Truvativ -mostek all mountain

Data: 2009-07-27 20:11:55
Autor: mariuszmo
Truvativ -mostek all mountain
Czy coś takiego się sprawdzi jako mostek all mountain?

http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/gooddisplay.php5?id=1153&pos=1

Teoretycznie nie jest jakieś super lekkie bo przy 110 mm waży jakieś 148 g więc chyba bardzo porównywalnie do Ritchey PRO  a do tego jest wykonane z jakiegoś dość dobrego stopu 7050 TV więc znów chyba lepiej niż alu 2014 w mostku PRO Ritcheya tylko nieco mnie zastanawia to mocowanie do sztycy na jedną tylko śrubę w TRUVATVIE, czy aby na pewno da radę?

Zdecydowaną zaletą truvativa jest to, że zwyczajnie juz jest

Data: 2009-07-27 20:52:38
Autor: Wooyek
Truvativ -mostek all mountain
Czy coś takiego się sprawdzi jako mostek all mountain?
http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/gooddisplay.php5?id=1153&pos=1

Ja od dłuższego czasu używam XR-a, czyli uboższej wersji, ale też na jedną śrubę. Spisuje się idealnie (cóż można więcej powiedzieć o mostku?) :)

Jedna śruba na sterówce raczej nie jest problemem, bo i tak większość sił jest skierowanych w dół. A przynajmniej nie masz problemu dokręcenia obu śrub z równym momentem ;)

Data: 2009-07-27 21:25:08
Autor: Artur
Truvativ -mostek all mountain
poniedziałek, 27 lip, Wooyek:
Jedna śruba na sterówce raczej nie jest problemem, bo i tak większość sił jest skierowanych w dół. A przynajmniej nie masz problemu dokręcenia obu śrub z równym momentem ;)

Mi się raz zdarzyło przekręcić kierownicę przy podjeździe na krawężnik -
właśnie w XRze.  Ale to pewnie dlatego, że o pare mm za bardzo skruciłem rurę
sterową. W każdym razie mostek z dwoma śrubami (taki mam teraz, ale wymieniony
tylko z powodu potrzeby większej długości) ma solidniejsze mocowanie.

Data: 2009-07-28 09:37:13
Autor: emen
Truvativ -mostek all mountain
Witam
od 4 lat jezdze na takiej samej w drugim juz Levelu a6 - zero problemow
a waze z 90 + plecak i czasem przy zjezdzie wlaczy mi sie opcja "niesmiertelnosc" ;)

pozdro

emen

Truvativ -mostek all mountain