Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis

Data: 2012-05-31 17:14:29
Autor: Marcin N
Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis
W dniu 2012-05-31 14:58, Werewolf pisze:
Trwa nabór do Hell's Angels - kurtka gratis

Spotkanie organizacyjne odbędzie się 6 czerwca o godz. 6 rano przy wjeździe
do Kampinosu od strony Izabelina.

Grill, kiełbaski i mocne piwo oraz inne atrakcje

Z ciekawości: do czego zobowiązuje przynależność do takiego klubu?

Data: 2012-05-31 17:20:08
Autor: Monster
W dniu 2012-05-31 17:14, Marcin N pisze:
[...]

Do noszenia naszywki,nawet na własnym ślubie.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-31 17:24:14
Autor: Michał V-R
Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis
W dniu 2012-05-31 17:14, Marcin N pisze:

Z ciekawości: do czego zobowiązuje przynależność do takiego klubu?

Bedziesz musial sprzedac gs-a, kupic armature, dokupic fredzle, kalbojki i kurtke skorzana, zapuscic brode, mys sie najczesciej raz w tygodniu, hlac browara, sikac na pasie awaryjnym autostrady, miec innych motocyklistow za podludzi. Na zlotach bedziesz musial zawsze chodzic z browarem w reku i kiepem w zebach, najlepiej jak bys wychodowal babzuna, musisz jeszcze wydac kase na kamizelki naszywki i podlizywac sie i byc na posylki dla starszych stazem w klubie.
Artur da ci linka, do faq takiego klubu, bo ja nie pamietam.

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2012-05-31 17:26:55
Autor: Marcin N
W dniu 2012-05-31 17:24, Michał V-R pisze:
[...]

Tego właśnie szukałem!

Gdzie mam podpisać?

Tylko czy mogę trzymać w zębach cudzego kiepa? Sam nie palę więc rozumiesz...

Data: 2012-05-31 17:33:49
Autor: Monster
Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis
W dniu 2012-05-31 17:26, Marcin N pisze:

Tego właśnie szukałem!

Gdzie mam podpisać?
Nie tak szybko,najpierw podlizywanie.

Tylko czy mogę trzymać w zębach cudzego kiepa? Sam nie palę więc
rozumiesz...

chyba nie przejdzie..

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-31 17:34:00
Autor: Michał V-R
[...]

Nie, musisz miec swojego kiepa, a co wiecej, co najmniej caly ich wagon, by czestowac bobratymcow

Data: 2012-05-31 18:32:00
Autor: Ivam
Użytkownik "Michał V-R"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jq82f3$4b8$1@inews.gazeta.pl...
najlepiej jak bys wychodowal babzuna,

Co to jest? I od razu po jakiemu ten babzun?

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-05-31 18:35:09
Autor: Monster
W dniu 2012-05-31 18:32, Ivam pisze:
Użytkownik "Michał V-R" napisał w wiadomości grup
najlepiej jak bys wychodowal babzuna,

Co to jest? I od razu po jakiemu ten babzun?

Jakbyś więcej na ściągaczu siedział to byś rozkminił
Babzun-kałdun-brzucho

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-31 18:55:50
Autor: Michał V-R
Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis
W dniu 2012-05-31 18:32, Ivam pisze:

Co to jest? I od razu po jakiemu ten babzun?

oj literowka, bebzun mialo byc, czyli wielki brzuch

Data: 2012-05-31 22:45:51
Autor: AZ
On 05/31/2012 05:24 PM, Michał V-R wrote:
[...]

Niestety strona nie działa (http://edukacjamv.prv.pl), ale tu jest parę cycatów z tej strony:

<http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/browse_thread/thread/ad856d278c754119/e6367398565207e8>

Cycat dla Marcina:
"Jednak, osoby decydujące się wkroczyć na nią, są wpełni świadome
swojego wyboru. Właśnie to jest główny powód, przez który dla klubów MC
tak ważny jest szacunek- bo włożyli całe swoje serce, całą swoją siłę, a
nie jednokrotnie poświęcili swoje życie, by stać się członkiem wybranego
klubu MC."

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-01 08:40:02
Autor: Marcin N
W dniu 2012-05-31 22:45, AZ pisze:

[...]

Nic tak mnie nie zachęca do szacunku jak błędy ortograficzne w "statucie".

