Trwałość nakładek na SPD

Data: 2010-07-28 16:35:43
Autor: Dawid 911
Trwałość nakładek na SPD
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a): <ciach>

z miesiąc temu pytałem na preclu jak to sie sprawuje, mam pod 540, do 40 km a
raczej do 2 godzin nieźle, o ile potem nie czuć stopy (fakt, sa wąskie) to na
2 dzień już tak. co do trwałości stricte mechanicznej nie mam nic do
zarzucenia. mimo kupna butów, tzn. po zamówieniu zdązyłem zaliczyć w tym
kraksę i tez nie odpadły (a wydzwoniłem porządnie). ustawiają się do dołu biec
trzeba nogami przewracać lub kupic 2 pary. z ciekawostek policjant w protokole
potraktował to jako swiatła odblaskowe boczne.

--

Trwałość nakładek na SPD