True Blood

Data: 2009-06-01 09:37:15
Autor: Himera
True Blood
serial emitowany przez HBO. polecam.

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

Data: 2009-06-03 07:12:35
Autor: Habeck Colibretto
True Blood
Dnia 01.06.2009, o godzinie 16.37.15, na pl.rec.film, Himera napisał(a):

serial emitowany przez HBO. polecam.

O miłości.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-06-03 19:20:03
Autor: Tiber
True Blood
Habeck Colibretto, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości 1no0ija55b65b$.dlg@habeck.pl pobredza:

serial emitowany przez HBO. polecam.

O miłości.

Aż takie słabe? Widziałem kawałek pilota i nie zachęciło. Nie wygląda to na produkcję, w którą HBO włożyło dużo effortu. Taki przerywnik.

--
tbr

Data: 2009-06-03 22:54:51
Autor: Habeck Colibretto
True Blood
Dnia 03.06.2009, o godzinie 19.20.03, na pl.rec.film, Tiber napisał(a):

serial emitowany przez HBO. polecam.

O miłości.

Aż takie słabe? Widziałem kawałek pilota i nie zachęciło. Nie wygląda to na produkcję, w którą HBO włożyło dużo effortu. Taki przerywnik.

W sumie nawet warto. Zmęczyłem z braku laku i podobało się. Nie jest to
rewelacja, ale także nie jest to stracony czas. Wampiry i inne dziwolągi,
seks, miłość, krew trochę kryminału - jak ktoś lubi taką mieszankę to
warto. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-06-04 14:18:22
Autor: Himera
True Blood
"Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> wrote in message news:h06bc5$tga$1news.onet.pl...
[...]

daj szanse. ja np. nie jestem jakas fanka wampirow i sama z lekka obawa zaczelam ogladac ale warto. watek milosny jest rewelacja, nom ale jesli nie lubisz takiego czegos to nie zmuszaj sie:)

Data: 2009-06-04 21:37:43
Autor: Tiber
True Blood
Himera, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h096m1$pmf$1@inews.gazeta.pl pobredza:

[...]

Ojej, ja obejrzałem CAŁY "Twilight" poszukując tych pozytywów :) A TB oczywiście pewnie kiedyś dam szansę, seriali HBO nie można bezmyślnie zignorować.

--
tbr

Data: 2009-06-05 21:13:34
Autor: aga.p
True Blood
Użytkownik "Tiber" napisał w wiadomości news:h097q7$ee8$1news.onet.pl...
Ojej, ja obejrzałem CAŁY "Twilight" poszukując tych pozytywów :) A TB oczywiście pewnie kiedyś dam szansę, seriali HBO nie można bezmyślnie zignorować.

Ten można spokojnie zignorować po przemyśleniu. Plusy ma trzy: czołówka, muzyka i Skarsgard. Reszta to sieczka straszliwa, tylko trochę mniej głupia od Twilight.

pzdr,
A.

Data: 2009-06-03 14:58:58
Autor: Marek (UK)
True Blood
Cześć  Himera
Mon, 1 Jun 2009 09:37:15 -0500 w <news:h00p2t$ivf$1inews.gazeta.pl>
napisałeś:

serial emitowany przez HBO. polecam.

to ja - z ostatnio oglądanych - polecę Braking Bad, Sons of Anarchy, Lie
to Me i trzeciego Dextera. --
Pozdrawiam,
Marek
Nie rzucim ziemi skąd nasz root.

Data: 2009-06-03 19:21:51
Autor: Tiber
True Blood
Marek (UK), lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości 17i9wt0ysfyn1.dlg@markowy.serwer pobredza:

Lie to Me

W końcu będę musiał ten serial sprawdzić, bo pozostałe przez ciebie wymienione (plus Damages) też bym polecał.

