Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!

Data: 2018-04-15 17:38:12
Autor: A. Filip
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Donald Trump to potrafi obiecać przed wyborami "jak Wałęsa" :-)

Data: 2018-04-15 08:49:49
Autor: japanizer
On Monday, April 16, 2018 at 12:38:14 AM UTC+9, A. Filip wrote:
Donald Trump to potrafi obiecać przed wyborami "jak Wałęsa" :-)

No jak tak mógł, wielki przyjaciel Wolaków i Maciarewicza?

https://www.salon24.pl/u/arthur/844106,pis-wlasnie-zalatwia-polakom-wizy-amerykanskie-na-najblizsze-20-lat

Data: 2018-04-15 17:48:51
Autor: Zenek Kapelinder
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Wybierasz sie do usa? Tam gorszy syf z gilem niz u nas.

Data: 2018-04-16 06:38:41
Autor: Pieniądze i Stołki
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
kundel przyzagrodowy "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w
wiadomości news:6949f503-2c50-4a41-a086-7195dabc4235googlegroups.com...
Wybierasz sie do usa? Tam gorszy syf z gilem niz u nas

Byłes koguciku w USA? ;-)))))))

Kotłownia to chyba nie Ameryka!? ;-))))

CL

..

Data: 2018-04-16 08:29:57
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Wybierasz sie do usa? Tam gorszy syf z gilem niz u nas.

Nie wybieram się.  Jestem wyznawcą poglądu że "nie zauważanie" braku
spełnienia obietnic się po prostu nie opłaca także Polsce.

"Obietnica to dług"

--
A. Filip

Data: 2018-04-16 04:40:56
Autor: Zenek Kapelinder
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Masz racje ze obietnice powinno sie spelniac. I w Polsce chwilowo sa spelniane. POprzednicy nie spelniali obietnic i wyladowali na smietniku. Uwazam ze chwilowo rzad wywiazuje sie, w miare mozliowsci oczywiscie, z danych obietnic. Niedogodnosc jest taka ze na efekty od obiecania do zrealizowania trzeba poczekac. Na efekt 500+ trzeba bylo czekac dwa lata. Teraz obiecali budowe obwodnic. Jak jutro zaczna to drogi beda za kilka lat. Obietnica spelniona za kilka lat jest obietnica spelniona.

Data: 2018-04-16 23:30:12
Autor: stevep
W dniu 2018-04-16 o 08:29, A. Filip pisze:
[...]

No to właściciel kota ma przechlapane za "nagrody".

--
stevep

Data: 2018-04-16 01:22:16
Autor: stevep
W dniu 2018-04-15 o 17:38, A. Filip pisze:
Donald Trump to potrafi obiecać przed wyborami "jak Wałęsa" :-)

Eeee, kudy Trumpowi do PiS-u.

--
stevep

Data: 2018-04-15 17:47:09
Autor: Zenek Kapelinder
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Od kiedy Bolek jedt w PISie?

Data: 2018-04-16 06:26:33
Autor: Pieniądze i Stołki
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
kundel zagrodowy "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:4debd520-1295-4706-9492-579cf350a4dagooglegroups.com...
Od kiedy Bolek jedt w PISie?

Od https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI !

CL

Data: 2018-04-17 12:57:33
Autor: Silvio Balconetti
Am 16.04.2018 um 06:26 schrieb Pieniądze i Stołki:
[...]

Trump wlasnie przychylil sie do prosby nowego MSZ i od maja pozwala obywatelom polskim na wjazd bezwizowy do Afganistanu, Iraku, Jemenu, Sudanu (tez pld.) oraz Syrii. Sprawa Somalii i Erytrei sa jeszcze dyskutowane. A kwestia projektu ESTA dla Polakow napotyka podobno na problemy proceduralne (demokraci!).

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2018-04-16 23:28:55
Autor: stevep
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Od kiedy Bolek jedt w PISie?

Lolek też jedt.

