Trybun - Czerwony pasożyt

Data: 2013-01-18 12:17:28
Autor: jr
Trybun - Czerwony pasożyt
Nie powiedziałeś jadrysiu - co robiłeś w czasach PRL?

Data: 2013-01-18 12:39:03
Autor: Trybun
Trybun - Czerwony pasożyt
W dniu 2013-01-18 12:17, jr pisze:
Nie powiedziałeś jadrysiu - co robiłeś w czasach PRL?

Powiedziałem - w innym wątku. Wyobraź sobie że ja nie spotkałem na drodze dobrego wujka który by mi podarował emeryturę. Jak to tu teraz w kapitalizmie jest często praktykowane.

Data: 2013-01-18 12:49:14
Autor: jr
Trybun - Czerwony pasożyt

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kdbc8l$194$1node2.news.atman.pl...

| Powiedziałem - w innym wątku

To nic nie powiedziałeś (darmozjadzie)

Data: 2013-01-18 13:30:59
Autor: jr
Trybun - Czerwony pasożyt

Użytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisał w wiadomości news:kdbcrp$s8e$1node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

| To nic nie powiedziałeś (darmozjadzie)
| . Wyobraź sobie że ja nie spotkałem na

G... mnie obchodza twoi wujkowie - co robiles w PRL?

Data: 2013-01-19 12:43:24
Autor: Trybun
Trybun - Czerwony pasożyt
W dniu 2013-01-18 13:30, jr pisze:
> [...]
|
| To nic nie powiedziałeś (darmozjadzie)
| . Wyobraź sobie że ja nie spotkałem na

G... mnie obchodza twoi wujkowie - co robiles w PRL?

Ja o twoich wujkach.

Data: 2013-01-25 12:49:39
Autor: jr
Trybun - Czerwony pasożyt

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kde0rt$fv8$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |
> [...]
| > ||
| > |

| Ja o twoich wujkach.

Tych od matki, czy od ojca?

Data: 2013-01-18 15:50:53
Autor: Antenka
Trybun - Czerwony pasożyt
On 18 Sty, 12:39, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

Powiedziałem - w innym wątku. Wyobraź sobie że ja nie spotkałem na
drodze dobrego wujka który by mi podarował emeryturę. Jak to tu teraz
 kapitalizmie jest często praktykowane.<

Nie mów! :-X

Antenka

P.s. Czy to jakieś UB-ckie przesłuchanie?

Data: 2013-01-19 12:43:17
Autor: Trybun
Trybun - Czerwony pasożyt
W dniu 2013-01-19 00:50, Antenka pisze:
[...]

Zwykła uczciwość nie pozwala mi milczeć gdy dzieje się jawne qr**two. >:o

Pozdrawiam;-)

Data: 2013-01-18 18:21:45
Autor: pluton_
Trybun - Czerwony pasożyt
Nie powiedziałeś jadrysiu - co robiłeś w czasach PRL?

Mieszkal nad sklepem miesnym skad widzial wspaniale zdobycze socjalizmu.

Nullification

Data: 2013-01-18 19:02:17
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso�yt
W dniu 2013-01-18 18:21, pluton_ pisze:
Mieszkal nad sklepem miesnym skad widzial wspaniale zdobycze socjalizmu.

-- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting
and Online Nullification

Kielbasy wtedy byly najsmaczniejsze. Teraz za duzo chemii.

Data: 2013-01-18 19:34:12
Autor: pluton_
Trybun - Czerwony paso?yt
Kielbasy wtedy byly najsmaczniejsze. Teraz za duzo chemii.

Jak sie noc przestalo w kolejce, to rano nawet pies mielony z buda smakowal
jak kielbasa.

Nullification

Data: 2013-01-18 19:39:45
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 19:34, pluton_ pisze:
Kielbasy wtedy byly najsmaczniejsze. Teraz za duzo chemii.

Jak sie noc przestalo w kolejce, to rano nawet pies mielony z buda smakowal
jak kielbasa.

Kielbase kupowalem bez kolejek. W miesnym na rogu Marszalkowskiej i Armii Ludowej.

Data: 2013-01-18 15:47:56
Autor: Antenka
Trybun - Czerwony paso?yt
On 18 Sty, 19:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Kielbase kupowalem bez kolejek. W miesnym na rogu Marszalkowskiej i
Armii Ludowej.

Ale jesteś stary... prawie jak piramidy egipskie :DDD

Antenka

Data: 2013-01-19 01:35:31
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f1d8b9e2-3b7f-43cc-a807-23565915b68dhq4g2000vbb.googlegroups.com...
On 18 Sty, 19:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Kielbase kupowalem bez kolejek. W miesnym na rogu Marszalkowskiej i
Armii Ludowej.

