Trwałość nakładek na SPD

Data: 2010-07-29 08:38:36
Autor: Ziemo
Trwałość nakładek na SPD
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
 Czy ktoś z Was ma doświadczenia z
takimi nakładkami?

Doświadczenia z nakładkami nie mam, za to spore doświadczenie w jeździe na 540 w dowolnym obuwiu bez bloków. Po wstępnym przyzwyczajeniu, żadnych problemów, nawet w klapkach, ofc pisze tu o spacerowej jeździe, głównie po mieście.

--
Ziemo

Data: 2010-07-29 01:36:50
Autor: Michał Kieś
Trwałość nakładek na SPD
Ze dwa miesiące temu kupiłem te nakładki (35 zł), bo zdarzało mi się
na krótki dystans (np. do sklepu) jechać w zwykłym obuwiu. Są trwałe i
przy odpowiednim zakładaniu (z użyciem śrubokręta) będą służyły długo.
Jednak nie dają tego komfortu co standardowe platformy- są węższe i
odwracają się.
mk

Data: 2010-07-29 10:42:39
Autor: arturbac
Trwałość nakładek na SPD
W dniu 2010-07-29 10:36, Michał Kieś pisze:
i odwracają się.

PD-M324 mają tą zaletę że nie trzeba ustawiać pedałów aby użyć platform
czy też bloków. Wystarczy obrócić korbą pół obrotu nie patrząc się
nawet, są bardzo wygodne w jeździe w obu wariantach.

Trwałość nakładek na SPD