Trwała opona 20' do składaka

Data: 2013-02-28 12:34:15
Autor: live_evil
Trwała opona 20' do składaka
On 28.02.2013 08:22, Remigiusz Zukowski wrote:
Pytanie,
czy ktoś używał Schwalbe Marathon 20' 1.75 i może coś powiedzieć o jej
trwałości?

Ja używałem Marathona 20x1,5" i złego słowa nie powiem. Bardzo dobra oponka.

--
live_evil

Data: 2013-03-19 00:45:18
Autor: Titus Atomicus
Trwała opona 20' do składaka
In article <kgnfbn$kl$1@newsfeed.man.lodz.pl>,
 live_evil <usame_niechcespamu@o2.pl> wrote:

> [...]
> trwałości?

Ja używałem Marathona 20x1,5" i złego słowa nie powiem. Bardzo dobra oponka.

Ja uzywalem Schwalbe Maratona 16"x 1.5. Ale tylko kilkaset kilometrow. Tak czy siak zadnych sladow zuzycia. Potem zamienilem na Schwalbe Big Apple 16x2.0 na ktorym przejechalem cale wakacje (jazda miejska - pewnie  500 -1000km - licznika nie mam).

Za to na treku mam Schwalbe Maratony  Supremy, jakies 4000-5000 km i tez sa bardzo ok (choc te popekaly nieco i maja rozstepy na bokach, ale byc moze za malo pompowalem, przy bardzo duzym obciazeniu).
Wczesniej mialem tanie Schwalbe Silento i tez byly ok.

Cos chyba zle robisz.
--
TA

Data: 2013-03-19 10:27:47
Autor: Remigiusz Zukowski
Trwała opona 20' do składaka
W dniu 2013-03-19 00:45, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Cos chyba zle robisz.

Przyznaję się tylko do dużego obci±żania opony. W moim składaku pi razy drzwi 80% obci±żenia jest na tylnym kole. Ja ważę 100 kg, poza tym zawsze jeżdżę z plecakiem o wadze (w zależno¶ci od dnia) 5 .. 20 kg, rower też swoje waży.

pozdrawiam

Remigiusz

Trwała opona 20' do składaka