Trwala zmiana adresu MAC w karcie zintegrowanej

Data: 2009-04-14 13:29:40
Autor: nadir
Trwala zmiana adresu MAC w karcie zintegrowanej
Użytkownik Seba napisał:
Mam na plycie karte nForce 570 Ultra x2. Ma jakis dziwny adres MAC 60:50:40:30:20:10/11. Lacze dostarcza mi Aster i jego routery nie akceptuja tego adresu. Jak zmienic w sposob trwaly MAC na karcie?

Moze aktualizacja biosu plyty pomoze?
Pare lat temu na plycie ASUSA na nForece2 jednym z parametrow przy aktualizacji biosu mozna bylo zmienic MAC wbudowanej karty sieciowej.

Data: 2009-04-15 16:47:46
Autor: MarcinCz
Dnia Tue, 14 Apr 2009 13:29:40 +0200, nadir napisał(a):

Użytkownik Seba napisał:
[...]

http://www.hilpers.pl/294177-p-yta-g-owna-foxconn
Robiłem coś takiego na płytce z nForce3 i się udało. --
Marcin

Data: 2009-04-15 18:22:01
Autor: nadir
Trwala zmiana adresu MAC w karcie zintegrowanej
http://www.hilpers.pl/294177-p-yta-g-owna-foxconn
Robiłem coś takiego na płytce z nForce3 i się udało.

Dokladnie to mialem na mysli.

Trwala zmiana adresu MAC w karcie zintegrowanej