Trwałość diesli d4d

Data: 2016-08-04 00:29:21
Autor: LEPEK
Trwałość diesli d4d
W dniu 23.07.2016 o 12:34, Maciek pisze:

Czołem,

Na ile trwałe s± diesle Toyoty z lat 2000-2003 i jak dokładnie da sie
zdiagnozować stan newralgicznych podzespołów?
Zakładam auto z realnym przebiegiem 250-300 tys.
Nie znam się na dieslach, więc proszę możliwie łopatologicznie.

Hej,
Mam D4D z 2001 roku w obudowie Avensis. Od nowo¶ci w rodzinie. Przebieg 214000 km. Wymienione sprzęgło + dwumasa (na sztywne koło zamachowe), alternator, rozrusznik. Silnik czasem zakopci, jak się go przegoni, czasem (nieregularnie) weĽmie olej... ale działa. Blachy w miejscach napraw "wyłaż±", ale mechanicznie jest prawie nie do zdarcia. Dopiero niedawno wymienione zostały po raz pierwszy gumy stabilizatora z tyłu i ł±czniki stabilizatora z przodu - zawieszenie poza tym oryginalne (amortyzatory to już jednak się trochę domagaj±). Podobno często zdarza się awaria uszczelki pod głowic± - nie stwierdziłem. Podobno żłopie olej - nie u mnie. Podobno wtryski padaj± - może w kręconych przebiegach. Spalanie ¶rednio 6,2-6,7. Najmniej 5,0 (trasa krajówkami, albo bardzo oszczędne traktowanie w jeĽdzie miejsko - podmiejskiej).

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm