Trwa?o?? gwintu w korbie a peda?y SPD

Data: 2014-02-28 00:22:12
Autor: WS
Trwa?o?? gwintu w korbie a peda?y SPD
W dniu piątek, 28 lutego 2014 02:04:44 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

Inną opcją jest zakup pedałów SPD z platformami, np. PD-M545
(dwustronne) lub PD-A539 (jednostronne).

Jest jeszcze wiecej opcji
Ja mam nakladki SHIMANO SM-PD22, ale nie chcialo mi sie ich co chwile zaladac ;), wiec zostawiam zwykle buty w pracy + jezdze w SPD

WS

Data: 2014-02-28 10:33:43
Autor: JDX
On 2014-02-28 09:22, WS wrote:
[...]
Jest jeszcze wiecej opcji Ja mam nakladki SHIMANO SM-PD22, ale nie
chcialo mi sie ich co chwile zaladac ;), wiec zostawiam zwykle buty w
pracy + jezdze w SPD
Tak, widziałem te nakładki i nawet rozważam ich zakup w komplecie z
PD-M540, ale jednak wydają się mi być gorszym rozwiązaniem do jazdy
codziennej od pedałów uniwersalnych. Dlatego nawet o nich nie
wspominałem w moim pierwszym poście.

Data: 2014-03-04 04:45:39
Autor: rmikke
W dniu piątek, 28 lutego 2014 09:22:12 UTC+1 użytkownik WS napisał:
> [...]

Ja mam nakladki SHIMANO SM-PD22, ale nie chcialo mi sie ich co chwile zaladac ;), wiec zostawiam zwykle buty w pracy + jezdze w SPD

Ja też po prostu stale jeżdżę w zatrzaskach. Buty mam takie, że
bez problemu można chodzić, co skwapliwie wykorzystuję na wszelkich
postojach (sklepy, inne takie po drodze), a w robocie mam buty na zmianę.

Trwa?o?? gwintu w korbie a peda?y SPD