Trudny wybór marki - pomysły?

Data: 2016-06-25 05:00:06
Autor: Budzik
Trudny wybór marki - pomysły?
Użytkownik Majka kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com ...

Yaris czy Golf?

Wez tanszego. :)
Albo tego ktorym ci sie lepiej jezdzi...

Ach ten nadmiar bogactwa, ludzie szukaja chociaz jednego porzadnego a Ty masz dwa...

Jaka cena tych aut?

Pociesze cie - jeżeli jest tak jak piszesz, to oba autka beda dobrym wyborem.
Toyotka jezdziłem - auto praktycznie bezawaryjne w przedziale km 0-150kkm.
Miałem je jako firmówkę, wiec nie oszczedzałem zbytnio.

Spalanie - mega oszczednie - 4l
Cisnac ile wlezie trudno przekroczyc 7,5l.

Na autostradzie spokojnie mozna latac 140km/h

Predkosc maks - ok 170.

Ogólnie całkiem sympatyczne autko ale ja bym chyba jednak wział golfa :)

Trudny wybór marki - pomysły?