Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!

Data: 2018-04-17 05:24:48
Autor: Stachu Chebel
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
W dniu niedziela, 15 kwietnia 2018 17:38:14 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Donald Trump to potrafi obiecać przed wyborami "jak Wałęsa" :-)

--

W dupie mam obietnice ambasadora Trampa i konieczność wiz do usraela. Wkurwia mnie jedynie brak z naszej strony polityki wzajemności.

Data: 2018-04-17 08:10:22
Autor: jacekbialy80
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Wzajemności?  A to Amerykanie walą do nas i podejmują nielegalną pracę?

JB

Data: 2018-04-17 09:30:01
Autor: japanizer
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
On Wednesday, April 18, 2018 at 12:55:13 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Dokładnie tak jest - ludzie uciekają z UE, z USA jakoś nie..

Ale jakimiś danymi podeprzesz swoje twierdzenia, czy jak zwykle zmienisz temat?

Data: 2018-04-17 12:37:38
Autor: jacekbialy80
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Data: 2018-04-17 14:18:12
Autor: japanizer
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
On Wednesday, April 18, 2018 at 4:37:39 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode=tps00177&plugin=1 http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/mapToolClosed.do?tab=map&init=1&plugin=0&language=en&pcode=tps00177&toolbox=types

http://m.newsweek.pl/polska/europa-nie-dla-europejczykow,52747,1,1.html http://nczas.com/2017/11/21/zachodni-europejczycy-uciekaja-ze-swoich-krajow-przed-przybyszami-osiedlaja-sie-m-in-na-wegrzech-i-tam-zakladaja-kolonie/ http://wgospodarce.pl/informacje/34137-milionerzy-uciekaja-z-niemiec-przeraza-ich-skala-islamskiej-migracji-i-terror  http://wolnosc24.pl/2017/02/28/milionerzy-masowo-uciekaja-z-unii-europejskiej-przyciagaja-ich-australia-usa-i-kraje-azjatyckie-zobacz-dlaczego/

OK, czyli jak pisałem - zmienisz temat.

Salda NETTO migracji poproszę, pozaunijne. Że Brytyjczyk czy Belg na emeryturę wyprowadza się do Hiszpanii, to nie znaczy, że ludzie uciekają z Unii Europejskiej, pisiorku tęskniący za ZSRR!

Data: 2018-04-18 00:47:11
Autor: jacekbialy80
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Jak widać, liczba tych emerytów stale rośnie - dość mają muzułmanów belgijskich, dlatego uciekają do Hiszpanii? Otóż najbardziej atrakcyjnym kierunkiem dla europejskich emerytów jest Szwajcaria - szczególnie dla niemieckich i francuskich. Ale młodzi i bogaci wyjeżdżają za ocean.

JB

Data: 2018-04-18 02:46:21
Autor: japanizer
On Wednesday, April 18, 2018 at 4:47:12 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Jak widać, liczba tych emerytów stale rośnie - dość mają muzułmanów belgijskich, dlatego uciekają do Hiszpanii?

Dlatego że w UK czy Belgii jest ciepło przez dwa miesiące w roku, a w Hiszpanii przez cały rok, Watsonie.

Data: 2018-04-19 02:46:32
Autor: stevep
W dniu 2018-04-18 o 11:46, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Nie tłumacz mu i tak nie zrozumie.

--
stevep

Data: 2018-04-19 01:04:51
Autor: jacekbialy80
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Ja swoje źródła podałem. Jeśli je kwestionujesz, to podaj własne, a nie łżyj komuchu, że zmieniłem temat.   Chyba, że się o to prosisz?...

JB

Data: 2018-04-19 02:13:23
Autor: japanizer
On Thursday, April 19, 2018 at 5:04:52 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Ja swoje źródła podałem. Jeśli je kwestionujesz, to podaj własne, a nie łżyj komuchu, że zmieniłem temat.   Chyba, że się o to prosisz?...

Twierdziłeś, że jest eksodus ludzi z Unii, i na dowód tego wlepiłeś link, że Brytyjczycy i Belgowie na starość przeprowadzają się do słonecznej Hiszpanii.

Masz coś z głową, bolszewiku?

Data: 2018-04-19 04:59:02
Autor: jacekbialy80
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Który to link, bo podałem ich kilka

Data: 2018-04-20 01:07:52
Autor: stevep
W dniu 2018-04-19 o 13:59, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Który to link, bo podałem ich kilka

A zasady, zasady, zasady?

--
stevep

Data: 2018-04-19 23:02:37
Autor: jacekbialy80
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk!  Na psp zupełnie jak na sciepie - same kwasy, sole i żadnych zasad...
Dostaliście przydział na kozę!

_kolektyw

Data: 2018-04-21 02:20:30
Autor: stevep
W dniu .04.2018 o 08:02 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk!  Na psp zupełnie jak na  sciepie - same kwasy, sole i żadnych zasad...
Dostaliście przydział na kozę!

_kolektyw

Tak wam ta koza dogodzila seksualnie, że wy już o niczym innym nie  potraficie myśleć tawariszcz kliauznik?
--
stevep

Data: 2018-04-17 14:45:23
Autor: A. Filip
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
[...]

Mnie wkurwia że nie wprowadzono _choćby_ zasady "wzajemności *z wyjątkami* ".
Dyskusja w Sejmie _co cztery lata_ o utrzymaniu wyjątku dla USA mi by
_od biedy_ wystarczyła.  Aktualna partia/koalicja rządząca mogłaby wtedy
świecić "rozsądkiem i wyważonym słownictwem" i _z przyjemnością_
pozwolić szaleć "niektórym" posłom opozycji jak aż 460 posłów mamy  ;-)

Mądra partia rządząca powinna potrafić sprawić by opozycja powiedziała
głośno i bardzo wyraźnie tego czego chwilowej partii/koalicji rządzącej
kluczowym sojusznikom "niezręcznie" mówić.  Do czegoś w końcu ta
opozycja powinna się przydawać, nieprawdaż? ;-)

Data: 2018-04-17 06:16:02
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 17 kwietnia 2018 14:45:58 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

kluczowym sojusznikom "niezręcznie" mówić.  Do czegoś w końcu ta
opozycja powinna się przydawać, nieprawdaż? ;-)

Geneza "problemu" tkwi w roku '89. "Skumplowaliśmy" się w pewnych dziedzinach nie z tymi co trzeba, nie przedstawiliśmy zachodnim sąsiadom OSTRYCH!! warunków zgody na zjednoczenie, no i z tego jest teraz w chuj implikacji. Wtedy trza było jechać na chama i wszystko mogło przejść!! Teraz, o ile nie jest to przejebane, to przynajmniej cholernie trudne..

Data: 2018-04-17 17:16:13
Autor: A. Filip
Trump gdzie jest nasz ruch bezwizowy?!
jacekbialy80@gmail.com pisze:
Wzajemności?  A to Amerykanie walą do nas i podejmują nielegalną pracę?

Czyli głupi Polacy zamiast legalnej pracy w UE twardo wolą nielegalną
pracę w USA?  Ty to naprawdę potrafisz tej gównianej UE przypierdolić! :-)