Trumpa w Polsce nie będzie.

Data: 2019-08-29 13:45:16
Autor: Bruno Brunowski
Trumpa w Polsce nie będzie.
Właśnie odwołał wizytę. Podobno przez huragan, który dotrze do Stanów w poniedziałek.

--
Bruno

Data: 2019-08-29 14:07:41
Autor: Bruno Brunowski
Trumpa w Polsce nie będzie.
W dniu czwartek, 29 sierpnia 2019 22:45:17 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Właśnie odwołał wizytę. Podobno przez huragan, który dotrze do Stanów w poniedziałek.

Albo wtorek, albo w ogóle nie dotrze.

Suski i jego "Czarnobyl" maja jednak tę moc.

--
Bruno

Data: 2019-08-29 23:19:58
Autor: u2
Trumpa w Polsce nie będzie.
[...]

zabawny brutuś jesteś, napisz lepiej o zanieczyszczeniu Wisełki przez oczyszczalnię, którą wybudowano za czasów Hajki:)

https://abcnews.go.com/Politics/trump-canceling-trip-poland-stay-us-hurricane-dorian/

--
I love love

Data: 2019-08-29 14:26:46
Autor: Bruno Brunowski
Trumpa w Polsce nie będzie.

https://www.nhc.noaa.gov/refresh/graphics_at5+shtml/144923.shtml?cone

--
Bruno

Data: 2019-08-30 01:10:33
Autor: Lord Donald
Trumpa w Polsce nie będzie.
Właśnie odwołał wizytę. Podobno przez huragan, który dotrze do Stanów w poniedziałek.

Oj to srajdaczku tam u frycka strzelacie szampanem. Twoi POsrańcy mogą już zadzwonić do swojego Trzaskowskiego aby zakręcił ten kolektor. Niech zbiera gówno na kolejną okazję aby zasrać kraj. Spokojnie nie ma się czego martwić, zerowe mają szanse twoi POsrańcy aby dopchać się do koryta na jesieni. Także Trump spokojnie będzie miał czas aby przyjechać.

Data: 2019-08-29 16:21:25
Autor: Bruno Brunowski
Trumpa w Polsce nie będzie.
W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 01:10:34 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> Oj to srajdaczku tam u frycka strzelacie szampanem. Twoi POsrańcy mogą już zadzwonić do swojego Trzaskowskiego aby zakręcił ten kolektor. Niech zbiera gówno na kolejną okazję aby zasrać kraj. Spokojnie nie ma się czego martwić, zerowe mają szanse twoi POsrańcy aby dopchać się do koryta na jesieni. Także Trump spokojnie będzie miał czas aby przyjechać.

Lordzik, to przecież pisiory krzyczą o "Czarnobylu". Darli się, darli i  wystraszyli Trumpa. Chciałbyś z własnej i nie przymuszonej woli jechać na teren "katastrofy ekologicznej"?

--
Bruno

--
Bruno

Data: 2019-08-30 02:13:57
Autor: A. Filip
Trumpa w Polsce nie będzie [1 września]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Właśnie odwołał wizytę. Podobno przez huragan, który dotrze do Stanów
w poniedziałek.

W wersji cynicznej: entuzjazm po "zniesieniu wiz (w przyszłości)" był w
Polsce za mały by wygrać z troską o obywateli własnego kraju na rok
przed wyborami/reelekcją.

Na 25% Trump _może_ wymyślić pod wybory 2020 jakiś ruch do którego
Polska/PiS będą mu potrzebne i przyjedzie z pompą.  Wiec uszczypliwie
sugeruje staranny dobór słów przy tych uszczypliwościach wobec rządu/PiS :-)

Gdyby Tusk nie zdradził Polski na rzecz saksów w Brukseli to Trump do
POlSki by przyjechał z całą pewnością! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-30 07:57:14
Autor: Yogi
Trumpa w Polsce nie będzie.
Dnia Thu, 29 Aug 2019 13:45:16 -0700 (PDT), Bruno Brunowski napisał(a):

Właśnie odwołał wizytę. Podobno przez huragan, który dotrze do Stanów w poniedziałek.

Nie zaproszono Putina to i Trump olał PiS.

Data: 2019-08-30 09:59:24
Autor: Lord Donald
Trumpa w Polsce nie będzie.
W dniu 30.08.2019 o 07:57, Yogi pisze:
Dnia Thu, 29 Aug 2019 13:45:16 -0700 (PDT), Bruno Brunowski napisał(a):

Właśnie odwołał wizytę. Podobno przez huragan, który dotrze do Stanów w poniedziałek.

Nie zaproszono Putina to i Trump olał PiS.