--
stevep

Data: 2018-04-16 04:27:31
Autor: jacekbialy80
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Dlaczego pani nas zanudza tymi wizami? Po jakie licho dzisiaj Polsce wizy do USA? Żeby nas do końca wydrenowali?
Każdy polski prezydent który tam jedzie oficjalnie przy kamerą ględzi o tych wizach, a w kuluarach prosi tamtego, żeby ich nie znosił. Gdy pozbędziemy się sowieciarstwa i staniemy na nogi, wtedy sami zniosą.

JB

Data: 2018-04-16 23:31:26
Autor: stevep
W dniu 2018-04-16 o 13:27, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

A twoje wydrenowanie jest bardzo widoczne.

--
stevep

Data: 2018-04-16 06:25:14
Autor: Pieniądze i Stołki
PiS-ie gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+5kzg8w5pbf-i4f0@wp.eu...
Donald Trump to potrafi obiecać przed wyborami "jak Wałęsa" :-)

Prezesie! Gdzie jest wrak Tupolewa!? ;-))))

CL

Data: 2018-04-17 05:24:48
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 15 kwietnia 2018 17:38:14 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Donald Trump to potrafi obiecać przed wyborami "jak Wałęsa" :-)

--

W dupie mam obietnice ambasadora Trampa i konieczność wiz do usraela. Wkurwia mnie jedynie brak z naszej strony polityki wzajemności.

Data: 2018-04-17 08:10:22
Autor: jacekbialy80
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Wzajemności?  A to Amerykanie walą do nas i podejmują nielegalną pracę?

JB

Data: 2018-04-17 09:30:01
Autor: japanizer
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
On Wednesday, April 18, 2018 at 12:55:13 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Dokładnie tak jest - ludzie uciekają z UE, z USA jakoś nie..

Ale jakimiś danymi podeprzesz swoje twierdzenia, czy jak zwykle zmienisz temat?

Data: 2018-04-17 12:37:38
Autor: jacekbialy80
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Data: 2018-04-17 14:18:12
Autor: japanizer
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
On Wednesday, April 18, 2018 at 4:37:39 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode=tps00177&plugin=1 http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/mapToolClosed.do?tab=map&init=1&plugin=0&language=en&pcode=tps00177&toolbox=types

http://m.newsweek.pl/polska/europa-nie-dla-europejczykow,52747,1,1.html http://nczas.com/2017/11/21/zachodni-europejczycy-uciekaja-ze-swoich-krajow-przed-przybyszami-osiedlaja-sie-m-in-na-wegrzech-i-tam-zakladaja-kolonie/ http://wgospodarce.pl/informacje/34137-milionerzy-uciekaja-z-niemiec-przeraza-ich-skala-islamskiej-migracji-i-terror  http://wolnosc24.pl/2017/02/28/milionerzy-masowo-uciekaja-z-unii-europejskiej-przyciagaja-ich-australia-usa-i-kraje-azjatyckie-zobacz-dlaczego/

OK, czyli jak pisałem - zmienisz temat.

Salda NETTO migracji poproszę, pozaunijne. Że Brytyjczyk czy Belg na emeryturę wyprowadza się do Hiszpanii, to nie znaczy, że ludzie uciekają z Unii Europejskiej, pisiorku tęskniący za ZSRR!

Data: 2018-04-18 00:47:11
Autor: jacekbialy80
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Jak widać, liczba tych emerytów stale rośnie - dość mają muzułmanów belgijskich, dlatego uciekają do Hiszpanii? Otóż najbardziej atrakcyjnym kierunkiem dla europejskich emerytów jest Szwajcaria - szczególnie dla niemieckich i francuskich. Ale młodzi i bogaci wyjeżdżają za ocean.

JB

Data: 2018-04-18 02:46:21
Autor: japanizer
On Wednesday, April 18, 2018 at 4:47:12 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Jak widać, liczba tych emerytów stale rośnie - dość mają muzułmanów belgijskich, dlatego uciekają do Hiszpanii?

Dlatego że w UK czy Belgii jest ciepło przez dwa miesiące w roku, a w Hiszpanii przez cały rok, Watsonie.

