Trwałość nakładek na SPD

Data: 2010-07-28 13:52:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Trwałość nakładek na SPD
Witam!
Kuzyn kupił sobie drugi rower, z którego będzie korzystał do spółki z drugą
osobą. Stwierdził, że nigdy w życiu do szosy nie wstawi pedałów Shimano
PD-M324 (kuzyn jeździ w SPD, druga osoba - nie) i kupuje PD-520 z
nakładkami, takie coś:
<http://allegro.pl/item1162352869_pedaly_spd_shimano_pd_m520_bloki_nakladki.html>
(aka http://tinyurl.com/25sf95z). Chciałem zapytać o kwestię trwałości
tegoż sprzętu? Gdzieś mi się o oczy obiła na ten temat dyskusja na Preclu,
ale nie potrafię jej teraz znaleźć... :/ Czy ktoś z Was ma doświadczenia z
takimi nakładkami? --
Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-07-28 12:42:11
Autor: piecia aka dracorp
Trwałość nakładek na SPD
Nie wiem jak z trwałością bo po 2 razach je wyrzuciłem(znaczy się zdjąłem), zdeka są niebezpieczne. Stopa się na nich dość mocno ślizga. Nie lepiej pomyśleć nad innymi pedałami?

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-28 14:53:52
Autor: Rafał Wawrzycki
Trwałość nakładek na SPD
Dnia 28 lip 2010 w liście
[news:pan.2010.07.28.12.11.35dracorp.one.pl] piecia aka dracorp
[imie.nazwisko@wp.eu] napisał(a):
Nie wiem jak z trwałością bo po 2 razach je wyrzuciłem(znaczy się zdjąłem), zdeka są niebezpieczne. Stopa się na nich dość mocno
ślizga. Nie lepiej pomyśleć nad innymi pedałami?

Jeździłem kilka razy i mam podobne spostrzeżenia. Na awaryjne przejechanie w zwykłych butach może się i nadają, ale żeby jeździć częśćiej, to już nie bardzo - są miękkie, śliskie, wąskie.
Naprawdę dużo lepszym rozwiązaniem są właśńie PD-M324.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

Sprzedam rowerowy szpej podróżniczy: http://tiny.pl/hxqkl

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-07-28 16:35:38
Autor: scooby
Trwałość nakładek na SPD
Czy ktoś z Was ma doświadczenia z
takimi nakładkami?

.... a ja sobie chwalę - jak nie chcę/ nie mogę łazić pół dnia w korekcyjnych specach :) to te nakładki są w sam raz, oczywiście nie nadają się do ostrej jazdy; przy zakładaniu/zdejmowaniu coby ich nie zniszczyć należy pedała za pszepszeniem rozewrzeć śrubokrętem, bo nakładki są ze stosunkowo miękkiego plastixu... swoją drogą ta cena z linka jakaś cosmic, ja swoje w decathlonie kupiłem za jakieś ~40zł.
pzdr, scby

Data: 2010-07-28 17:03:57
Autor: Fabian
Trwałość nakładek na SPD
W dniu 28.07.2010 16:35, scooby pisze:
nakładki są ze stosunkowo miękkiego plastixu... swoją drogą ta cena z
linka jakaś cosmic, ja swoje w decathlonie kupiłem za jakieś ~40zł.

Czytanie ze zrozumieniem się kłania: cena obejmuje też pedały.

Fabian.

Data: 2010-07-28 16:35:43
Autor: Dawid 911
Trwałość nakładek na SPD
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a): <ciach>

z miesiąc temu pytałem na preclu jak to sie sprawuje, mam pod 540, do 40 km a
raczej do 2 godzin nieźle, o ile potem nie czuć stopy (fakt, sa wąskie) to na
2 dzień już tak. co do trwałości stricte mechanicznej nie mam nic do
zarzucenia. mimo kupna butów, tzn. po zamówieniu zdązyłem zaliczyć w tym
kraksę i tez nie odpadły (a wydzwoniłem porządnie). ustawiają się do dołu biec
trzeba nogami przewracać lub kupic 2 pary. z ciekawostek policjant w protokole
potraktował to jako swiatła odblaskowe boczne.

Data: 2010-07-29 08:38:36
Autor: Ziemo
Trwałość nakładek na SPD
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
 Czy ktoś z Was ma doświadczenia z
takimi nakładkami?

Doświadczenia z nakładkami nie mam, za to spore doświadczenie w jeździe na 540 w dowolnym obuwiu bez bloków. Po wstępnym przyzwyczajeniu, żadnych problemów, nawet w klapkach, ofc pisze tu o spacerowej jeździe, głównie po mieście.

--
Ziemo

Data: 2010-07-29 01:36:50
Autor: Michał Kieś
Trwałość nakładek na SPD
Ze dwa miesiące temu kupiłem te nakładki (35 zł), bo zdarzało mi się
na krótki dystans (np. do sklepu) jechać w zwykłym obuwiu. Są trwałe i
przy odpowiednim zakładaniu (z użyciem śrubokręta) będą służyły długo.
Jednak nie dają tego komfortu co standardowe platformy- są węższe i
odwracają się.
mk

Data: 2010-07-29 10:42:39
Autor: arturbac
Trwałość nakładek na SPD
W dniu 2010-07-29 10:36, Michał Kieś pisze:
i odwracają się.

PD-M324 mają tą zaletę że nie trzeba ustawiać pedałów aby użyć platform
czy też bloków. Wystarczy obrócić korbą pół obrotu nie patrząc się
nawet, są bardzo wygodne w jeździe w obu wariantach.

Trwałość nakładek na SPD