Trump za interesami z Rosją.

Data: 2016-11-06 07:46:03
Autor: Michał Szatański
Trump za interesami z Rosją.

  Ten punkt widzenia powinien odpowiadać polskim interesom.

Data: 2016-11-06 08:01:39
Autor: A. Filip
Michał Szatański: Trump za interesami z Rosją.
Michał Szatański <micszat@gmail.com> pisze:
 Ten punkt widzenia powinien odpowiadać polskim interesom.

I dlatego TY zagłosujesz na Hilary? :-) [Trump: Crooked Hilary]

To nie są NASZE wybory.  Zasady "kurtuazji" sugerują nie wpierdalać się
w nie (otwarcie) z brudnymi buciorami bez ważnego powodu.  Ty ni
złamanego wuja nie "uprawdopodobniłeś" że Trump aż tak twardo będzie za
Putinowskimi interesami.  Kto ostatnio robił "reset" stosunków z Rosją i
jak długo potrwało do "resetu resetu"? :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-11-06 08:41:31
Autor: Michał Szatański
W dniu 06.11.2016 o 08:01, A. Filip pisze:
[...]

  Dawno mordy nikt ci nie obił gnoju co?

Data: 2016-11-06 05:08:04
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 6 listopada 2016 08:41:32 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:

> [...]
> Putinowskimi interesami.  Kto ostatnio robił "reset" stosunków z Rosją i
> jak długo potrwało do "resetu resetu"? :-)

Łoł!! Będzie ustawka?

Data: 2016-11-06 09:12:04
Autor: A. Filip
[...]

Tobie często obijają "geniuszu"?

Data: 2016-11-06 13:55:24
Autor: Michał Szatański
W dniu 06.11.2016 o 09:12, A. Filip pisze:
[...]

  Po co ten cudzysłów? Raz kiedyś dostałem w gębę po pijaku, ale to dawne dzieje.
  Co do tematu wątku to słyszałeś o polonii amerykańskiej?

Data: 2016-11-06 07:44:12
Autor: Marek Cz.
W dniu niedziela, 6 listopada 2016 13:55:25 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:

  Co do tematu wątku to słyszałeś o polonii amerykańskiej?

No właśnie. Co słychać u Polonii? Nie boją się wracać do kraju? Czy czekają aż będzie ruch bezwizowy Polska-USA aby mogli sobie wrócić z Polski "do siebie"?

Data: 2016-11-06 17:03:24
Autor: Pajdak
Trump za interesami z Rosją.
Użytkownik "Michał Szatański" <micszat@gmail.com> napisał w wiadomości news:nvmjjb$8er$1mx1.internetia.pl...

 Ten punkt widzenia powinien odpowiadać polskim interesom.

Masz na mysli zwrot wraku Tupolewa? ;-)

--
Lepudruk

Data: 2016-11-08 17:33:12
Autor: Michał Szatański
Trump za interesami z Rosją.
W dniu 06.11.2016 o 17:03, Pajdak pisze:
[...]

  Na myśli mam zniesienie sankcji i embarga rosyjskiego. Wrak to nie wiem czy nam oddadzą, nie wiedzieć w sumie dlaczego.

Trump za interesami z Rosją.