Data: 2018-04-19 02:46:32
Autor: stevep
W dniu 2018-04-18 o 11:46, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Nie tłumacz mu i tak nie zrozumie.

--
stevep

Data: 2018-04-19 01:04:51
Autor: jacekbialy80
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Ja swoje źródła podałem. Jeśli je kwestionujesz, to podaj własne, a nie łżyj komuchu, że zmieniłem temat.   Chyba, że się o to prosisz?...

JB

Data: 2018-04-19 02:13:23
Autor: japanizer
On Thursday, April 19, 2018 at 5:04:52 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Ja swoje źródła podałem. Jeśli je kwestionujesz, to podaj własne, a nie łżyj komuchu, że zmieniłem temat.   Chyba, że się o to prosisz?...

Twierdziłeś, że jest eksodus ludzi z Unii, i na dowód tego wlepiłeś link, że Brytyjczycy i Belgowie na starość przeprowadzają się do słonecznej Hiszpanii.

Masz coś z głową, bolszewiku?

Data: 2018-04-19 04:59:02
Autor: jacekbialy80
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Który to link, bo podałem ich kilka

Data: 2018-04-20 01:07:52
Autor: stevep
W dniu 2018-04-19 o 13:59, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Który to link, bo podałem ich kilka

A zasady, zasady, zasady?

--
stevep

Data: 2018-04-19 23:02:37
Autor: jacekbialy80
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk!  Na psp zupełnie jak na sciepie - same kwasy, sole i żadnych zasad...
Dostaliście przydział na kozę!

_kolektyw

Data: 2018-04-21 02:20:30
Autor: stevep
W dniu .04.2018 o 08:02 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk!  Na psp zupełnie jak na  sciepie - same kwasy, sole i żadnych zasad...
Dostaliście przydział na kozę!

_kolektyw

Tak wam ta koza dogodzila seksualnie, że wy już o niczym innym nie  potraficie myśleć tawariszcz kliauznik?
--
stevep

Data: 2018-04-17 14:45:23
Autor: A. Filip
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
[...]

Mnie wkurwia że nie wprowadzono _choćby_ zasady "wzajemności *z wyjątkami* ".
Dyskusja w Sejmie _co cztery lata_ o utrzymaniu wyjątku dla USA mi by
_od biedy_ wystarczyła.  Aktualna partia/koalicja rządząca mogłaby wtedy
świecić "rozsądkiem i wyważonym słownictwem" i _z przyjemnością_
pozwolić szaleć "niektórym" posłom opozycji jak aż 460 posłów mamy  ;-)

Mądra partia rządząca powinna potrafić sprawić by opozycja powiedziała
głośno i bardzo wyraźnie tego czego chwilowej partii/koalicji rządzącej
kluczowym sojusznikom "niezręcznie" mówić.  Do czegoś w końcu ta
opozycja powinna się przydawać, nieprawdaż? ;-)

Data: 2018-04-17 06:16:02
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 17 kwietnia 2018 14:45:58 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

kluczowym sojusznikom "niezręcznie" mówić.  Do czegoś w końcu ta
opozycja powinna się przydawać, nieprawdaż? ;-)

Geneza "problemu" tkwi w roku '89. "Skumplowaliśmy" się w pewnych dziedzinach nie z tymi co trzeba, nie przedstawiliśmy zachodnim sąsiadom OSTRYCH!! warunków zgody na zjednoczenie, no i z tego jest teraz w chuj implikacji. Wtedy trza było jechać na chama i wszystko mogło przejść!! Teraz, o ile nie jest to przejebane, to przynajmniej cholernie trudne..

Data: 2018-04-17 17:16:13
Autor: A. Filip
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
jacekbialy80@gmail.com pisze:
Wzajemności?  A to Amerykanie walą do nas i podejmują nielegalną pracę?

Czyli głupi Polacy zamiast legalnej pracy w UE twardo wolą nielegalną
pracę w USA?  Ty to naprawdę potrafisz tej gównianej UE przypierdolić! :-)