce widziales ?

J.

Data: 2015-07-22 15:41:24
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-07-22 o 15:25, J.F. pisze:
UĹźytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup
[...]

Kiedyś mój dłużnik miał saaba. Komornik mu go sprzedał. I mówi "dziwny
ten dłużnik. Już samo to, że ma saaba o tym świadczy" ;)

--
Liwiusz

Trudność ze zdobyciem części do aut : dostępnośc = cena