Trwa³o¶æ opon szosowych.

Data: 2009-05-20 11:54:15
Autor: Rowerex
Trwa³o¶æ opon szosowych.
On 20 Maj, 13:27, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:

Mo¿ecie podzieliæ siê do¶wiadczeniami co do trwa³o¶ci opon szosowych?
Nie mam do¶wiadczenia w tym temacie, a chcia³bym wiedzieæ czego siê
spodziewaæ.

U¿ywam Michelinów Pro2Race - przebieg przedniej ponad 10Mm, tylnej
trochê mniej, bo poprzedni± ukatrupi³o mi jakie¶ ostre jak brzytwa
¿elastwo. Poza t± przygod± _¿adnej_ gumy przez ³adnych parê lat!
(odpukam w niemalowane jak znajdê jakis kawa³ek ;-)

Zu¿ycie? Hmmm... nie wiem na czym ma polegaæ zu¿ywanie siê opon
szosowych, bo s± z natury ³yse. Kord mi do wierzchu jeszcze nie
wylaz³, wiêc wg mnie ¶lady zu¿ycia na moich oponach s± niewielkie..

Do¶æ czêsto zdarza mi siê je¼dzic po dziurawych drogach, z
rozsypuj±cym siê asfaltem, bywa, ¿e jest to ju¿ drobny ¿wir i multum
dziur których nie sposób omin±æ.

IMHO, je¶li istniej± opony lepsze ni¿ Pro2Race, to nie chcê ich
widziec na oczy, bo mog³yby byæ przedobrzone ;) Ogólnie jestem nimi
zachwycony.

Na pocz±ku przygody z szosówk± mia³em Maxxisy C1115 (takich u¿ywa³
poprzedni w³a¶ciciel roweru) - pora¿ka totalna, wbija³ siê w nie ka¿dy
kamyczek i jecha³o siê jak na zakolcowanej oponie, nagminne ³apanie
gum, itp...

Pozdr-
-Rowerex

Trwa³o¶æ opon szosowych.