Ale jesteś stary... prawie jak piramidy egipskie :DDD

Nie smiej sie smarkulo!

Data: 2013-01-19 08:53:39
Autor: Marek Woydak
Trybun - Czerwony paso?yt
On Fri, 18 Jan 2013 15:47:56 -0800 (PST), Antenka wrote:

On 18 Sty, 19:39, wychodek u2 <u...@o2.pl> wrote:

Kielbase kupowalem bez kolejek. W miesnym na rogu Marszalkowskiej i
Armii Ludowej.

Ale jesteś stary... prawie jak piramidy egipskie :DDD

Antenka

Powszechnie wiadomo, że w czasach u2 1-wsze miejsce na liście przebojów
zajmowała piosenka o Stalinie.

MW

Data: 2013-01-19 09:56:53
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-19 00:47, Antenka pisze:
On 18 Sty, 19:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Kielbase kupowalem bez kolejek. W miesnym na rogu Marszalkowskiej i
Armii Ludowej.

Ale jesteś stary... prawie jak piramidy egipskie :DDD

Ponoc jest tam teraz miesny "Wierzejki". Ale wieki nie bylem.

Data: 2013-01-18 21:26:08
Autor: pluton_
Trybun - Czerwony paso?yt
> [...]
smakowal
> jak kielbasa.

Kielbase kupowalem bez kolejek. W miesnym na rogu Marszalkowskiej i

Armii ludowej... Musisz miec sentyment.

Tez tam kiedys chcialem wejsc, ale kazali pokazac legitymacje, wiec znow sie
skonczylo na calej nocy w kolejce do Samu na Ochocie po mielonego psa.

Nullification

Data: 2013-01-18 21:25:25
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 21:26, pluton_ pisze:
Kielbase kupowalem bez kolejek. W miesnym na rogu Marszalkowskiej i
Armii Ludowej.
Armii ludowej... Musisz miec sentyment.

ZTCW nawet dzisiaj tak sie nazywa, choc wiadomo, ze to byla ekspozytura NKWD.

Tez tam kiedys chcialem wejsc, ale kazali pokazac legitymacje, wiec znow sie
skonczylo na calej nocy w kolejce do Samu na Ochocie po mielonego psa.

Miales legitke ORMO-wca i nie wpuscili ? Swoi ludzie :-)

Data: 2013-01-18 21:34:54
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9afb6$0$1310$65785112news.neostrada.pl...

| ZTCW nawet dzisiaj tak sie nazywa, choc wiadomo, ze to byla ekspozytura
| NKWD.

| Miales legitke ORMO-wca i nie wpuscili ? Swoi ludzie :-)

Gdybys tam byl, to bys go wpuscil?

Data: 2013-01-18 21:37:58
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 21:34, jr pisze:
Miales legitke ORMO-wca i nie wpuscili ? Swoi ludzie:-)

Gdybys tam byl, to bys go wpuscil?

Oni mieli sklepy za zoltymi firankami. Pogonilbym go jak psa. :)

Data: 2013-01-18 22:44:19
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9b2a7$0$1309$65785112news.neostrada.pl...

| Oni mieli sklepy za zoltymi firankami. Pogonilbym go jak psa. :)

A ty miales swoja pyszna kielbaske z ulicy Armii Ludowej. Nie powinienes im teraz butow lizac?

Data: 2013-01-18 22:51:43
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 22:44, jr pisze:
A ty miales swoja pyszna kielbaske z ulicy Armii Ludowej. Nie powinienes im
teraz butow lizac?

To ty miales zagraniczne wojaze do Szwecyi ze swoim tatke. Nie ja.

Ja mialem Riviere Remont i swietnie ten klub wspominam.

Data: 2013-01-18 23:27:42
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9c3f0$0$1301$65785112news.neostrada.pl...

| To ty miales zagraniczne wojaze do Szwecyi ze swoim tatke.

Mam dziekowac Partii, ze slonce rano wstaje?

 Nie ja.

| Ja mialem Riviere Remont i swietnie ten klub wspominam.

