Tryb WiFi

Data: 2016-07-23 19:56:02
Autor: Gil
Tryb WiFi

Witam,
Czym sie różni tryb WiFi: AP od Station w kamerce sportowej?

Data: 2016-07-23 21:51:17
Autor: t-1
Tryb WiFi
W dniu 23.07.2016 o 19:56, Gil pisze:

Witam,
Czym sie różni tryb WiFi: AP od Station w kamerce sportowej?

Tym, czym centrala telefoniczna od telefonu.

Data: 2016-08-01 14:22:57
Autor: Poldek
Tryb WiFi
W dniu 2016-07-23 o 19:56, Gil pisze:

Czym sie różni tryb WiFi: AP od Station w kamerce sportowej?

Nie mam kamerki sportowej, ale domyślam się, że w trybie Station można podłączyć się do kamerki np. smartfonem lub innym użądzeniem. Kamerka rozsiewa "swoje" WiFi. W trybie AP kamerka może podłączyć się do istniejącej sieci WiFi, np. domowej.

Data: 2016-08-01 19:25:48
Autor: t-1
Tryb WiFi
W dniu 01.08.2016 o 14:22, Poldek pisze:

[...]
Jak już pisałem, zupełnie odwrotnie.
Station to inaczej klient, terminal, więc w sieci musi istnieć punkt dostępowy WiFi np. router, aby kamera mogła się z nim połączyć.
AP to access point, po polsku punkt dostępowy więc do kamery w tym trybie można podłączyć wiele Station.

Data: 2016-08-02 00:32:44
Autor: Gil
Tryb WiFi
In article <nno0md$q2e$1@node1.news.atman.pl>, t-1@todlaspamu.pl says...

> [...]

AP to access point, po polsku punkt dostępowy więc do kamery w tym trybie można podłączyć wiele Station.

Trudno mi sobie wyobrazić sens AP w kamerce. Nie mogę tego skapować. Co tam można podłączyć i w jakim celu?

Data: 2016-08-02 01:26:11
Autor: marrgol
Tryb WiFi
On 2016-08-02 00:32, Gil wrote:
[...]

Telefony/tablety/laptopy/itp. po to by kamerą sterować lub podglądać,
na co ona patrzy, nagrywać to itp. bez udziału innych urządzeń/sieci?
Naprawdę tak trudno to sobie wyobrazić? :-)

--
mrg

Data: 2016-08-02 01:36:47
Autor: Gil
Tryb WiFi
In article <nnolqj$h31$1@dont-email.me>, marrgol@address.invalid says...

On 2016-08-02 00:32, Gil wrote:

> [...]

na co ona patrzy, nagrywać to itp. bez udziału innych urządzeń/sieci?
Naprawdę tak trudno to sobie wyobrazić? :-)

No ale to tryb station.

Data: 2016-08-02 11:52:33
Autor: marrgol
Tryb WiFi
On 2016-08-02 01:36, Gil wrote:

> [...]

na co ona patrzy, nagrywać to itp. bez udziału innych urządzeń/sieci?
Naprawdę tak trudno to sobie wyobrazić? :-)

Nie.  Podłączasz:

komputer(station) -- \
komputer(station) -- - AP/router -- - kamera(station)
komputer(station) -- /

albo

komputer(station) -- \
komputer(station) -- - kamera(AP)
komputer(station) -- /

Teraz widzisz różnicę?

--
mrg

Data: 2016-08-04 10:40:25
Autor: robot
Tryb WiFi
W dniu 2016-08-02 o 00:32, Gil pisze:
[...]

Trochę abstrahując, ogólnie technologie wireless zadomowiły się nie tylko
w kamerkach ale i w prawdziwych kamerach.
Mam na myśli na przykład takie bajery: http://nofilmschool.com/2015/04/these-powerful-apps-can-control-red-cameras-wirelessly-were-used-house-cards

Data: 2016-08-04 11:58:04
Autor: ąćęłńóśźż
Tryb WiFi
Wszystko pięknie, ale masz pojęcie o pojęciu "tłok w eterze"?
Któryś z sąsiadów tak j...e w sieć 2,4 GHz (b/g/n) routerem lub telewizorem, że mysz wi-fi przestaje pracować i co chwila słuchawka BT się rozłącza.

-- -- -
Mam na myśli na przykład takie bajery

Data: 2016-08-04 22:53:32
Autor: JaNus
Tryb WiFi
W dniu 2016-08-04 o 11:58,  ąćęłńóśźż pisze:
[...]

Podkabluj go do PIR-u, a jak to nie pomoże, to kup sobie jakąś
zagłuszarkę, i gdy Cię wkurzy, to i Ty zrób mu "tłok w eterze"...

Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
                 swojej... ceny!

Tryb WiFi