Tryb Clienta w D-Link DIR-600

Data: 2013-10-15 09:50:24
Autor: marakerr
Tryb Clienta w D-Link DIR-600
Mam taki kłopot, otóż mam D-linka DIR-600 v.B1.
Niestety w oryginalnym sofcie nie występuje w ogóle tryb Client'a.
Chciałem go ustawić żeby odbierał net od kolegi który ma ruter TP-LINKA. U
niego chodzi na tym
komp i laptop, dostaje tam adresy DHCP żadnych filtrów po macach ani innych
zabezpieczeń nie posiada.
Znam BSSID i hasło.

Wgrałem więc DD-WRT w wersji v24 PreSP2 Build: 21061.
Wszystko niby chodzi, ale w żadane sposób nie mogę zmusić go do pracy.
Ustawiam tryb Client, podaje nazwę sieci, security itd. W statusie pokazuje,
że
połaczono z siecią jednak na wyjściach LAN 1-4 nie ma netu.
Nadałem mu adres z jego puli tzn. 192.168.0.x.
Zaznaczyłem opcje, że ma być DHCP Forwarder bo chciałem żeby to kolega
mógł swobodnie przydzielać mi adres a mój ruter miał być jakby
przezroczysty.
Może popełniam gdzieś błąd logiczny?

Identyczna sytuacja z Edimax EW-7206APG ustawionym jako klient, adres Ip z
klasy kolegi, za nim switch
i u mnie wszystko lata. O co tu chodzi? Ten DIR-600 ma jakieś ograniczenia
sprzętowe?

Data: 2013-10-15 10:03:53
Autor: G Nowak
Tryb Clienta w D-Link DIR-600
[...]

Wygodniejszy jest tryb Repeater Bridge. Sprobuj starszy build, ja mialem problem z build 21xxx i DIR615, udalo mi sie zestawic na 15xxx, w nowszych jest chyba jakis blad.

--
Pozdr

Data: 2013-10-15 11:38:43
Autor: marakerr
Tryb Clienta w D-Link DIR-600
Wygodniejszy jest tryb Repeater Bridge. Sprobuj starszy build, ja mialem problem z build 21xxx i DIR615, udalo mi sie zestawic na 15xxx, w nowszych jest chyba jakis blad.

bardzo dziękuję za wskazówkę, spórbuję i dam znać jak poszło.
A propos jeszcze Twojej porady nie zauważyłem tam do wyboru takiego trybu,
czym on dokładnie się charakteryzuje. Potrafi wykorzysać WiFi jako WAN
odebrać sygnał od ISP'a i podać go przezroczyście na port LAN?
Czy na te modele istanieje coś podobnego do Gargoyle, wiem, że to
nie architektura Atheros'a ale może...
Niestety tym oprogramowaniem ubiłem DIR-300 v.B1. Na stronie pisali, że
bez problemu można go zastosować do tej wersji. Po instalacji system startuje
i działa przez 5 sekund po czym totalna zwiecha.

Tryb Clienta w D-Link DIR-600