Trwała opona 20' do składaka

Data: 2013-02-28 02:03:40
Autor: rmikke
Trwała opona 20' do składaka
W dniu czwartek, 28 lutego 2013 08:22:38 UTC+1 użytkownik Remigiusz Zukowski napisał:
Witam,

przeszło rok temu kupiłem składaka Author Simplex i mam niesamowite problemy z rozlatującymi się tylnymi oponami.

Ja to bym obręcze obejrzał. Coś Ci te opony harata...

Data: 2013-02-28 13:33:06
Autor: Remigiusz Zukowski
Trwała opona 20' do składaka
W dniu 2013-02-28 11:03, rmikke pisze:

Ja to bym obręcze obejrzał. Coś Ci te opony harata...

Przyjrzę się ale nie bardzo w to wierzę. Pierwsze dwie opony rozlazły się z boku, wyglądało to tak jakby ktoś je nożem ponacinał, tutaj bardziej bym wierzył np. w ocieranie opony o drut bagażnika ale i to sprawdziłem i na pewno nie występowało.
W każdym razie kupuję tego marathona i za jakiś czas dam znać jak się sprawuje.
Dzięki wszystkim za uwagi.

Remigiusz

Data: 2013-02-28 04:53:02
Autor: rmikke
Trwała opona 20' do składaka
W dniu czwartek, 28 lutego 2013 13:33:06 UTC+1 użytkownik Remigiusz Zukowski napisał:
> [...]

Przyjrzę się ale nie bardzo w to wierzę. Pierwsze dwie opony rozlazły się z boku, wyglądało to tak jakby ktoś je nożem ponacinał, tutaj bardziej bym wierzył np. w ocieranie opony o drut bagażnika ale i to sprawdziłem i na pewno nie występowało.

No to może musisz się przeprosić z sąsiadami, czy gdzie tam na dłużej rower zostawiasz...

"Wzmacniane" opony to zwykle dodatkowa warstwa od spodu, boki to tylko
rzadszy lub gęstszy oplot.

Data: 2013-02-28 14:15:11
Autor: coaster
Trwała opona 20' do składaka
W dniu 2013-02-28 13:53, rmikke pisze:
[...]

Kiedys jednemu panu bolalo oko, kiedy pil herbate. Jak wszyscy pewnie pamietamy winna byla lyzeczka ;-)

Moze ociera sie czasem o cos innego niz drut bagaznika. Np. czasowy bagaz albo-co (noze, dluta, siekiera na bagazniku)? Moze dynamo zbyt sie wgryza? ;-)

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Trwała opona 20' do składaka