True Detective

Data: 2014-03-12 21:41:12
Autor: Skylla
True Detective
Zasadniczo nie ogl膮dam seriali z nielicznymi wyj膮tkami. I w艂a艣nie natkn膮艂em si臋 na dobre opinie o tym偶e, a odcink贸w tylko 8, obsada zach臋caj膮ca, wi臋c si臋 skusi艂em...
艁o matko... Nudne pseudo-filozofowanie przy celebrowanym paleniu fajek, kt贸ra to czynno艣膰 uros艂a do jednego z g艂贸wnych w膮tk贸w. Obiecuj膮ce zacz膮tki kilku w膮tk贸w i na koniec rozwi膮zanie 偶a艂osne wt贸rne i proste jak budowa cepa...
S膮 rzecz jasna i plusy, np. muzyka, krajobrazy, to 偶e akcja jest w s艂o艅cu a nie w deszczowe noce, jak obecnie jest to w modzie, bo klimat robi si臋 wtedy sam.
Zagrane generalnie te偶 nie藕le, cho膰 艣wie偶o upieczony zdobywca Oskara gra na jednej minie i jest do tego irytuj膮cy na d艂u偶sz膮 met臋.
Trzeba by艂o z tego zrobi膰 film na 2 godz i by艂oby ok.
Trzeba te偶 by艂o rozwi膮za膰 zagadk臋 bardziej nieco dog艂臋bnie i mniej sztampowo.
W sumie przeci臋tniak nie wart 8 godzin, cho膰 na tle innych seriali pewnie nie jest najgorszy.
S.

Data: 2014-03-12 21:56:34
Autor: hikikomorisan
True Detective
On 12.03.2014 21:41, Skylla wrote:
[...]

wysmienite jak dla mnie :D

taki super leniwy serial :D

podobala mi sie jego odmiennosc od mainstreamu ;P

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-03-12 22:03:19
Autor: Habeck Colibretto
True Detective
Dnia 12.03.2014, o godzinie 21.41.12, na pl.rec.film, Skylla napisa(a):

Zasadniczo nie ogl眃am seriali z nielicznymi wyj眛kami. I w砤秐ie natkn背em si na dobre opinie o tym縠, a odcink體 tylko 8, obsada zach阠aj眂a, wi阠 si skusi砮m...
 matko... Nudne pseudo-filozofowanie przy celebrowanym paleniu fajek, kt髍a to czynno舵 uros砤 do jednego z g丑wnych w眛k體. Obiecuj眂e zacz眛ki kilku w眛k體 i na koniec rozwi眤anie 縜硂sne wt髍ne i proste jak budowa cepa...
S rzecz jasna i plusy, np. muzyka, krajobrazy, to 縠 akcja jest w s硂馽u a nie w deszczowe noce, jak obecnie jest to w modzie, bo klimat robi si wtedy sam.
Zagrane generalnie te nie糽e, cho 秝ie縪 upieczony zdobywca Oskara gra na jednej minie i jest do tego irytuj眂y na d硊縮z met.
Trzeba by硂 z tego zrobi film na 2 godz i by硂by ok.
Trzeba te by硂 rozwi眤a zagadk bardziej nieco dog酬bnie i mniej sztampowo.
W sumie przeci阾niak nie wart 8 godzin, cho na tle innych seriali pewnie nie jest najgorszy.

Ja jestem po 4 odcinkach i jako mnie nie ci眊nie, 縠by ogl眃a dalej.
Pewnie zm阠z, ale nie bez b髄u.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-03-12 22:15:24
Autor: Skylla
True Detective

Ja jestem po 4 odcinkach i jako mnie nie ci眊nie, 縠by ogl眃a dalej.
Pewnie zm阠z, ale nie bez b髄u.

Do 7 jeszcze jako si ogl眃a, cho Rust coraz bardziej denerwuj眂y z tym gl阣zeniem z papierosem. Ale zako馽zenie? Horror klasy B troch :-)

Data: 2014-03-30 22:39:32
Autor: Qrczak
True Detective
Dnia 2014-03-12 22:03, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Ja po 3, na razie i my秎, 縠 dam rad.
Za to coraz mocniej nurtuje mnie pytanie, czy Woody to taki zawsze brzydki by, czy tylko mu co z twarz na potrzeby filmu zrobili?