A ktorz ich nie chcial miec w naszym wieku?
Tyle, ze w takim klubie zawsze na zapleczu siedzial jakis ubek. Gdy ktos po pijaku strzaskał np. szybe, wzywali goscia, straszyli wyrzuceniem z pracy, ze studiow i w ten sposob zdobywano konfidentow. Mnie kiedys wmowili, ze ukradlem jakiemus czlowiekowi (ktory spal przy stoliku) zloty sygnet. kazali mi donosic na innych, straszyli, ze "znajda mi trzech swiadkow, ktorzy na mnie wskaza palcem", ze pojde siedziec, nigdy pojde na studia i tak dalej. Na ulicy, albo gdzies w kawiarni mnie zaczepial, zebym zglosil sie do niego 'na gorke'. Szlag mnie trafial mniej wiecej do sierpnia 80. Potem to juz sam chcialem spotkac tego ubeka, zeby mi wreszcie pokazal tych 'trzech swiadkow', ale sie zmyl (mial pewnie wazniejsze zadania i dobrze ze sie odwalil - ja tez bylem w konspiracji, wiec na ch.. mi takie towarzystwo, tfu...)

Data: 2013-01-18 23:30:58
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 23:27, jr pisze:
Ja mialem Riviere Remont i swietnie ten klub wspominam.

A ktorz ich nie chcial miec w naszym wieku?
Tyle, ze w takim klubie zawsze na zapleczu siedzial jakis ubek. Gdy ktos po
pijaku strzaskaďż˝ np. szybe, wzywali goscia, straszyli wyrzuceniem z pracy,
ze studiow i w ten sposob zdobywano konfidentow.

Mlody, ja nie rozrabialem. Tlum mlodych nacieral na wystepy polskich gwiazd. Nie chodzilo o ubecka popijawe.

Data: 2013-01-18 23:45:12
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9cd23$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

| Mlody, ja nie rozrabialem.

Twoja sprawa peerelowski swietoszku.
Jesli czlowiek wybije szybe, to kaze mu sie za to placic (albo odpracowac), a nie wzywa sie go na 'rozmowy' i robi z niego szmate.
Mnie na przyklad wmowili przestepstwo, ktorego nigdy nie popelnilem. Gdybym wtedy jeszcze czul sie patriota PRL, byc moze by mnie zlamali (bo to przeciez dla pozytku publicznego i tak dalej mozna sie oszukiwac). Ciekawe co ty bys zrobil na moim miejscu?

Data: 2013-01-18 23:47:32
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 23:45, jr pisze:
[...]

Nigdy nie robiles prac spolecznych za prylu ? Dziwne.

http://www.youtube.com/watch?v=bzzv7keJB6M

Data: 2013-01-19 20:47:49
Autor: pluton_
Trybun - Czerwony paso?yt
Ja mialem Riviere Remont i swietnie ten klub wspominam.

Pewnie sporo aresztowan tam zrobiles i dostales awans.

Nullification

Data: 2013-01-18 20:04:35
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kdc4bk$kq4$1node1.news.atman.pl...
> [...]

Pietrzak o tym spiewal: Najwiecej nikotyny maja polskie wedliny...
Owszem, byly tez wedliny dobrej jakkosci, ale te szly na eksport, albo do Pewexow.

 Teraz za duzo chemii.

Data: 2013-01-18 20:06:46
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 20:04, jr pisze:
Pietrzak o tym spiewal: Najwiecej nikotyny maja polskie wedliny...
Owszem, byly tez wedliny dobrej jakkosci, ale te szly na eksport, albo do
Pewexow.

Teraz nie ma w supermarketach takich wedlin. Wszystko chemia. A najlepsze i najsmaczniejsze to te swojskie. Rodem z PRL.

Data: 2013-01-18 20:33:00
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f99d47$0$1219$65785112news.neostrada.pl...

| Teraz nie ma w supermarketach takich wedlin. Wszystko chemia. A
| najlepsze i najsmaczniejsze to te swojskie.

Jak sobie ktos swojska zrobil to mial...
Moja mama miala znajomosci w sklepach, to jak z ojcem jechalismy do Szwecji, zabralismy wielka owalna puche z szynka. Przyjechalismy, a tam to wszystko w sklepach. Matka musiala niewiem co zrobic, zeby ta szynke spod lady zalatwic...

 Rodem z PRL.

Data: 2013-01-18 20:41:46
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 20:33, jr pisze:
[...]

O, do Szwecji tato mogl wyjechac. Pewnie jakis dygnitarz ?

Data: 2013-01-18 21:39:19
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Szwecji,

| O, do Szwecji tato mogl wyjechac. Pewnie jakis dygnitarz ?

Ja mialem sie leczyc w Szwecji .
Pojechalismy na zaproszenie rosyjskich emigrantow. Nauczylem sie tam biegle
po rosyjsku, a po przyjezdzie zostalem antykomunista.

