Trudny wybór marki - pomysły?

Data: 2016-06-24 23:31:07
Autor: grejon83
Trudny wybór marki - pomysły?
W dniu sobota, 25 czerwca 2016 02:00:05 UTC+2 użytkownik Majka napisał:
Witam,
chcę zmienić samochód. I mam dwa do wyboru. Dwa konkretne auta: jedno sprzedaje mój sąsiad z prawej, drugie sąsiad z lewej. Obaj sąsiedzi są porządni, uczciwi, znam ich i ufam. Znam też ich samochody /historię/.

Do wyboru mam: Toyota Yaris 1.4 D4D i Volkswagen Golf 1.9 1.9 TDI.

Możesz zrobić prosty test - zaparkuj każde z tych aut w odległości 30-40 cm od ściany i otwórz drzwi kierowcy. Potem wybierz to, gdzie drzwiami nie przywaliłaś w ścianę. No chyba, że żadnego z tych aut nie będziesz używać w mieście.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Jońca

Data: 2016-06-25 11:12:27
Autor: mk4
Trudny wybór marki - pomysły?
On 2016-06-25 08:31, grejon83@gmail.com wrote:
[...]

No przy takich kryteriach to polecam rower ;)

--
mk4

Data: 2016-06-25 02:20:10
Autor: grejon83
Trudny wybór marki - pomysły?
On 2016-06-25 08:31, grejon83@gmail.com wrote:

> [...]

No przy takich kryteriach to polecam rower ;)

Przecież nie każę jej otwierać drzwi na oścież tylko do pierwszej zapadki. Byłem naprawdę zdziwiony jak auto podobno miejskie tego testu nie przeszło.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Jońca

Data: 2016-06-25 12:30:36
Autor: cef
Trudny wybór marki - pomysły?
W dniu 2016-06-25 o 11:20, grejon83@gmail.com pisze:

[...]

A o co chodzi z tym testem?
Że się nie otwiera i trzeba wychodzić bagażnikiem czy co?

Data: 2016-06-25 08:56:18
Autor: grejon83
Trudny wybór marki - pomysły?
W dniu sobota, 25 czerwca 2016 12:30:44 UTC+2 użytkownik cef napisał:

> [...]

A o co chodzi z tym testem?
Że się nie otwiera i trzeba wychodzić bagażnikiem czy co?

Że walniesz w auto stojące obok. Coś co mi się nie przytrafiło w Mazdzie 6 kombi, było notoryczne w Seacie Ibiza 5d.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Jońca

Data: 2016-06-25 18:16:05
Autor: cef
Trudny wybór marki - pomysły?
W dniu 2016-06-25 o 17:56, grejon83@gmail.com pisze:
[...]

Walnąć to można zawsze.
Przecież jak coś stoi obok, to nie otwieram na pierwszą zapadkę,
tylko sprawdzam dyskretnie na ile mogę otworzyć, więc nadal nie bardzo rozumiem test. Chociaż ja się akurat specjalnie nie p...z takimi
obcierkami. Staram się oczywiście nie drasnąć komuś,
bo ludzie różni są i niektórzy pielęgnują ten swój kawałek blachy,
ale jak stoję obok muru, to jak się szybko nie odsunie,
to będzie porysowany i tyle.

Data: 2016-06-25 09:28:16
Autor: grejon83
Trudny wybór marki - pomysły?
W dniu sobota, 25 czerwca 2016 18:16:06 UTC+2 użytkownik cef napisał:

[...]

Ale jednak to wkurwia po prostu. Chcesz kulturalnie wysiąść z auta i walisz komuś w drzwi.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Jońca

Data: 2016-06-25 15:58:22
Autor: elmer radi radisson
Trudny wybór marki - pomysły?
On 2016-06-25 11:20, grejon83@gmail.com wrote:

Przecież nie każę jej otwierać drzwi na oścież tylko do pierwszej zapadki. Byłem naprawdę zdziwiony jak auto podobno miejskie tego testu nie przeszło.

And the winner is
https://heavenmadewithengines.files.wordpress.com/2015/10/scissor-doors.jpg

--

memento lorem ipsum

[...]