Trwałość klocków

Data: 2010-11-07 22:23:13
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Trwałość klocków
Hej,

nie da sie tego określić, wszystko zależy od rodzaju klocków oraz sposobu użytkowania.

Czytałem jakiś artykuł gdzie koleś zjechał klocki organiczne na jednym wypadzie w góry, z dugiej strony ja mam metaliczne klocki w rowerze którym jeżdżę po płaskim (okolice Wrocławia) i po 12 tysiącach zmierzyłem ich grubość i wyszło, że w tym tempie zrobią jeszcze 80 tysięcy km! zanim zetrą się do blachy.

pozdr.
w.

Data: 2010-11-08 11:17:50
Autor: Arek Bukalski
Trwałość klocków

Użytkownik "Wojciech Waga aka wojek" <na@drzewo.pl> napisał w wiadomości news:ib75c1$of4$1news.vectranet.pl...
[...]

u mnie klocki znikneły po jednym wyścigu xc w bardzo blotnych warunkach, na dodatek nie było to w gorach :) wyścig trwał 1:45 i w tym czasie klocki starły się do blachy, wg mnie metaliczne klocki są wytrzymalsze niż żywiczne, miałem żywiczne raz i już więcej nie chce mieć bo nie byłoby mnie stać na tak częstą zmianę klocków, a tak ogólnie to polecam coolstopa.
pozdrawiam Arek

Trwałość klocków