Trudny wybór? hmm

Data: 2012-11-02 10:54:36
Autor: Drzewo
Trudny wybór? hmm

Użytkownik "smokee69" <damiann05@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:d67f5acad10f5e83902c1631583e398a$1grupy.scigacz.pl...
 Poszukując swojego przyszłego jednośladu biorę pod uwagę Suzuki GSR 600, Honda CB600F Hornet, Kawasaki Ninja 250 (może CBR 250), ewentualnie Kawasaki Ninja 300 (nie interesują mnie inne motory typu CB500). Prosiłbym o wasze opinie, uwagi tylko co do tych motorów. Nie wiem czy przy takim obyciu z Motocyklami jakie ja prezentuje będę w stanie ogarnąć 98 KM.

Ninja dobra na początek, ale może się szybko znudzić. Jak podejdziesz z głową to ogarniesz 600ty. Jak masz małe doświadczenie to  proponuje na początku nie wyjeżdżać na drogi, tylko poćwiczyć na parkingu przseciwskręt - pomoże Ci to szybciej ogarnąć sprzęt.

Opinie masz tu

Hornet - http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu=18

GSR - http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu=1273

Ninja 250 - http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu=1238