Trumne z cialem Pana Prezydenta niesli Rosjanie

Data: 2010-04-11 10:15:35
Autor: J-23
Trumne z cialem Pana Prezydenta niesli Rosjanie
Zycie potrafi platac figle. Prezydent Lech Kaczynski nigdy by nie
dopuscil do siebie mysli ze po jego smierci beda go niesc Rosjanie, na
ktorych tak chetnie "wymachiwal szabelka".

J-23 itede...

Data: 2010-04-11 11:57:16
Autor: Hans Kloss
On 11 Kwi, 19:15, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
ze po jego smierci beda go niesc Rosjanie, na
ktorych tak chetnie "wymachiwal szabelka".

Czy ty w ogóle wiesz co oznacza przenośnia "wymachiwać szabelką"?
A jeśli wiesz to potrafisz podać jakikolwiek przykład owego
"wymachiwania" w wykonaniu Prezydenta Kaczyńskiego?
J-23

Data: 2010-04-11 12:03:57
Autor: J-23
On 11 Kwi, 20:57, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

A jeśli wiesz to potrafisz podać jakikolwiek przykład owego
"wymachiwania" w wykonaniu Prezydenta Kaczyńskiego?

voila, przyklad pierwszy z brzegu, wiecej nie zacytuje bo mi sie nie
chce wyszukiwac

"Bardzo nieprzychylnie przyjęto w Rosji zwycięstwo prawicowego Prawa i
Sprawiedliwości (PiS) w wyborach parlamentarnych i prezydenckich we
wrześniu i październiku 2005 roku. Nowy prezydent Lech Kaczyński od
razu uzależnił złożenie wizyty w Moskwie od przyjazdu rosyjskiego
prezydenta do Polski, zaś rząd Kazimierza Marcinkiewicza był
rzecznikiem współpracy z USA w budowie systemu obrony
przeciwrakietowej. Za pewien gest dobrej woli pod adresem Rosji można
było uznać powołanie na stanowisko ministra spraw zagranicznych
Stefana Mellera, dotąd ambasadora w Moskwie, który już w listopadzie
udał się tam z wizytą. Ale 10 listopada 2005 roku Rosja wprowadziła
kontrowersyjne embargo na import polskiego mięsa, a 4 dni później
również produktów roślinnych, uznane w Polsce za czytelny wyraz
dezaprobaty wobec nowych władz i ich polityki. "

J-23 itede...

PS. awe jest debilem, czy tylko udaje?

Data: 2010-04-11 12:42:07
Autor: Hans Kloss
On 11 Kwi, 21:03, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

voila, przyklad pierwszy z brzegu, wiecej nie zacytuje bo mi sie nie
chce wyszukiwac

No ale gdzie tam jest jakieś "wymachiwanie szabelką" Kaczyńskiego? Źle
pytam, gdzie tam dostrzegłeś jakiś ŚLAD choćby wymachiwania szabelką?
To ze Prezydent Kaczyński nie chciał jechać do Moskwy bić czołem tylko
negocjował cywilizowany standard wizyta-rewizyta to zupełnie
elementarna NORMA w polityce zagranicznej. To ze Polska chce
współpracować ze swoim najważniejszym wojskowym sojusznikiem w sprawie
JEGO systemu obrony przeciwrakietowej to w najmniejszym nawet stopniu
nie jest sprawą Rosji. Natomiast rosyjskie embargo handlowe to krok
ewidentnie nieprzyjazny i właśnie "wymachiwanie szabelką", gospodarczą
wprawdzie ale jednak. Obawiałem się wtedy reakcji odwetowej
(uprawnionej! ale niepotrzebnej) ze strony polskiego rządu ale na
szczęście nawet mowy o tym nie było. Podany pzrez ciebie przykład
świadczy więc o czyms zupełnie odwrotnym niż postawiona przez ciebie
teza.

PS. awe jest debilem, czy tylko udaje?
Nie wiem, ale nie zauważyłem u niego żadnych oznak debilizmu. Może
czasem zbytnio w gorącej wodzie kąpany.
J-23

Data: 2010-04-11 13:31:19
Autor: J-23
On 11 Kwi, 21:42, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

teza.

> PS. awe jest debilem, czy tylko udaje?

Nie wiem, ale nie zauważyłem u niego żadnych oznak debilizmu. Może

Z calym szacunkiem dla zmarlego Pana Prezydenta, proponowanie
spotkania przywodcom Rosji na neutralnym gruncie, bylo duza
naiwnoscia.
awe, jakos nie rozumie przeslania merytorycznego, czy ideowego moich
wypowiedzi. Przykladem ten ze watek!

J-23itede..

Data: 2010-04-11 19:20:12
Autor: awe
Trumne z cialem Pana Prezydenta niesli Rosjanie

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:200ca0b4-28e3-4924-87c1-271642e9c494b23g2000yqn.googlegroups.com...
Zycie potrafi platac figle. Prezydent Lech Kaczynski nigdy by nie
dopuscil do siebie mysli ze po jego smierci beda go niesc Rosjanie, na
ktorych tak chetnie "wymachiwal szabelka".

J-23 itede...
-- -- -- -- -- --
a kto na terytorium Rosji mial go niby niesc? Biale niedzwiedzie?
awe

Data: 2010-04-11 19:33:28
Autor: Neko
Trumne z cialem Pana Prezydenta niesli Rosjanie
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

a kto na terytorium Rosji mial go niby niesc? Biale niedzwiedzie?
awe

Chodzi o ironie losu.

Kto by przypuszczal jeszcze w piatek, czyli dwa dni temu,
ze Rosjanie beda grac hymn nad trumna Prezydenta RP.

Gdyby ktos mi to w piatek powiedzial, to niechybnie
potraktowalbym to jako wywod idioty...

A teraz to sie stalo.

Data: 2010-04-11 19:55:58
Autor: awe

Użytkownik "Neko" <miglce@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpt15l$b91$1news.onet.pl...
[...]

no ale to oczywiste skojarzenia
awe

Trumne z cialem Pana Prezydenta niesli Rosjanie