Data: 2013-01-18 23:03:15
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9b47f$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Człowiek pochodzil z Ukrainy, jego zona urodzila sie w Petersburgu (wowczas Leningrad). Na Ukrainie swoich rodzicow nie pamietal (pewnie zmarli z glodu) - prosto z sierocinca trafil do sowieckiego lotnictwa. Zestrzelili go nad Finlandia, tam tez poznal swoja przyszla żone, z ktora razem uciekli do Szwecji. Poczatkowo robil 8 godzin na tasmie przy produkcji konserw. Po dziesieciu latach małpiej roboty zostal brygadzista nadzorujacym innych gastarbeiterow. Kupili sobie dom nad fiordem, letnia dacze nad polnocnymi jeziorami, samochod Saab co kilka lat nowy. Syn po studiach - dobra posada w banku.
Moj kochany ojciec był partyjny, na kierowniczym stanowisku i dopiero co zalozyl ksiazeczke na malego fiata. Gdy przyjechal do Szwecji to zdebial (o mnie nie mowiac).

Data: 2013-01-18 23:07:03
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 23:03, jr pisze:
Moj kochany ojciec byďż˝ partyjny, na kierowniczym stanowisku i dopiero co
zalozyl ksiazeczke na malego fiata. Gdy przyjechal do Szwecji to zdebial (o
mnie nie mowiac).

No i wszystko jasne. Nie, zebym ciebie potepial. Ale w twoim przypadku byt okresla swiadomosc. :)

Data: 2013-01-18 23:34:48
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9c788$0$1301$65785112news.neostrada.pl...

| No i wszystko jasne. Nie, zebym ciebie potepial. Ale w twoim przypadku
| byt okresla swiadomosc. :)

Ty nie wiesz co to jest wolnosc widziana po raz pierwszy? Ludzie wolni, poruszajacy sie godnie, a nie jak szczury w labiryncie. Mnie w szkole uczyli, ze tam jest tylko bieda i wyzysk, Ojciec tez swiecie wierzyl w socjalizm i raptem sie okazalo, ze krol jest nagi. Nie kazdy mogl wtedy tak wyjechac. Mialem sie leczyc w jednej ze szwedzkich klinik, bylo zaproszenie, wiec komuch musial peknac.

Data: 2013-01-18 23:38:54
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 23:34, jr pisze:
> [...]

wyjechac. Mialem sie leczyc w jednej ze szwedzkich klinik, bylo zaproszenie,

Pisze, ze nie potepiam ciebie. Faktem jest, ze zachod to byl wtedy inny swiat. The new brave world.

Ale i wtedy w Polsce byli wspaniali ludzie, wspaniali artysci. A teraz widze tylko GWno i ich pacholkow. :(

Data: 2013-01-19 00:10:05
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9ceff$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

| Pisze, ze nie potepiam ciebie. Faktem jest, ze zachod to byl wtedy inny
| swiat. The new brave world.
|
| Ale i wtedy w Polsce byli wspaniali ludzie, wspaniali artysci.

Bo ludzie w kazdych warunkach chca zyc! Szczegolnie wtedy, gdy pamietaja wolnosc (lub ich rodzice pamietali).
Jak sam pamietam z dziecinstwa, to ludzie starsi byli wtedy ulozeni, jacys grzeczniejsi, gdy mialo sie jakas sprawe do zalatwienia, to byle nie natrafic na rozwydrzona gowniare w okienku, ktora bez trudu potrafi je trzasnac przed nosem i zajac sie wlasnym makijazem. Dzisiaj jest na odwrot - ludzie mlodzi sa w urzedach konkretni, uprzejmi i na ogol kompetentni. Stary pierdziel obrzuci cie najpierw niechetnym spojrzeniem nim 'zechce' zajac sie sprawa. Mina jeszcze pokolenia, zanim calkiem z tego gowna nie wyjdziemmy.

Data: 2013-01-19 00:13:28
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-19 00:10, jr pisze:
[...]

Starsi to byla wtedy szkola lwowska lub wilenska. A teraz ubecka. To jest ta roznica.

Data: 2013-01-19 01:49:05
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9d719$0$1303$65785112news.neostrada.pl...

| Starsi to byla wtedy szkola lwowska lub wilenska.

Po co od razu lwowska - wystarczyla sanacyjna.
Ale troche jednak trafiles. Gdy poszedlem do szkoly mialem taka starsza juz troche nauczycielke, ktora konczyla SN we Lwowie. Szkoda, ze dawali ja tylko do pierwszych i drugich klas. W trzeciej klasie trafilem na mloda komuszke-wyksztalciuszke. Mialem wtedy alergie (wszyscy wiedzieli z higienistka wlacznie) a ta franca zrobila ogolnoszkolny alarm, ze ja mam swierzb...