--
tbr

Data: 2009-06-03 18:43:58
Autor: Marek (UK)
True Blood
Cześć  Tiber
Wed, 3 Jun 2009 19:21:51 +0200 w <news:h06bfg$tsm$1news.onet.pl>
napisałeś:

Lie to Me

W końcu będę musiał ten serial sprawdzić, bo pozostałe przez ciebie wymienione (plus Damages) też bym polecał.

ciekawszy od Mentalisty. no i Tim Roth, lubie go. --
Pozdrawiam,
Marek
Two paki women were talking in the corner shop when one said proudly to
the other "i've only been here in England 6 months and i can already
speak polish"

Data: 2009-06-03 19:49:15
Autor: Tiber
True Blood
Marek (UK), lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości rh8l2gn6kv7u$.dlg@markowy.serwer pobredza:

Lie to Me

W końcu będę musiał ten serial sprawdzić, bo pozostałe przez ciebie
wymienione (plus Damages) też bym polecał.

ciekawszy od Mentalisty.

To akurat nie jest wielka sztuka.

--
tbr

Data: 2009-06-04 00:39:47
Autor: Marek (UK)
Lie to me (was: True Blood)
Cześć  Tiber
Wed, 3 Jun 2009 19:49:15 +0200 w <news:h06d2s$2dv$1news.onet.pl>
napisałeś:

ciekawszy od Mentalisty.

To akurat nie jest wielka sztuka.

noo, ale najblizsze skojarzenie i podoby pomysł. tu w tv nawet lecą
równolegle, w tym samym dniu tygodnia: na five o 9.00 Mentalist, godzine
pozniej na sky1 i sky HD - Lie to me.

Cześć  Jester
Wed, 03 Jun 2009 23:00:31 +0200 w
<news:h06o41$5fj$1node2.news.atman.pl>  napisałeś:

>Tim Roth, lubie go.

Strasznie mnie wkurzył w tym serialu. Ile odcinków można jechać na patencie "przechylam głowę i się patrzę bokiem"

jestem po trzecim odcinku, jeszcze mnie to nie irytuje. hm, nawet nie
zauwazylem. chyba popsułes mi odbior, bo teraz zaczne na to zwracac
uwage :)
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-06-05 14:00:23
Autor: Habeck Colibretto
Lie to me
Dnia 04.06.2009, o godzinie 01.39.47, na pl.rec.film, Marek (UK)
napisał(a):

jestem po trzecim odcinku, jeszcze mnie to nie irytuje. hm, nawet nie
zauwazylem. chyba popsułes mi odbior, bo teraz zaczne na to zwracac
uwage :)

Akurat w tym serialu do niego pasuje. Buduje na tym całą postać. Daje radę
moim zdaniem. A zmęczyłem cały serial i chciałbym jeszcze... ale nie ma na
razie. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-06-03 23:00:31
Autor: Jester
True Blood
Marek (UK) wrote:

ciekawszy od Mentalisty. no i Tim Roth, lubie go.

Strasznie mnie wkurzył w tym serialu. Ile odcinków można jechać na patencie "przechylam głowę i się patrzę bokiem"? Słaby pomysł na postać, która będzie na ekranie paręnaście godzin...

Data: 2009-06-03 22:55:24
Autor: Habeck Colibretto
True Blood
Dnia 03.06.2009, o godzinie 19.21.51, na pl.rec.film, Tiber napisał(a):

Lie to Me
W końcu będę musiał ten serial sprawdzić, bo pozostałe przez ciebie wymienione (plus Damages) też bym polecał.

Lie to Me - koniecznie!

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-06-03 23:33:29
Autor: Tiber
True Blood
Habeck Colibretto, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości 1s7t81fqw7tas$.dlg@habeck.pl pobredza:

Lie to Me
W końcu będę musiał ten serial sprawdzić, bo pozostałe przez ciebie
wymienione (plus Damages) też bym polecał.

Lie to Me - koniecznie!

Hm, hm, jestem w rozterce. To, co napisałeś o "True Blood" to jest to, czego się spodziewam po tym serialu i mnie to odrzuca, a to, co Jester pisze o "Lie to Me" to jest dokładnie to samo co napisałem o "True Blood" 0_o

--
tbr

Data: 2009-06-03 23:49:48
Autor: Maciek
True Blood

"Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> wrote in message news:h06q7a$d09$1news.onet.pl...
[...]