Data: 2014-03-31 06:59:29
Autor: Habeck Colibretto
True Detective
Dnia 30.03.2014, o godzinie 22.39.32, na pl.rec.film, Qrczak napisa(a):

Jakby go nie pami阾a砤 z innych film體...

Data: 2014-03-31 16:51:02
Autor: Qrczak
True Detective
Dnia 2014-03-31 06:59, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:

W innych a taki przodozgryzu nie mia.

Data: 2014-03-31 17:33:39
Autor: Habeck Colibretto
True Detective
Dnia 31.03.2014, o godzinie 16.51.02, na pl.rec.film, Qrczak napisa(a):

No... tendencj mia zawsze.

Data: 2014-03-31 18:14:46
Autor: Qrczak
True Detective
Dnia 2014-03-31 17:33, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:

Bo ja wiem...
http://hdwallpappers.com/images/wallpapers/woody-harrelson-mobile-wallpaper-4.jpg Q

Data: 2014-03-31 22:14:17
Autor: Habeck Colibretto
True Detective
Dnia 31.03.2014, o godzinie 18.14.46, na pl.rec.film, Qrczak napisa(a):

No przeca leci mu do przoda...

Data: 2014-04-01 17:08:38
Autor: Qrczak
True Detective
Dnia 2014-03-31 22:14, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:

Rozlatuje si z przoda. Jak ju.

Data: 2014-04-01 04:53:44
Autor: Titus Atomicus
True Detective
In article <533980d7$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>,
 Qrczak <qrka@gazeta.pl> wrote:

Dnia 2014-03-31 06:59, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
> Dnia 30.03.2014, o godzinie 22.39.32, na pl.rec.film, Qrczak napisa(a):

> Jakby go nie pami阾a砤 z innych film體...

W innych a taki przodozgryzu nie mia.

Ja tez nie zauwazylem.
Okulary nosil chyba zawsze.
A brzydota - no coz kwestia gustu.
Ale mowia ze wyprzystojnial na starosc.
--
TA

Data: 2014-03-13 14:06:46
Autor: Arek
True Detective
W dniu 2014-03-12 21:41, Skylla pisze:
Zasadniczo nie ogl膮dam seriali z nielicznymi wyj膮tkami. I w艂a艣nie
[..]

Nie zdzier偶y艂em w po艂owie 2 odcinka.
G贸wno niewyobra偶alne.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2014-03-25 19:01:54
Autor: the_foe
True Detective
W dniu 2014-03-12 21:41, Skylla pisze:

W sumie przeci臋tniak nie wart 8 godzin, cho膰 na tle innych seriali
pewnie nie jest najgorszy.
S.

Dla mnie jest genialny. Niedosyt czuj膮 ci, kt贸rzy spodziewali sie twist-offu na miare fight clubu czy "podejrzanych". Ale ten czas min膮艂 to zgrana karta. Tu mamy twist-off dla bardziej my艣l膮cych. Nie wali po oczach jak "7" i nie zwala do parteru jak psychoza (w dniu premiery ofc). Tu mamy co innego, pojedynek mi臋dzy cz艂owiekiem nauki a cz艂owiekiem wiary. Na koncu jednak okazuje si臋 co innego, to ten sceptyk, obrazoburca jest g艂臋boko wierz膮cy i to jest pokazane od pierwszego odcinka. Nie widzimy tego, bo dla nas jak dla Martego wiara to to co艣 ma艂o intymnego, to co艣 co si臋 kultywuje wsp贸lnie, beznamietnie bez refleksji.

--
@foe_pl

Data: 2014-03-25 19:24:29
Autor: Skylla
True Detective

[...]

Wi臋c dla Ciebie to doskona艂y serial religijny, ciekawe.
Ja go odebra艂em jako zwyk艂y krymina艂, osadzony w lokalnej spo艂eczno艣ci, a pseudoreligijne zako艅czenie jako 偶a艂osn膮 pr贸b臋 przykrycia sztampowego zako艅czenia czym艣 "g艂臋bszym"...

Data: 2014-04-02 21:51:31
Autor: Qrczak
True Detective
Dnia 2014-03-12 21:41, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
[...]

Mo偶e i nie wart 8. odcink贸w, ale naprawd臋 przyjemnie by艂o a偶 osiem razy wys艂ucha膰:
http://www.youtube.com/watch?v=NGw7KtRxfgU

True Detective