True Detective

Data: 2014-03-12 22:03:19
Autor: Habeck Colibretto
True Detective
Dnia 12.03.2014, o godzinie 21.41.12, na pl.rec.film, Skylla napisał(a):

Zasadniczo nie oglądam seriali z nielicznymi wyjątkami. I właśnie natknąłem się na dobre opinie o tymże, a odcinków tylko 8, obsada zachęcająca, więc się skusiłem...
Ło matko... Nudne pseudo-filozofowanie przy celebrowanym paleniu fajek, która to czynność urosła do jednego z głównych wątków. Obiecujące zaczątki kilku wątków i na koniec rozwiązanie żałosne wtórne i proste jak budowa cepa...
Są rzecz jasna i plusy, np. muzyka, krajobrazy, to że akcja jest w słońcu a nie w deszczowe noce, jak obecnie jest to w modzie, bo klimat robi się wtedy sam.
Zagrane generalnie też nieźle, choć świeżo upieczony zdobywca Oskara gra na jednej minie i jest do tego irytujący na dłuższą metę.
Trzeba było z tego zrobić film na 2 godz i byłoby ok.
Trzeba też było rozwiązać zagadkę bardziej nieco dogłębnie i mniej sztampowo.
W sumie przeciętniak nie wart 8 godzin, choć na tle innych seriali pewnie nie jest najgorszy.

Ja jestem po 4 odcinkach i jakoś mnie nie ciągnie, żeby oglądać dalej.
Pewnie zmęczę, ale nie bez bólu.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-03-12 22:15:24
Autor: Skylla
True Detective

Ja jestem po 4 odcinkach i jakoś mnie nie ciągnie, żeby oglądać dalej.
Pewnie zmęczę, ale nie bez bólu.

Do 7 jeszcze jakoś się ogląda, choć Rust coraz bardziej denerwujący z tym ględzeniem z papierosem. Ale zakończenie? Horror klasy B trochę :-)

Data: 2014-03-30 22:39:32
Autor: Qrczak
True Detective
Dnia 2014-03-12 22:03, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Ja po 3, na razie i myślę, że dam radę.
Za to coraz mocniej nurtuje mnie pytanie, czy Woody to taki zawsze brzydki był, czy tylko mu coś z twarzą na potrzeby filmu zrobili?

Data: 2014-03-31 06:59:29
Autor: Habeck Colibretto
True Detective
Dnia 30.03.2014, o godzinie 22.39.32, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

Jakbyś go nie pamiętała z innych filmów...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-03-31 16:51:02
Autor: Qrczak
True Detective
Dnia 2014-03-31 06:59, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:

W innych aż taki przodozgryzu nie miał.

Data: 2014-03-31 17:33:39
Autor: Habeck Colibretto
True Detective
Dnia 31.03.2014, o godzinie 16.51.02, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

No... tendencję miał zawsze.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-03-31 18:14:46
Autor: Qrczak
True Detective
Dnia 2014-03-31 17:33, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:

Bo ja wiem...
http://hdwallpappers.com/images/wallpapers/woody-harrelson-mobile-wallpaper-4.jpg Q

Data: 2014-03-31 22:14:17
Autor: Habeck Colibretto
True Detective
Dnia 31.03.2014, o godzinie 18.14.46, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

No przeca leci mu do przoda...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-04-01 17:08:38
Autor: Qrczak
True Detective
Dnia 2014-03-31 22:14, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:

Rozlatuje się z przoda. Jak już.

Data: 2014-04-01 04:53:44
Autor: Titus Atomicus
True Detective
In article <533980d7$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>,
 Qrczak <qrka@gazeta.pl> wrote:

> Jakbyś go nie pamiętała z innych filmów...

W innych aż taki przodozgryzu nie miał.

Ja tez nie zauwazylem.
Okulary nosil chyba zawsze.
A brzydota - no coz kwestia gustu.