 A teraz ubecka. To

Data: 2013-01-19 08:50:03
Autor: Marek Woydak
Trybun - Czerwony paso?yt
On Sat, 19 Jan 2013 01:49:05 +0100, jr wrote:

> [...]

Ale troche jednak trafiles. Gdy poszedlem do szkoly mialem taka starsza juz troche nauczycielke, ktora konczyla SN we Lwowie. Szkoda, ze dawali ja tylko do pierwszych i drugich klas. W trzeciej klasie trafilem na mloda komuszke-wyksztalciuszke. Mialem wtedy alergie (wszyscy wiedzieli z higienistka wlacznie) a ta franca zrobila ogolnoszkolny alarm, ze ja mam swierzb...

A miałeś czy tylko dla szpanu drapałeś się przy niej po jajach?

MW

Data: 2013-01-24 21:31:22
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:1ck6pthu8q33.1hownk4l4lsrs.dlg40tude.net...
> [...]
| >|

| >|
| >|

| A miałeś czy tylko dla szpanu drapałeś się przy niej po jajach?

:-DD swierzb na jajach?

Data: 2013-01-19 08:59:29
Autor: Marek Woydak
Trybun - Czerwony paso?yt
On Sat, 19 Jan 2013 00:13:28 +0100, u2 wrote:

[...]

Ty jesteś oczywiście bo ubeckiej. A może załapałeś się do esbeckiej? Jako
żarliwy komuch!

MW

Data: 2013-01-19 12:42:58
Autor: Trybun
Trybun - Czerwony paso?yt
[...]

Ty bęcwale sadzisz że gdyby po wojnie wrócili do koryt jaśnie panowie  z londyńskiego azylu to zrobili by tu na miejscu Polakom drugą Szwecję? Kraj gdzie premier jeździ do pracy na prywatnym rowerze, gdzie nikogo nie obchodzi że firmie telekomunikacyjnej się nie opłaca ciągnąć linii telefonicznej do jednego domu na odległość 150 km? To tylko jedne z wielu przykładów na to że Szwecja to kraj któremu znacznie bliżej do Komuszyzmu niż PRLowi, zwłaszcza jego kształtowi pod protektoratem gospodarczym ZSRR.. Tak, wbrew temu co ci jest mówione bliżej tego prawdziwego Komunizmu są takie kraje jak Japonia czy Szwecja, a nie Korea, Chiny czy Wietnam. Ale ty widać że śladem szanownego ojca wolisz żyć nie faktami czy prawdą, a iluzją budowaną na swoja własna potrzebę. A gdy prawda dopiero do was dotrze to "dębiejecie"..

Data: 2013-01-19 12:47:21
Autor: Przemysław M.
Trybun - Czerwony paso?yt
Dnia Sat, 19 Jan 2013 12:42:58 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Byłeś kiedykolwiek w Szwecji?

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-19 13:23:08
Autor: Trybun
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-19 12:47, Przemysław M. pisze:
[...]

Tak, ładne miasto.. A i Piła niedaleko. A jeżeli chodzi o państwo, to owszem - również bywam.

Data: 2013-01-24 21:50:10
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kde0ru$fv8$2node1.news.atman.pl...

| Ty bęcwale sadzisz że gdyby po wojnie wrócili do koryt jaśnie panowie  z
| londyńskiego azylu to zrobili by tu na miejscu Polakom drugą Szwecję?

A na ch... komu tutaj druga Szwecja? Kto przed wojna uciekał do Szwecji? Chyba tylko obywatele ZSRS.

> [...]
| gospodarczym ZSRR.. Tak, wbrew temu co ci jest mówione bliżej tego
| prawdziwego Komunizmu są takie kraje jak Japonia czy Szwecja

Pieczywo z dupczywem tez ci sie czasem myli?
Marksistowski komunizm to wladza zorganizowanej przestepczosci, czyli kraje takie jak Zwiazek Sowiecki i PRL

> [...]
| żyć nie faktami czy prawdą, a iluzją budowaną na swoja własna potrzebę.
| A gdy prawda dopiero do was dotrze to "dębiejecie"..

Prorok, ktory nie odroznia wolnego kraju od czerwonego baraku.

Data: 2013-01-20 08:26:49
Autor: Wiesiaczek
Trybun - Czerwony paso?yt
On Fri, 18 Jan 2013 23:03:15 +0100, jr wrote:

UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

biegle | > po rosyjsku, a po przyjezdzie zostalem antykomunista.

CzÂłowiek pochodzil z Ukrainy, jego zona urodzila sie w Petersburgu
(wowczas Leningrad). Na Ukrainie swoich rodzicow nie pamietal (pewnie
zmarli z glodu) - ...