No widzisz twoje POsrane gebelsowskie gówno srajdaczku przyjedzie na pewno. Ostatni miesiąc, tyko popatrzeć jak armia Timermansów i podobnego unijnego ścieku przyjedzie agitować za swoim POsranym zainstalowanym rządem folksdojczów z PO u nasz w kraju. Nawet smród rozkładającego warszawskiego ścieku waszego POsrańców ich nie zatrzyma. Fryce i Francuzki bez niewolników z Polski zdechli by z głodu, więc będą walczyć o swoje. Takie tępe szwabskie dziwki jak ty, co gotowe są za talerz zupy tam przypierdalać, w dodatku w podzięce jeszcze im druta obciągną to dla nich za mało. Tylko patrzeć jak w ostatni miesiąc przed wyborami zakotłuje się tu od szwabskich dygnitarzy z UE. Taj zawsze zacznie swoje represje szwabskie TSUE i PE wobec Polski. A wasz Borysik i jemu podobne folksdojcze i szwabskie dziwki, zacznie drzeć ryja jak zawsze przed każdymi ostatnimi wyborami do swoich szwabskich mocodawców. Aby zbrojnie rozpoczęli inwazję tak zwaną misję stabilizacyjną. Bo już dobrze widzi, że nawet by się tu wasi mocodawcy od szwabów zesrali, to i tak Polacy waszych POsrańców nie wybiorą. Polacy widzą, że twoi POsrańcy nie mają nic dobrego do zaoferowanie. Jedyne co może być to tak jak było przez 25 lat ich rządów, od czasów kiedy Tusk z Pawlakiem liczyli głosy obalając rzad Olszewskiego i przejęli koryto niszcząc demokrację w kraju. Polacy pamiętają to i widzą że nie ma nic gorszego, nawet szambo i fekalia Trzaskowskiego jakie teraz celowo wylewa na Polskę tego nie przebiją. Bez znaczenia czy się zesracie ze złości, a wasi szwabscy panowie miliardy wpompowali w propagandę i trolling. Waszych POsrańców po jesieni już nie ma. Polacy zasadzą im kopa i to w jaja, że aż miło. To nie nieuniknione srajdaku, nie pomoże tu twoje wykopywanie starych nicków z przed lat lub tw0orzenie tysięcy nowy. Wszyscy ciebie tu znają i wiedzą, że taki idiota jak ty szwabska dziwka jest tylko jeden.

Data: 2019-08-30 13:17:59
Autor: Runt
Trumpa w Polsce nie będzie.
W dniu 2019-08-30 o 09:59, kremlowski kret Lord Donald pisze:
[...]

To Yogi też jest "srajdaczek"!?

Jestem zazdrosny! ;-))))

/bełkotanie stetryczałego oszołoma - ciach/

Duck-Duck-Go! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-30 13:18:52
Autor: Runt
Trumpa w Polsce nie będzie.
W dniu 2019-08-30 o 07:57, Yogi pisze:
Dnia Thu, 29 Aug 2019 13:45:16 -0700 (PDT), Bruno Brunowski napisał(a):

Właśnie odwołał wizytę. Podobno przez huragan, który dotrze do Stanów w poniedziałek.

Nie zaproszono Putina to i Trump olał PiS.

Putin będze na obchodach w Gdańsku! ;-)))

Hołota PiS-owskich trolli - START! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-30 11:17:58
Autor: Jacek Bialy
Trumpa w Polsce nie będzie.
   -- - Właśnie odwołał wizytę. Podobno przez huragan, który dotrze do Stanów w poniedziałek.

Chyba jest więcej powodów.  Może nie chciał z kimś się spotkać?  Może lepiej, jak przyjedzie później - będzie więcej czasu i mniejszy harmider.

JB

Data: 2019-08-30 13:15:40
Autor: Runt
Trumpa w Polsce nie będzie.
W dniu 2019-08-29 o 22:45, Bruno Brunowski pisze:
Właśnie odwołał wizytę. Podobno przez huragan, który dotrze do Stanów w poniedziałek.

OdPOwiedzialny z niego prezydent. Chuligan olał PiS! ;-)))

Ale POdobno Merkel będzie! A to Niemka!

No i Tusk - nie wiem czy w Warszawie czy Gdańsku!

Jak lordzik to przeżyje nie wiem! ;-))

Wataha PiS-owskich trolli - START! ;-))))

--
Runt

Data: 2019-08-31 04:56:43
Autor: Jacek Bialy
Trumpa w Polsce nie będzie.
Gdyby przyjechal, mielibyśmy w Polsce orgazm PiS-u.  A że nie przyjedzie, właśnie swój orgazm pokazuje oPOzycja.  Oglądaj Bruno sondaże..

JB

Data: 2019-08-31 17:00:02
Autor: Runt
Trumpa w Polsce nie będzie.
W dniu 2019-08-31 o 13:56, Jacek Bialy pisze:
Gdyby przyjechal, mielibyśmy w Polsce orgazm PiS-u.  A że nie przyjedzie, właśnie swój orgazm pokazuje oPOzycja.  Oglądaj Bruno sondaże..

JB

Moim zdaniem POmijając jakim jest i kim jest Trump też bym nie przyjechał i nie dlatego, że PiS itd. On ma PiS i całą reszte w głebokim niePOważaniu. Ważniejsza jest reelekcjia i kasa.

--
Runt

Data: 2019-08-31 04:58:44
Autor: Jacek Bialy