Trumne z cialem Pana Prezydenta niesli Rosjanie

Data: 2010-04-11 19:20:12
Autor: awe
Trumne z cialem Pana Prezydenta niesli Rosjanie

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:200ca0b4-28e3-4924-87c1-271642e9c494b23g2000yqn.googlegroups.com...
Zycie potrafi platac figle. Prezydent Lech Kaczynski nigdy by nie
dopuscil do siebie mysli ze po jego smierci beda go niesc Rosjanie, na
ktorych tak chetnie "wymachiwal szabelka".

J-23 itede...
-- -- -- -- -- --
a kto na terytorium Rosji mial go niby niesc? Biale niedzwiedzie?
awe

Data: 2010-04-11 19:33:28
Autor: Neko
Trumne z cialem Pana Prezydenta niesli Rosjanie
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

a kto na terytorium Rosji mial go niby niesc? Biale niedzwiedzie?
awe

Chodzi o ironie losu.

Kto by przypuszczal jeszcze w piatek, czyli dwa dni temu,
ze Rosjanie beda grac hymn nad trumna Prezydenta RP.

Gdyby ktos mi to w piatek powiedzial, to niechybnie
potraktowalbym to jako wywod idioty...

A teraz to sie stalo.

Data: 2010-04-11 19:55:58
Autor: awe

Użytkownik "Neko" <miglce@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpt15l$b91$1news.onet.pl...
[...]

no ale to oczywiste skojarzenia
awe

Trumne z cialem Pana Prezydenta niesli Rosjanie