Co ci szkodzi obejrzec pare odcinkow "Lie to me". Serial wart obejrzenia z racji na ciekawy sposób podejścia do rozwiązywania zagadek detektywistycznych.
Mam nadzieje, scenarzyści wykażą się polotem i główny bohater zacznie przechodzić na złą stronę. Z jego wiedzą nt. ludzi to było by coś pięknego.
Obecnie jestem pod wrażeniem "Numbers" aka "Wzory, wiem wiem staroć, ale jakoś wcześniej nie miałem okazji go widzieć. Moim skromnym zdaniem jeden z lepszych seriali kryminalnych.
Co do "Mentalist", jak każdy serial ma lepsze i gorsze odcinki. Daje radę.
Na sam koniec zostawiam "Bones". Ten serial naprawdę warto obejrzeć.

pozdrawiam Maciek

--
"Najbardziej lubię rozmawiać sam ze sobą. Oszczędzam w ten sposób czas i unikam kłótni."Oscar Wilde

http://www.flickr.com/photos/maciekr/

Data: 2009-06-04 00:58:20
Autor: Marek (UK)
Lie to Me i inne (was: True Blood)
Cześć  Maciek
Wed, 3 Jun 2009 23:49:48 +0100 w <news:h06umi$n4c$1news.onet.pl>
napisałeś:

Mam nadzieje, scenarzyści wykażą się polotem i główny bohater zacznie przechodzić na złą stronę. Z jego wiedzą nt. ludzi to było by coś pięknego.

zdexterowacenie...? intrygująca idea.

Obecnie jestem pod wrażeniem "Numbers" aka "Wzory, wiem wiem staroć, ale jakoś wcześniej nie miałem okazji go widzieć. Moim skromnym zdaniem jeden z lepszych seriali kryminalnych.

trzy razy zaczynałem, nagrywalem rozne odcinki i... odrzut. nie wciaga
mnie zupelnie, podonie jak...

Na sam koniec zostawiam "Bones". Ten serial naprawdę warto obejrzeć.

....podobnie jak Bones - generalnie mnie nudzi. kwestia gustu i oczekiwań
(bez wartosciowania, ofkors)

Łykam jeszcze Dollhouse (choć nie wiem dlaczego) i The listener (bo go
lubię).zacząlem tez Wire in the blood, nie powiem, nawet nawet.
wygaszam zaintersowanie CSI-ami, praktycznie po kolei zaczynają mnie
nudzic nowe odcinki. może przesyt. może coraz bardziej absurdalne
pomysły i zbiegi okoliczności...
 A, wlansie wystarotwal nowy House, na razie trafia na dysk, żona
obiecala chetnie obejrzec, wiec trzymam nagrany.
The Unit - ostatni, 4 sezon jakby ciekawszy od pozostałych.
 Eleventh Hour... bardziej realiztyczna i mniej wciągająca wersja x
files.
Without a trace - oglądam,jak juz sie konczą inne nagrania. Army Wives -
po pierwszym odcinku daje mu podobną ocene jak the Unit.
Najnowszy Regenesis - może byc, ale to nie serial pierwszego wyboru.
Najnowszy NCIS, znacznie ciekawiej niż pierwsze sezony, może sie
rozwinie w coś blizej sensacji i kryminału niż śmiesznych gagow.
a z komediowych - IT crowd, Father Ted (fajna brytjska wersja 'Plebanii'
;)) - ojciec Dougal wymiata. Polecam odcinek z trzema biskupami
przybywającymi poświęcic relikwie... mega rotfl.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-06-04 11:46:16
Autor: Mark
Lie to Me i inne
Dnia Thu, 4 Jun 2009 00:58:20 +0100, Marek (UK) napisał(a):

CSI-ami, praktycznie po kolei zaczynają mnie
nudzic nowe odcinki. może przesyt. może coraz bardziej absurdalne
pomysły i zbiegi okoliczności...

