Tryb XP na Windows 10?

Data: 2015-11-16 11:38:17
Autor: Chris
Tryb XP na Windows 10?
W dniu 2015-11-16 o 10:51, Jacek pisze:
Jeżeli nie ta grupa, to gdzie pisać?
Pytanko mam takie: czy w Win10 jest tryb XP?
Mam program Corela, który działa tylko w Windows XP i liczę na to, że
gdy zmienię obecnie używaną siódemkę na 10, to będę mógł go używać.

Napisz do supportu Corela czy twoja wersja będzie chodzić na W10.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-11-17 13:47:26
Autor: januszek
Tryb XP na Windows 10?
Chris napisa?(a):

Napisz do supportu Corela czy twoja wersja będzie chodzić na W10.

Na W10 działa oficjalnie X7 a nieoficjalnie X6.

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Tryb XP na Windows 10?