Trybański wraca do NBA

Data: 2010-06-30 02:13:56
Autor: sooobi
Trybański wraca do NBA
The Nets announced their roster for the AirTran Airways Pro Summer
League on Monday. The roster includes draft picks Derrick Favors and
Damion James, as well as Terrence Williams. Undrafted rookies include
Tulsa's Ben Uzoh, Baylor's Tweety Carter, Tennessee's Wayne Chism and
Duke big men Lance Thomas and Brian Zoubek, both Jersey guys. In
addition to Williams, two players on the roster have NBA experience:
Cezary Trybanski and Gabe Pruitt. The team also features three seven-
footers.

A nie mowilem ze jesli Nets znajda dobrego trenera, podpisza LeBrona
to peda contenderami. Fakt zakladalem tez ze zrobia pozytek z picku a
Favors ma dopiero 19lat i pewnie w 1 roku nie bedzie jakims mega
wzmocnieniem. Ale za to Czarek na pokladzie Netsow to bylby dopiero
sleeper:)

Data: 2010-06-30 11:21:16
Autor: s
Tryban'ski wraca do NBA
[...]

Dupa tam. Biora go do ligi letniej.
I tyle...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-30 13:25:34
Autor: wiLQ
Tryban'ski wraca do NBA
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Favors ma dopiero 19lat i pewnie w 1 roku nie bedzie jakims mega
> wzmocnieniem. Ale za to Czarek na pokladzie Netsow to bylby dopiero

Gortat tez tylko gral w lidze letniej... i to wiele razy... ergo jakies
niezerowe szanse dla Czarka sa i od czegos trzeba zaczac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 13:40:11
Autor: s
Tryban'ski wraca do NBA
Gortat tez tylko gral w lidze letniej... i to wiele razy... ergo jakies
niezerowe szanse dla Czarka sa i od czegos trzeba zaczac.

Taaa, jasne.
Chociaz... Jak znam zycie, bedziesz zmuszony dac na niego na drafcie trzy banki :-) Niezaleznie od tego, czy sie zalapie do druzyny :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-30 06:15:40
Autor: Leszczur
Tryban'ski wraca do NBA
On 30 Cze, 13:40, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Chociaz... Jak znam zycie, bedziesz zmuszony dac na niego na drafcie
trzy banki :-) Niezaleznie od tego, czy sie zalapie do druzyny :D

A Czarek to w ogóle gdzieś grał w tym czasie? Czy sprzedawał gofry na
molo w Sopocie?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 20:05:54
Autor: Maciej Makula
Tryban'ski wraca do NBA
Leszczur postukal w klawiature i 2010-06-30 15:15 napisal:
[...]

Nie gofery, a hot-dogi i serki feta ;-)

- 2005-2007 Tulsa 66ers (NBDL)
- 2007-2008 Peristeri Ateny (GRE)
- 2008-2009 Reno Bighorns (NBDL)

Ostatnio czytałem coś o jego przejściu do zespołu ligi czeskiej BK Prostejov. Ale ile w tym prawdy to jeszcze nie wiadomo.

pozdr
eMeM

Data: 2010-07-01 06:41:53
Autor: Szak