Final 9 seri CSI LV to totalna porazka:(. Miami z kolei juz od dawna jest
odjechane w blizej nieokreslony swiat rownolegly.
Tylko NY sie trzyma jeszcze no i ten cliffhanger na koncu..
A co powiesz na Criminal Minds?
Najnowszy NCIS, znacznie ciekawiej niż pierwsze sezony, może sie
rozwinie w coś blizej sensacji i kryminału niż śmiesznych gagow.

O tak tak. NCIS to jest to:) Ciekaw jestm tego spinn-offu,  dobrze by nie
zaczal przypominac CSI: Miami patrzac na "bajery"

--
Mark

Data: 2009-06-04 13:40:03
Autor: Marek (UK)
Lie to Me i inne
Cześć  Mark
Thu, 4 Jun 2009 11:46:16 +0200 w <news:g27yl5hmnyea.dlgsmok.wot>
napisałeś:

A co powiesz na Criminal Minds?

regularnie oglądam 4 sezon, wczesniejszych nie znam, widziałem
pojedyncze odcinki poprzednich i nie wystarczylo mi entuzjazmu :) czworka mi się podoba.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-06-04 13:06:52
Autor: Tiber
w wiadomości 7m9en9rcy2g$.dlg@markowy.serwer pobredza:

Mam nadzieje, scenarzyści wykażą się polotem i główny bohater zacznie
przechodzić na złą stronę. Z jego wiedzą nt. ludzi to było by coś
pięknego.

zdexterowacenie...? intrygująca idea.

O przepraszam, Dex nigdy nie *przechodził* na złą stronę. Dex nigdy nie był po *złej* stronie, Dex jest po *swojej* stronie. Jest też prezesem komisji, która orzeka, gdzie kończy się *ich* strona, a zaczyna *jego* ;)

Łykam jeszcze Dollhouse (choć nie wiem dlaczego)

Może jakieś mikrouszkodzenie mózgu? :>

a z komediowych - IT crowd,

A próbowałeś Big Bang Theory? Ponoć całkiem inne gagi (nie widziałem ITC), ale bardzo dobry. Mi się bardzo.

--
tbr

Data: 2009-06-04 14:07:26
Autor: Marek (UK)
Lie to Me i inne
Cześć  Tiber
Thu, 4 Jun 2009 13:06:52 +0200 w <news:h089se$ni2$1news.onet.pl>
napisałeś:

O przepraszam, Dex nigdy nie *przechodził* na złą stronę. Dex nigdy nie był po *złej* stronie, Dex jest po *swojej* stronie. Jest też prezesem komisji, która orzeka, gdzie kończy się *ich* strona, a zaczyna *jego*

no tak... trudno się spierać, jest w tym logika.
Łykam jeszcze Dollhouse (choć nie wiem dlaczego)

Może jakieś mikrouszkodzenie mózgu? :>

może, ale bardziej infekcja. na pewno to ta część mózgu, która szuka
czegoś niemożliwego, nierealnego, niewytłumaczalnego. ta sama, która
kiedyś łaknęła X-files a teraz każe mi oglądać Fringe, Tobiego -
Listenera, Eli Stone'a i Eleventh Hour... ;)
zainfekowałem się znacznie wcześniej, pierwszymi serialami - z dalekiego
dziecinstwa - które pożywiały tę chorą tkankę były 'Randall i duch
Hopkirka' i Smokofilomidanek - Danny the Dragon. wlasciwie w odwrotnej
kolejności.

a z komediowych - IT crowd,

A próbowałeś Big Bang Theory? Ponoć całkiem inne gagi (nie widziałem ITC), ale bardzo dobry. Mi się bardzo.

nie, nie widziałem. tu się właśnie konczy drugi sezon, więc pewnie
poczekam na powtórkę. nie powinno to długo potrwać.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-06-04 17:14:01
Autor: Tiber
Lie to Me i inne
Marek (UK), lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości 1n8g3n9iqtao5$.dlg@markowy.serwer pobredza:

[...]