Idź na całość! To na pewno KGB go zakatowało i zesłało do gułagu!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-01-24 21:56:25
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kdg9o9$jh0$7node1.news.atman.pl...

| > |
| > |

| Idź na całość! To na pewno KGB go zakatowało i zesłało do gułagu!

A po co zsylac do Gulagu? W latach trzydziestych na Ukrainie zmarlo z glodu ponad 6 milionow ludzi. Mozna zalozyc, ze jego rodzice zgineli w np. wypadku kolejowym. Takie wypadki tez sie zdarzaly w krajach sowieckich, lecz nigdy nie pochlanialy milionow ofiar! Prosty rachunek pokazuje, ze najprawdopodobniej umarli z glodu.

Data: 2013-01-20 08:24:54
Autor: Wiesiaczek
Trybun - Czerwony paso?yt
On Fri, 18 Jan 2013 20:04:35 +0100, jr wrote:

UÂżytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

Pietrzak o tym spiewal: Najwiecej nikotyny maja polskie wedliny...
Owszem, byly tez wedliny dobrej jakkosci, ale te szly na eksport, albo
do Pewexow.

Piszesz człowieku bzdury, tylko nie wiem, po co?

Ówczesna zwyczajna przebijała jakością i smakiem dzisiejsze markowe wędliny. Wszystkie "toruńskie" czy "podwawelskie" to teraz psu można kupić co najwyżej a i to nie wiadomo, czy mu nie zaszkodzi.

Pamiętam, ze zwyczajna "na gorąco" - z wody, z musztardą była świetnym jedzeniem, natomiast zagotowanie współczesnej kiełbasy spowoduje wypływ jakiejś żółtobrunatnej wydzieliny, po której trudno garnek domyć. :)

Data: 2013-01-20 10:51:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kdg9km$jh0$6node1.news.atman.pl...
> [...]

jedzeniem, natomiast zagotowanie współczesnej kiełbasy spowoduje wypływ
jakiejś żółtobrunatnej wydzieliny, po której trudno garnek domyć. :)

Mój ojciec, gdyby jeszcze żył, powiedziałby, że nic nie przebije jakością przedwojennych wędlin. Słuchając opowieści mojego ojca, odnosiłem wrażenie, że przed wojną (IIWŚ) Polacy żyli w raju.
Idziesz w ślady mego ojca, z tą różnicą, że ten raj umiejscawiasz w PRL!

ubawiony

Data: 2013-01-24 22:06:07
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

| Piszesz człowieku bzdury, tylko nie wiem, po co?
|
| Ówczesna zwyczajna przebijała jakością i smakiem dzisiejsze markowe
| wędliny.

I co? Lezala sobie na wystawie i czekala na chetnych?

 Wszystkie "toruńskie" czy "podwawelskie" to teraz psu moĹźna
> [...]
| jedzeniem, natomiast zagotowanie współczesnej kiełbasy spowoduje wypływ
| jakiejś żółtobrunatnej wydzieliny, po której trudno garnek domyć. :)

Ja z peerelu pamietam takich, ktorzy mowili, że w czasie wojny bylo im lepiej. Coz... czlowiek z wiekiem traci wech, smak... ochote do seksu..

Data: 2013-01-18 20:08:14
Autor: jr
Trybun - Czerwony pasożyt

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kdc24k$ig3$6node1.news.atman.pl...

| Mieszkal nad sklepem miesnym skad widzial wspaniale zdobycze socjalizmu.

To musial mieszkac od strony zaplecza. Tam przyjezdzali jemu podobni ksiazeta, zwykla 'holota' pchala sie od frontu.

Data: 2013-01-18 20:12:13
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso�yt
W dniu 2013-01-18 20:08, jr pisze:
To musial mieszkac od strony zaplecza. Tam przyjezdzali jemu podobni
ksiazeta, zwykla 'holota' pchala sie od frontu.

Na schaby bez kosci rzeczywiscie sie rzucali, ale juz kielbasy mozna bylo kupic bez problemu.

Data: 2013-01-18 20:16:22
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso�yt
W dniu 2013-01-18 20:12, u2 pisze:
[...]

Zreszta, jak kto byl obrotny to bil swiniaki na wsi. Takiego mieska nie uswiadczy sie teraz w marketach.

Data: 2013-01-18 22:02:21
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f99f87$0$1297$65785112news.neostrada.pl...

| Zreszta, jak kto byl obrotny to bil swiniaki na wsi.

