Trump (też) obiecał zniesienie wiz dla Polaków

Data: 2016-11-09 21:44:39
Autor: A. Filip
Trump (też) obiecał zniesienie wiz dla Polaków
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/donald-trump-zniesienie-wiz-polacy-w-usa-sila,0,0,2186752.html

Podczas spotkania z przedstawicielami amerykańskiej Polonii we
wrześniu, Donald Trump obiecał, że jeśli wygra wybory, nie tylko
zniesie wizy dla Polaków, ale zrobi to w pierwszych tygodniach
urzędowania. Czy dotrzyma obietnicy? Czy będzie musiał liczyć się z
siłą ekonomiczną niemal 10-milionowej społeczności o polskich
korzeniach?
[...]

Ja się zdziwię się jak Trump zerwie z solidną wielokrotnie potwierdzoną
amerykańską tradycją olewania ciepłym moczem takich obiecanek.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-11-09 21:52:38
Autor: u2
Trump obiecał zniesienie wiz dla Polaków
W dniu 2016-11-09 o 21:44, A. Filip pisze:
Ja się zdziwię się jak Trump zerwie z solidną wielokrotnie potwierdzoną
amerykańską tradycją olewania ciepłym moczem takich obiecanek.

mieliście 8 lat na spełnienie swoich obiecanek, a co usłyszeliśmy ? Billa zawijasa C., któren pouczał Bolanda o demokracji:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Trump (też) obiecał zniesienie wiz dla Polaków