Tryban'ski wraca do NBA

Data: 2010-06-30 11:21:16
Autor: s
Tryban'ski wraca do NBA
A nie mowilem ze jesli Nets znajda dobrego trenera, podpisza LeBrona
to peda contenderami. Fakt zakladalem tez ze zrobia pozytek z picku a
Favors ma dopiero 19lat i pewnie w 1 roku nie bedzie jakims mega
wzmocnieniem. Ale za to Czarek na pokladzie Netsow to bylby dopiero
sleeper:)

Dupa tam. Biora go do ligi letniej.
I tyle...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-30 13:25:34
Autor: wiLQ
Tryban'ski wraca do NBA
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Favors ma dopiero 19lat i pewnie w 1 roku nie bedzie jakims mega
> wzmocnieniem. Ale za to Czarek na pokladzie Netsow to bylby dopiero

Gortat tez tylko gral w lidze letniej... i to wiele razy... ergo jakies
niezerowe szanse dla Czarka sa i od czegos trzeba zaczac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 13:40:11
Autor: s
Tryban'ski wraca do NBA
Gortat tez tylko gral w lidze letniej... i to wiele razy... ergo jakies
niezerowe szanse dla Czarka sa i od czegos trzeba zaczac.

Taaa, jasne.
Chociaz... Jak znam zycie, bedziesz zmuszony dac na niego na drafcie trzy banki :-) Niezaleznie od tego, czy sie zalapie do druzyny :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-30 06:15:40
Autor: Leszczur
Tryban'ski wraca do NBA
On 30 Cze, 13:40, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Chociaz... Jak znam zycie, bedziesz zmuszony dac na niego na drafcie
trzy banki :-) Niezaleznie od tego, czy sie zalapie do druzyny :D

A Czarek to w ogóle gdzieś grał w tym czasie? Czy sprzedawał gofry na
molo w Sopocie?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 20:05:54
Autor: Maciej Makula
Tryban'ski wraca do NBA
Leszczur postukal w klawiature i 2010-06-30 15:15 napisal:
[...]

Nie gofery, a hot-dogi i serki feta ;-)

- 2005-2007 Tulsa 66ers (NBDL)
- 2007-2008 Peristeri Ateny (GRE)
- 2008-2009 Reno Bighorns (NBDL)

Ostatnio czytałem coś o jego przejściu do zespołu ligi czeskiej BK Prostejov. Ale ile w tym prawdy to jeszcze nie wiadomo.

pozdr
eMeM

Tryban'ski wraca do NBA