Wujek mojej mamy mieszkal w Generalnej Guberni. Kiedyś zaszlachtowali swiniaka rzucili na woz przykrywajac ubraniami i czapka. Po drodze napotkali niemiecki samochod, ktory utknal w rowie. Szkopy byly pijane - halt, wyprzegac, zaprzegac i tak dalej. Gdy wyciagneli szwabskie auto, chcieli sie grzecznie pozegnac, ale Szwaby wyjeli flaszke i zaczeli czestowac kazdemu po sznapsie.
- No a tamten na wozie nie pije?
- Nie, nie - on jest chory i nie moze.
Jeden z Niemcow podszedl z kieliszkiem do ubitego wiepszka i zdjał mu czapke. Potem wszyscy zaczeli rechotac, że świnia nie pije, bo jest 'krank', robic sobie zdjecia przy tym przebranym wieprzku i tak dalej. Tymczasem wiesniacy truchleli ze strachu, bo za takie cos mogli isc do Auschwitz. Upieklo sie... a wujek mowil, ze takiego mieska jak za hitlera nigdy pozniej nie jadl.

Data: 2013-01-18 22:06:15
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 22:02, jr pisze:
Wujek mojej mamy mieszkal w Generalnej Guberni. Kiedyďż˝ zaszlachtowali
[...]
Jeden z Niemcow podszedl z kieliszkiem do ubitego wiepszka i zdjaďż˝ mu
czapke. Potem wszyscy zaczeli rechotac, �e �winia nie pije, bo jest 'krank',

Glod jest najlepszym kucharzem.

Data: 2013-01-18 23:06:24
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9b948$0$1313$65785112news.neostrada.pl...

| Glod jest najlepszym kucharzem.

i nie tylko w GG

Data: 2013-01-18 20:36:19
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f99e8f$0$1297$65785112news.neostrada.pl...

| Na schaby bez kosci rzeczywiscie sie rzucali, ale juz kielbasy mozna
| bylo kupic bez problemu.

W sklepie komercyjnym, szy superkomercyjnym? (a moze ty kupowales za zoltymi firankami?)

Data: 2013-01-18 20:43:57
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 20:36, jr pisze:
| Na schaby bez kosci rzeczywiscie sie rzucali, ale juz kielbasy mozna
| bylo kupic bez problemu.

W sklepie komercyjnym, szy superkomercyjnym? (a moze ty kupowales za zoltymi
firankami?)

No bzdura. Kupowalem na rogu Marszalkowskiej i Armii Ludowej w Warszawie. Bez problemu.

Data: 2013-01-18 20:50:38
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 20:43, u2 pisze:
> [...]

zoltymi
firankami?)

No bzdura. Kupowalem na rogu Marszalkowskiej i Armii Ludowej w

Obok byl slynny klub Riviera-Remont ;-)

Data: 2013-01-18 21:29:14
Autor: pluton_
Trybun - Czerwony paso?yt
No bzdura. Kupowalem na rogu Marszalkowskiej i Armii Ludowej w
Warszawie. Bez problemu.

Ale my nie mielismy legitymacji :(

Nullification

Data: 2013-01-18 22:21:10
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9a5fe$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

| No bzdura. Kupowalem na rogu Marszalkowskiej i Armii Ludowej

Ja pamietam za Gierka tylko nagie haki (po japonsku sklep miesny - taki dowcip byl). Jesli ktos jebal na kopalni, stac go bylo na sklepy komercyjne, ale do czasu. Pozniej i tam robilo sie pusto, wiec wymyslili superkomercyjne

- kto ty jestes?
- komercjuszek
- jaki znak twoj?
- pusty brzuszek...

....i tak dalej ludzie wymyslali. I to bylo w regionie gorniczym, gdzie zaopatrzenie bylo najlepsze w Polsce.
I jeszcze jeden dowcip tej epoki:

Wyslal Gierek swoja zonę, zeby w przebraniu prostej kobiety poszla do kolejek posluchac, co ludzie gadaja
- No i co?
- Oj strasznie, z kazdej kolejki musialam uciekac, zeby mnie nie poznali. A jedna taka baba powiedziala nawet, ze pojdzie kiedys nasrac na twoj grob...
- Co ty sie martwisz, zanim ja umre, oni nie beda mieli czym sie wysrac.

Takie oto chamskie dowcipy krazyly w tamtych chamskich czasach.

Data: 2013-01-18 22:26:20
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 22:21, jr pisze:
Ja pamietam za Gierka tylko nagie haki

No nie za Gierka to bylo mieska w brod. Przejsciowe trudnosci w zaopatrzeniu zaczely sie od Jaruzela i Kiszczaka.

