Trwa debilne dziennikarskie i ubeckie sledztwo...

Data: 2009-04-07 20:32:55
Autor: ColgatesBilly
Trwa debilne dziennikarskie i ubeckie sledztwo...
Gdzie pomija sie jeden, oczywisty i podstawowy argument.

Lewactwo nagradza sobie swoich ludzi, a Kaczynski i jego ludzie, tych ktorzy oni sami cenia...
KONIEC!

Bezczelnosc tej faszystowskiej i totalitarnej holoty
(takze solidarnosciowej) przekracza wszelkie granice.

PS

A PiSowcy znow sie grzecznie tlumacza, miast...
rozwinac tworczo to co pisze, bo mnie szkoda czasu.

Kol

Data: 2009-04-08 08:12:12
Autor: Piotr
Dnia Tue, 7 Apr 2009 20:32:55 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

A PiSowcy znow sie grzecznie tlumacza, miast...
rozwinac tworczo to co pisze, bo mnie szkoda czasu.

Na hucpie polega sukces tamtej "kampanii".
pzdr
Piotr

Trwa debilne dziennikarskie i ubeckie sledztwo...