Ej, ale Archiwum z zasady było fajne!

Mnie już sam samo aktorstwo odrzuca: na przykład to, że jeden z najsłabszych aktorów z BSG (który zresztą miał pozostać w minserii) potrafił awansować do jednej z głównych ról w Dollhouse'ie. Zresztą z Wheedona trawię tylko część Firefly'a.

[...]

Warto od początku, bo jest tam jakiś plot line no i sporo running gagów.

--
tbr

Data: 2009-06-04 21:23:18
Autor: Marek (UK)
Chuck (was: Lie to Me i inne)
Cześć  Tiber
Thu, 4 Jun 2009 17:14:01 +0200 w <news:h08obq$2l1$1news.onet.pl>
napisałeś:

A próbowałeś Big Bang Theory?

Warto od początku, bo jest tam jakiś plot line no i sporo running gagów.

przy okazji komediowych zapytam o Chucka. 2 sezon startuje w przyszlym
tygodniu, wiec w weekend bedzie powtorka calego pierwszego sezonu. Warto
nagrać? Opinie są pozytywne w większości, ciekaw jestem jakiego rodzaju
to humor (można z czymś porównac)?
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-06-04 23:49:12
Autor: Tiber
Chuck (was: Lie to Me i inne)
Marek (UK), lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości 1ptyszd50dtl2$.dlg@markowy.serwer pobredza:

A próbowałeś Big Bang Theory?

Warto od początku, bo jest tam jakiś plot line no i sporo running
gagów.

przy okazji komediowych zapytam o Chucka.

Mnie nie pytaj, bo ja kompletnie odpadłem po pierwszym epizodzie i kilku innych w TV. Jak dla mnie to serial głupiogłupidebilny, jeśli cię to interesuje.

2 sezon startuje w przyszlym
tygodniu, wiec w weekend bedzie powtorka calego pierwszego sezonu.
Warto nagrać? Opinie są pozytywne w większości, ciekaw jestem jakiego
rodzaju to humor (można z czymś porównac)?

Carellowski, rzekłbym, ale trzy klasy niżej. Nie wiem, mi się narzuciło skojarzenie, że widownia "Chucka" dosyć wyraźnie koreluje z bywalcami liceów i konsumentami środków przeciw wypryskom, jak na przykład na forum Hataka, ale oczywiście mogę się mylić.

--
tbr

Data: 2009-06-05 00:01:09
Autor: Marek (UK)
Chuck
Cześć  Tiber
Thu, 4 Jun 2009 23:49:12 +0200 w <news:h09fgo$6pn$1news.onet.pl>
napisałeś:

[...]

Mnie nie pytaj,

ok. podpiąłem się pod wątek, pytam o wszelkie opinie. dzięki za tę.

bo ja kompletnie odpadłem po pierwszym epizodzie i kilku innych w TV. Jak dla mnie to serial głupiogłupidebilny, jeśli cię to interesuje.

zaglądam tu właśnie po to :)
no nic, obejrze w sobote - będzie chyba 6 pierwszych odcinków. jeśli
szybko potwierdzi sie, że serial 'koreluje z bywalcami liceów i
konsumentami środków przeciw wypryskom' to zdecydowanie nie dla mnie.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-06-05 01:55:57
Autor: Maciek
Chuck

"Marek (UK)" <trolle@do.gazu> wrote in message news:88eqoh18asn7.dlgmarkowy.serwer...

[...]

