Trwa??o??Ä? gwintu w korbie a peda??y SPD

Data: 2014-02-28 07:37:35
Autor: piecia aka dracorp
Trwa??o??Ä? gwintu w korbie a peda??y SPD
Dnia 28.02.2014, JDX napisał lub napisała:
Inną opcją jest zakup pedałów SPD z platformami, np. PD-M545
(dwustronne) lub PD-A539 (jednostronne). Tyle tylko, że jestem wyznawcą
starej i wielokrotnie sprawdzonej zasady mówiącej, że "rzeczy
uniwersalne są do dupy". A może jednak jestem w błędzie i te dwa w/w
modele dobrze sprawdzają się w jeździe zarówno ze zwykłymi butami jak i SPD?
Ja kupiłem pedały PD-M324 a wcześniej używałem 540. Stare już za duże
luzy miały i były niepewne. A platformy w połączeniu z spd są dobrym
pomysłem. Aktulnie jednak nie szaleje rowerem w terenie więc nie wiem
jak się sprawdzą przy ostrzejszej jeździe.

--
piecia aka dracorp

Trwa??o??Ä? gwintu w korbie a peda??y SPD