Trump! Trump! Trump!

Data: 2016-11-09 08:35:27
Autor: pinokio
Trump! Trump! Trump!
Data: 2016-11-09 11:54:10
Autor: -o?o?o-
Trump! Trump! Trump!
pinokio <pinokio@nie.adres.pl> Wrote in message:
https://www.gUUgle.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=usa%20senat - godzina 8.35

ciesz sie chlopcze, trzecia wojna swiatowa zarzegnana !!!

teraz wszystkie przydupasy konfliktu z Rosja dostana dobrze po
 srace, szczegolnie SCIERWO germanskie z druga z koleji po hitlery
 najparszywsza baba fErkelKurwa z jej zajebana B
ananenRepublikDummland & DoppelDeppenRuine

--
FickiFicki @ https://goo.gl/Amcg3J

Data: 2016-11-10 22:49:40
Autor: Ikselka
Trump! Trump! Trump!
Dnia Wed, 9 Nov 2016 08:35:27 +0100, pinokio napisał(a):

https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=usa%20senat - godzina 8.35

Miło jest stwierdzić, że naród amerykański jeszcze całkiem nie zidiociał.
Gratulacje!

Data: 2016-11-11 11:01:05
Autor: Budzik
Trump! Trump! Trump!
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Miło jest stwierdzić, że naród amerykański jeszcze całkiem nie zidiociał.
Gratulacje!

Wniosek troche na wyrost, skoro jednak wiekszosc zagłosowała na Clinton?

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2016-11-11 13:06:14
Autor: boukun
Trump! Trump! Trump!
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Miło jest stwierdzić, że naród amerykański jeszcze całkiem nie zidiociał.
Gratulacje!

Wniosek troche na wyrost, skoro jednak wiekszosc zagłosowała na Clinton?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wiekszosc idiotow, pod wplywem miliardow dolarow wydanych z ich wlasnej kieszeni...

boukun

Data: 2016-11-11 14:00:58
Autor: Budzik
Trump! Trump! Trump!
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

To jest inny temat.
Ja tylko dyskutuje z teza Ikselki, ze naród amerykanski jeszcze całkiem nie zidiociał bo wybrał Trumpa.
Teza jest o tyle błędna, ze jednak większośc narodu głosowała na Clinton, więc według tezy Ikselki należy stwierdzić, że jednak zidiociał.

Wiec nie musisz emocjonalnie wystepować za Trumpem, ani przeciw Hilary C. bo ja wyniku wyborów nie komentowałem.
Aczkolwiek zeby wydobyć coś merytorycznego z Twojej wypowiedzi - tak, masz racje, Trump wydał dużo mniej na kampanie niż Clinton.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2016-11-11 15:02:55
Autor: u2
Trump! Trump! Trump!
W dniu 2016-11-11 o 15:00, Budzik pisze:
Aczkolwiek zeby wydobyć coś merytorycznego z Twojej wypowiedzi - tak, masz
racje, Trump wydał dużo mniej na kampanie niż Clinton.

taa bucuś, tramp wydał ze swoich sreberek rodowych, a killary wydała nie swoje ot i cała różnica:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-11-11 18:56:25
Autor: LeoTar
Trump! Trump! Trump!
Budzik pisze:
[...]

Masz coś przeciwko takiej tezie?

Teza jest o tyle błędna, ze jednak większośc narodu głosowała na Clinton,

Byłeś tam i liczyłeś?

więc według tezy Ikselki należy stwierdzić, że jednak zidiociał.

... przykładasz chyba miarkę POwskiego kołtuna...?

Wiec nie musisz emocjonalnie wystepować za Trumpem, ani przeciw Hilary C.
bo ja wyniku wyborów nie komentowałem.

To po co się wtrącasz?

Aczkolwiek zeby wydobyć coś merytorycznego z Twojej wypowiedzi - tak, masz
racje, Trump wydał dużo mniej na kampanie niż Clinton.

Przynajmniej ze 20 razy mniej. A mimo tego jaki osiągnął wynik... hi, hi

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Data: 2016-11-11 19:00:28
Autor: Budzik
Trump! Trump! Trump!
Użytkownik LeoTar leotar@leotar.net ...

[...]

A nie doczytałes w moim poscie?

Teza jest o tyle błędna, ze jednak większośc narodu głosowała na
Clinton,

Byłeś tam i liczyłeś?

Zart? A Ikselka swoja teze opierała na czyms innym niz oficjalne dane?

więc według tezy Ikselki należy stwierdzić, że jednak zidiociał.

... przykładasz chyba miarkę POwskiego kołtuna...?

Przykładam miarke Ikselki.

Wiec nie musisz emocjonalnie wystepować za Trumpem, ani przeciw
Hilary C. bo ja wyniku wyborów nie komentowałem.

To po co się wtrącasz?

A ty?

[...]

No i? Przeciez to samo napisałem... --
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż
najgłośniejszy zew obowiązku." Pablo Picasso

Data: 2016-11-11 21:58:45
Autor: LeoTar
Trump! Trump! Trump!
Budzik pisze:
[...]

Zakwestionowałeś stwierdzenie ikselki, która cieszy się z tego, że naród amerykański jeszcze nie zidiociał. Ty stwierdziłeś, że jest inaczej czyli, że naród amerykański jednak zidiociał. A ja się z tym nie zgadzam, czyli zgadzam się z tym co napisała iksi a nie zgadzam się z tym co twierdzisz Ty. Czyżbym się mylił? ;-)

Teza jest o tyle błędna, ze jednak większośc narodu głosowała na
Clinton,

Byłeś tam i liczyłeś?

Zart? A Ikselka swoja teze opierała na czyms innym niz oficjalne dane?

I co napisała?

więc według tezy Ikselki należy stwierdzić, że jednak zidiociał.

... przykładasz chyba miarkę POwskiego kołtuna...?

Przykładam miarke Ikselki.

A gdzie ta miarka?

Wiec nie musisz emocjonalnie wystepować za Trumpem, ani przeciw
Hilary C. bo ja wyniku wyborów nie komentowałem.

To po co się wtrącasz?

A ty?

Bo reprezentuję zdrową część narodu amerykańskiego.

[...]

Cieszę się, że możemy czasem znależć wspólne zdanie.

Data: 2016-11-11 21:48:54
Autor: Budzik
Trump! Trump! Trump!
[...]

Nie.
Ikselka napisała, ze skoro naród wybrał Trumpa to oznacza ze jeszcze nie zidiociał.
Ja stwierdziłem, ze naród wybrał własciwie Clinton, poniewaz to ona dostała wiecej głosów. Wybór Trumpa to w tym przypadku efekt ich ordynacji.

Skoro wiec teza Ikselki była taka, ze wybór Trumpa jest dowodem na brak zidiocenia, to oddanie wiekszosci głosów dowodzi nieprawdziwosci tezy.

[...]

I to, uwazasz, daje ci prawo do protekcjonalizmu w stylu: "po co sie wtracasz"?
A tak z ciekawości - zdrowa, to znaczy która?

[...]

"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Trump! Trump! Trump!