Tryb cichy - czasowo

Data: 2013-03-13 19:14:54
Autor: Mr. Misio
Tryb cichy - czasowo
Pytanie do ekspertow.

Wchodze do kina i chce wlaczyc tryb cichy na 3 godziny od teraz (albo do okreslonej godziny). Zeby po tym czasie automatem przelaczyl sie w tryb glosny.

Jak to zrobic w androidzie?

Bo na e52 to byl moment i nawet nie trzeba bylo myslec, gdzie tego szukac. :] Wlaczajac dany tryb od razu pytal czy czasowo, i po okresleniu czasu wracal do trybu jaki byl wczesniej.

Data: 2013-03-14 01:35:59
Autor: Mr. Misio
Tryb cichy - czasowo
Użytkownik Mr. Misio napisał:
[...]

No dobra - to moze jak nikt nie wie, to moze jest jakas apka co to umie. Co mi tam, moge miec 167 apek kazda robiaca cos innego :)

JAk juz poswiece 3 miesiace i dziesiatki godzin na dopiweszczanie androida to moze nawet go zaczne wychwalac ;)

Data: 2013-03-14 02:00:50
Autor: dizel
Tryb cichy - czasowo

Mr. Misio<mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:
> [...]
JAk juz poswiece 3 miesiace i dziesiatki godzin na dopiweszczanie androida to moze nawet go zaczne wychwalac ;)

Profile scheduler
--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

Data: 2013-03-14 02:27:04
Autor: Mr. Misio
Tryb cichy - czasowo
UĹĽytkownik dizel na

Profile scheduler

Dzieki, ze Ci sie chcialo :)

Prawie spelnia oczekiwania. Ale jest do usuniecia. Nie chce dodatkowej ikonki. Za pomoga ktorej bede musial wykonywac za duzo tapniec, zeby ustawic to, co w e52 ustawialo sie 2 tapnieciami.

Chce, zeby te opcje pokazywaly sie przy przytrzymaniu power.
Tak jak te co sie tam dalej pokazuja.

Po prostu, bez wzgledu na to, jaka to apka, to przytrzymanie power pozwala przelaczac profile. NAwet przy zablokowanym ekranie.

Ale zakladam, ze sie nie da, bo to android
i mam sie zadowolic protezÄ… lub beznadziejnym androidowym rozwiazaniem
:(

Czy ktorys telefon z Androidem ma moze tak jak ja chce?

Data: 2013-03-15 14:20:49
Autor: G Nowak
Tryb cichy - czasowo
[...]

Mozna to zrobic programem Shush. Za kazdym razem kiedy wyciszasz dzwoniki wyskakuje okienko z pytaniem o czas po jakim ma wlaczyc dzwonej i z jaka glosnoscia. Calkiem przydatne gdy czlowiek idzie spac.

--
Pozdr

Data: 2013-03-15 19:19:46
Autor: Mr. Misio
Tryb cichy - czasowo
Użytkownik G Nowak napisał:

Mozna to zrobic programem Shush.

Dobre. Nie bardzo dobre :) Ale dobre. Proste jak swinski ryj (o to chodzi).

Dzieki

Tryb cichy - czasowo