Trwałość klocków

Data: 2010-11-07 20:58:26
Autor: kml
Trwałość klocków

Użytkownik "smiechu" <smie2003@interia.pl> napisał w wiadomości news:ib6ovr$9e5$1usenet.news.interia.pl...
No i teraz pytanko: czy jeśli zmienie hamulce na jakieś z większymi klockami, twardszymi, bardziej zaczarowanymi to dam radę  przejechać więcej niż 1000 km na jednym komplecie?

Zależy od warunków glebowych. Klocki metaliczne żyję bez porównania dłużej niż zywiczne.

Rozumiem, że na zużycie ma wpływ moja masa (niemała) sposób jeżdżenia (miasto), wielkość tarcz  ale , do cholery, to nie są góry!!! Przewyższenia nie są powalające a klocki znikają jak kamfora.
A może coś źle ustawiam?
Pomóżcie please bo zbankrutuję.

Kup na próbę klocki metaliczne DOBREGO (czytaj sprawdzonego) producenta. Sprawdź czy klocki nie ocierają permanentnie o tarczę i ogólnie ustawienie zacisku.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-11-07 12:15:51
Autor: Rowerex
Trwałość klocków
On 7 Lis, 20:58, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

pozdrawiam
kmlhttp://endurorider.plBeskidy na rowerze.
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Zaraz, zaraz, to z Tobą dyskutuję na fr.org o amortyzatorach w temacie
o dostrajaniu Reby? :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-11-08 19:59:08
Autor: kml
Trwałość klocków
Rowerex wrote:

Zaraz, zaraz, to z Tobą dyskutuję na fr.org o amortyzatorach w temacie
o dostrajaniu Reby? :)

Nie, to zapewne mój zły bike bliźniak :] choć "lepiej późno niż wcale" jak to mówią ;P

Data: 2010-11-07 12:20:05
Autor: Rowerex
Trwałość klocków
Użytkownik "smiechu" <smie2...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:ib6ovr$9e5$1usenet.news.interia.pl...

> No i teraz pytanko: czy jeśli zmienie hamulce na jakieś z większymi
> klockami, twardszymi, bardziej zaczarowanymi to dam radę  przejechać
> więcej niż 1000 km na jednym komplecie?

Przejechać można i milion km ma jednym zestawie klocków - wystarczy
nie hamować ;-)

Kup na próbę klocki metaliczne DOBREGO (czytaj sprawdzonego) producenta.

Albo np. ceramiczne Alligatora, ponoć jeszcze lepsze od metalicznych.
Używam takowych od jakiegoś czasu i na razie nie mogę narzekać.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-11-07 22:28:44
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Trwałość klocków
Rowerex pisze:
[...]

Też coś takiego kiedyś kupiłem ( http://allegro.pl/klocki-ceramiczne-alligator-3-rodzaje-i1297588904.html ) i wg mnie nie powala, szybko puszczają od ciepła, a odporność na temperaturę to miała być ich mocna strona.

Inna sprawa, że to co otrzymałem od tego Pana z Tarnowa nie było w pudełki z napisem Alkligator, tylko w pudełku po dyskietce ;) ale z grubsza wyglądało podobnie.

pozdr.
w.

Trwałość klocków