Data: 2012-06-01 14:03:04
Autor: Arni
W dniu 31.05.2012 22:45, AZ pisze:

bo włożyli całe swoje serce, całą swoją siłę, a
nie jednokrotnie poświęcili swoje życie, by stać się członkiem wybranego
klubu MC."

znaczy przyjmują pośmiertnie?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-05-31 19:25:19
Autor: Glub
On Thu, 31 May 2012 17:14:29 +0200, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Grill, kiełbaski i mocne piwo oraz inne atrakcje

Z ciekawości: do czego zobowiązuje przynależność do takiego klubu?

Do szacunku, przeca o to cho...

--
Glub,
przerosnieta wrotka SW-T400

Data: 2012-05-31 22:10:17
Autor: $heikh el $hah
Trwa nabĂłr do Hell's Angels - naszywki gratis
W dniu 2012-05-31 19:25, Glub pisze:
Do szacunku, przeca o to cho...

Kurwa, czy tu wszyscy, razem ze mną, mają kompleksy na tle stereotypowego fachowca od armatury, pracującego w jUKej na zmywaku?
Myślicie, że precle, to co, jak nie zwykłe kółko wzajemnej adoracji?
Gdyby nie posty z sikacza, to by ten forum był bardziej hermetyczny niż męskie klasztory albo kombinat lekarsko-farmaceutyczny.
Mają chłopaki pomysł na jazdę, może podspaczony od Jankesów (bo nazwa z dupy wzięta, a co najmniej gejoska), jeżdżą (być może od baru z bilardem do baru z tańcem na rurze), podtrzymują motocyklistom opinię gwałcących ciężarne, niewidome zakonnice na przejściach dla pieszych (kto by chciał uchodzić za fujarę w odblaskowej kamizelce, co nie dodaje gazu na perspektywę widoku zmiany zielonego na żółte na najbliższym skrzyżowaniu?!), a w dodatku kończą mi się pomysły, więc napiszę: i tak dalej.
Tak że, jeśli miałbym się do czegoś przypierdolić, to do tej gratisowej kurtki, która w ogólnym rozrachunku pewnie kosztuje nabywcę pińćset zuoootych plus VAT-u 100‰, a kupując podobną na własną rękę (czyli bez logo klubu, a więc minus 1000‰ do szacunku ludzi szosy) można jeszcze sobie zapewnić dożywotni zapas chromu organicznego w tabletkach 200 mcg. --
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-31 23:21:18
Autor: marider
W dniu 2012-05-31 22:10, $heikh el $hah pisze:
W dniu 2012-05-31 19:25, Glub pisze:
Do szacunku, przeca o to cho...

Kurwa, czy tu wszyscy, razem ze mną, mają kompleksy na tle
stereotypowego fachowca od armatury, pracującego w jUKej na zmywaku?

Ja nie. Widzialem Hellsow osobiscie na Daytona Bike Week w 2004 roku jak wparowali do jednego klubu cala ekipa i uwierz mi, nie chcialbys tych kolesi spotkac nawet jakbys byl w kamizelce kuloodpornej, tymbardziej z barwami na plecach. Zasluzyli na swoj wizerunek na pewno. Pisze o tych prawdziwych a nie jewropejskich podrobkach.

Pzdr

Myślicie, że precle, to co, jak nie zwykłe kółko wzajemnej adoracji?

A kolko dyskustyjne, tfu, grupa.

Gdyby nie posty z sikacza, to by ten forum był bardziej hermetyczny niż
męskie klasztory albo kombinat lekarsko-farmaceutyczny.

Tu zes pojechal. hehe.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-05-31 22:22:41
Autor: AZ
On 05/31/2012 05:14 PM, Marcin N wrote:

Grill, kiełbaski i mocne piwo oraz inne atrakcje

Z ciekawości: do czego zobowiązuje przynależność do takiego klubu?

Musisz się zachowywać wszędzie gdzie jesteś w barwach klubu, jeździć na zloty i na początku być czyimś przydupasem, później to już sam będziesz miał własnych przydupasów. Ano i bym zapomniał, masz lać w ryj wszystkich co mają podobny kolor na naszywkach do tego z "waszych" barw.

--
Artur
ZZR 1200

Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis