Trump oddaje WHO ChRL walkowerem

Data: 2020-05-29 21:56:50
Autor: A. Filip
Trump oddaje WHO ChRL walkowerem
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/najnowsze-fakty/news-trump-zrywa-relacje-ze-swiatowa-organizacja-zdrowia-chiny-ko,nId,4524118
Trump zrywa relacje ze Światową Organizacją Zdrowia. "Chiny kontrolują WHO"

Prezydent USA Donald Trump oświadczył, że Stany Zjednoczone zrywają
relacje z WHO. Pieniądze, której do tej pory USA wpłacały na
działalność Światowej Organizacji Zdrowia mają trafić do innych
organizacji. Trump wielokrotnie oskarżał władze WHO, że działają na
korzyść Chin i zbyt późno ostrzegły świat przed pandemią
koronawirusa. [...]
W 2019 roku USA przekazały WHO ponad 400 mln dolarów, finansując w ten
sposób 15 proc. jej budżetu.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-29 14:27:09
Autor: Jacek Bialy
Trump oddaje WHO ChRL walkowerem
Nie oddaje, tylko pozbywa się pasożyta - a tym samym przestaje uwiarygadniać tą chińską jaczejkę.

JB

Data: 2020-05-30 00:43:21
Autor: A. Filip
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
Nie oddaje, tylko pozbywa się pasożyta - a tym samym przestaje
uwiarygadniać tą chińską jaczejkę.

W których grupach docelowych?

Dla mnie to wygląda jak zwalanie swojej winy na innych.  Trump ma z
grubsza sporo+ racji, tyle że nie ma tyle racji by się samemu wyłgać od
odpowiedzialności swojej administracji za epidemie w USA i 100_000
amerykańskich zwłok.  Może 1/3 winy z siebie zwali a nawet jak zwali to
dla mnie wizerunkowo wyjdzie na Głównodowodzącego co USA nie obronił.
Jego prawo wybierać który policzek wystawi.

Kontrkandydatowi Trumpa filozofia że odpowiedzialność idzie bardzo łatwo
w górę aż do poziomu (rządu) kraju powinna pasować (do wyborów).

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-01 01:37:14
Autor: Jacek Bialy
Trump oddaje WHO ChRL walkowerem
Nie oddaje, tylko pozbywa się pasożyta - a tym samym przestaje uwiarygadniać tą chińską jaczejkę.

- W których grupach docelowych? Dla mnie to wygląda jak zwalanie swojej winy na innych. A jak to się ma do tematu Hongkongu?
JB

Data: 2020-05-29 20:19:40
Autor: andal
On Fri, 29 May 2020 21:56:50 +0200, A. Filip wrote:

[...]

[...]
W 2019 roku USA przekazały WHO ponad 400 mln dolarów, finansując w ten
sposób 15 proc. jej budżetu.

gdzie jest ten walkower ?

Data: 2020-05-29 23:03:31
Autor: A. Filip
andal <andal@andal.org> pisze:
[...]

A gdzie jest walka o wyrwanie WHO ze szponów wrednych chińskich komunistów?

Wycofanie 15% budżetu ma wystarczyć?  Może na _długą_ metę wystarczy.
IMHO Do listopadowych wyborów w USA ChRL może dać Trumpowi w tej kwestii
tylko Pyrrusowe zwycięstwo.  Medialne relacje o "dzieciach umierających
przez Trumpa" są praktycznie pewne i będą dość skutecznie o ile nie
dojdzie do ostrego przegięcia propagandowej pały.

Dla mnie ten ruch w takim stylu to głupota na dłuższą metę ale może mieć
sens pod wyborców i tegoroczne wybory w USA, wtedy jest tylko "duża
różnica priorytetów" (w wersji dyplomatycznej).

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!