Chucka sobie odpusc. Ani to serial komediowy ani sensacyjny.
Jak już p. Tiber wspomniał "Big bang theory" trzeba obejrzeć. Serial wymiata i daje wiele powodów do smiechu. Dawno serial komediowy nie przypadl mi do gustu jak ww wymieniony.

pozdrawiam Maciek

Data: 2009-06-08 17:01:09
Autor: Marek (UK)
Chuck
Cześć  Maciek
Fri, 5 Jun 2009 01:55:57 +0100 w <news:h09qev$u9r$1news.onet.pl>
napisałeś:

 Chucka sobie odpusc. Ani to serial komediowy ani sensacyjny.

mało komiczny, a sensacyjny... też mało. po prostu wszystko sprowadzone
do absurdu.
jednak nie jest tak tragiczny jak oczekiwałem. wątek 'sklepowy' (i ci
wszyscy kolesie stamtąd) - jest całkiem zabawny.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-06-04 13:00:11
Autor: Tiber
True Blood
Maciek, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h06umi$n4c$1@news.onet.pl pobredza:

[...]

No jasne, że nie podejmę decyzji tylko po przeczytaniu opinii jakichś kolesi z Internetu :) Na razie musz zmierzyć się z kiepskim (w porównaniu z dwoma pierwszymi przynajmniej) czwartym sezonem "Shielda" i następnymi, potem pójdzie "Lie..."

--
tbr

Data: 2009-06-05 14:01:06
Autor: Habeck Colibretto
True Blood
Dnia 03.06.2009, o godzinie 23.33.29, na pl.rec.film, Tiber napisał(a):

[...]

Że pochyla głowę? No pochyla. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-06-05 14:07:08
Autor: Tiber
True Blood
Habeck Colibretto, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości 187hf0hfqoscu.dlg@habeck.pl pobredza:

[...]

Że serial opiera się na paru dżinksach, które w końcu każdemu się znudzą.

--
tbr

Data: 2009-06-05 20:55:07
Autor: Habeck Colibretto
True Blood
Dnia 05.06.2009, o godzinie 14.07.08, na pl.rec.film, Tiber napisał(a):

[...]

Każdy serial tak ma. A te niby dżinksy to specyficzne zachowanie bohatera.
House też buduje postać na kilku spojrzeniach, czy tym (jak to się nazywa?)
tsyt, które robi ustami jak się nad czymś zastanawia. :)
To serial kryminalny, ale stricte związany z umiejętnościami głównego
bohatera (wygooglasz sobie). W każdym jest innym problem do rozwiązania (z
reguły 2-3), ale jak to w serialach ciągnie się przez cały sezon jakiś tam
wątek, który łączy to w jedną całość. Moim zdaniem warto. Raz, że jest
sporo ciekawostek dotyczących mowy ciała, dwa że w większości zagadki są
interesujące a często rozwiązanie zaskakujące.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-06-04 14:16:47
Autor: Himera
True Blood
"Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> wrote in message news:h06bfg$tsm$1news.onet.pl...
[...]

Lie to me bardzo bardzo pozytywnie odebrany przezemnie, a Damages musze wkoncu zobaczyc.

Data: 2009-06-05 20:11:31
Autor: Kasia
True Blood
Himera pisze:

Lie to me bardzo bardzo pozytywnie odebrany przezemnie, a Damages musze wkoncu zobaczyc.

Damages wciaga. Polecam tez "Mad Men", tez wciaga, bo sa intrygi :)

Data: 2009-06-03 15:36:48
Autor: stab
True Blood

Użytkownik "Himera" <himera@zzz.org> napisał w wiadomości news:h00p2t$ivf$1inews.gazeta.pl...
serial emitowany przez HBO. polecam.

fpisójcie seriale kture polecaće !!!!!!!!!!!!!!!111111111jedenjedenjeden

:D

pozdrawiam

Data: 2009-06-13 16:17:31
Autor: Jenka
True Blood
Himera (himera@zzz.org) w wiadomości <h00p2t$ivf$1@inews.gazeta.pl> napisał:

serial emitowany przez HBO. polecam

A ja nie. W sumie bardzo słabe. Fascynujące było tło socjologiczne - walka o prawa wampirów, wampirzy politycy itp. Ale to było jedynie lekko zarysowane, cała akcja toczyła się wokół wątku kryminalno-miłosnego w tandetnym opakowaniu. :)
--
Pozdrawiam, Jenka

True Blood