Trwa艂o艣膰 huba i pendrive

Data: 2013-04-17 14:40:28
Autor: dcim24
Trwa艂o艣膰 huba i pendrive
Witam,
Do potrzeb magazynowania muzyki mam pewien rodzaj stacji - aktywnego pena z 7 pendrivami, r贸偶nej wielko艣ci, wieku i produkcji. Ta stacja jest pod艂膮czona 24/7. Kiedy komputer jest w艂膮czony, korpus huba i cz臋艣膰 wsuwana pena s膮 gor膮ce. Po wy艂膮czeniu komputera 艣wieci si臋 tylko kontrolka.
Czy takie pod艂膮czenie huba grozi szybkim uszkodzeniem pen贸w (np. RoHS).
Odpowied藕 dla os贸b dlaczego nie zrzuc臋 plik贸q na dysk -- ha艂as. Narobi艂em si臋 sporo, by komputer by艂 w miar臋 bezg艂o艣ny a dysk 3,5' znacz膮co ha艂asuje.
dcim

Data: 2013-04-20 15:21:25
Autor: X-Man
Trwa艂o艣膰 huba i pendrive
"dcim24" <dcim24@gmail.com> wrote in message news:kkm583$bjk$1node2.news.atman.pl...
[...]

no a jaki problem ssd podpi膮膰 czy nawet jaki艣 zwyk艂y 2.5" tego prawie nie s艂ycha膰

Pzdr
Piotrek

Trwa艂o艣膰 huba i pendrive