Data: 2013-01-18 23:09:35
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9bdfd$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

| No nie za Gierka to bylo mieska w brod. Przejsciowe trudnosci w
| zaopatrzeniu zaczely sie od Jaruzela i Kiszczaka.

To widac masz skleroze (jak znajde czas, poszukam w sieci odpowiednich fotek).

Data: 2013-01-18 23:11:42
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 23:09, jr pisze:
U�ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa� w wiadomo�ci

> [...]
| zaopatrzeniu zaczely sie od Jaruzela i Kiszczaka.

To widac masz skleroze (jak znajde czas, poszukam w sieci odpowiednich

Mlody, ja to pamietam z autopsji. Problemy zaczely sie za Jaruzela i Kiszczaka. Pierdolone komusze zydki.

Data: 2013-01-18 23:52:23
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9c89f$0$1301$65785112news.neostrada.pl...
| > |

| Mlody, ja to pamietam z autopsji.

Pij lecytyne (dobra na pamiec)
Wiesz kiedy zaczely sie strajki w 80 roku? W Lublinie stal pociag z miesem na olimpiade w Moskwie. Kolejarze przyspawali go w nocy do szyn, co roznioslo sie radosnym echem po calym kraju.
Na poczatku lat siedemdziesiatych byla troche poprawa (taka typowa pieredyszka). Potem wszystko zaczelo drozec i znikac z polek, ludzie zaczeli gromadzic co sie da, np. cukier - bo sie nie psuje. Dlatega kartki na cukier pojawily sie juz w 76 roku.

Data: 2013-01-18 23:56:36
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 23:52, jr pisze:
[...]

Pamietaj 3 x biala smierc. Az sie dziwie dzisiaj, jak mlodzi ludzie nie dbaja o zdrowie. Nie maja nawet pojecia o tym.

Cukier, maka, sĂłl.

Cukier to jednak twoj najwiekszy wrog.

Data: 2013-01-19 00:15:59
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9d325$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

| Pamietaj 3 x biala smierc. Az sie dziwie dzisiaj, jak mlodzi ludzie nie
| dbaja o zdrowie. Nie maja nawet pojecia o tym.
|
| Cukier, maka, sól.
|
| Cukier to jednak twoj najwiekszy wrog.

Tak, tak... Nawet sklerozy mozna od niego dostac, dlatego prawie w ogole nie uzywam.

Data: 2013-01-19 00:18:39
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-19 00:15, jr pisze:
Cukier to jednak twoj najwiekszy wrog.

Tak, tak... Nawet sklerozy mozna od niego dostac, dlatego prawie w ogole nie
uzywam.

Ogolnie to stara prawda, 3 biale smierci to cukier, maka i sol. Ale ludzie nie chca tego przyjac do wiadomosci. Zwykle przekonuja sie o tym po smierci.

Data: 2013-01-19 01:51:04
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9d84f$0$1231$65785112news.neostrada.pl...

| Ogolnie to stara prawda, 3 biale smierci to cukier, maka

Czyli lepsze kasze niz potrawy z przemialu? A co z chlebem?

Data: 2013-01-19 08:48:45
Autor: Marek Woydak
Trybun - Czerwony paso?yt
On Sat, 19 Jan 2013 01:51:04 +0100, jr wrote:

> [...]

 i sol. Ale
| ludzie nie chca tego przyjac do wiadomosci. Zwykle przekonuja sie o tym

"Dyskusja" z u2 to jak ze slepym o kolorach. ;-)

MW

Data: 2013-01-19 09:47:14
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-19 01:51, jr pisze:
Ogolnie to stara prawda, 3 biale smierci to cukier, maka

Czyli lepsze kasze niz potrawy z przemialu? A co z chlebem?

Lepsze nieprzetworzone od przetworzonych.

Data: 2013-01-19 12:49:45
Autor: Przemysław M.
Trybun - Czerwony paso?yt
Dnia Sat, 19 Jan 2013 09:47:14 +0100, Wychodek u2 napisał(a):

W dniu 2013-01-19 01:51, jr pisze:
Ogolnie to stara prawda, 3 biale smierci to cukier, maka

Czyli lepsze kasze niz potrawy z przemialu? A co z chlebem?

Lepsze nieprzetworzone od przetworzonych.

Żresz ziemniaki w mudurkach? ;-)

Data: 2013-01-19 21:16:11
Autor: pluton_
Trybun - Czerwony paso?yt

> Lepsze nieprzetworzone od przetworzonych.

Żresz ziemniaki w mudurkach? ;-)

Sadze, ze on zre zywe robaki, gasiennice i surowe mieso.

Nullification

Data: 2013-01-19 21:28:43
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-19 21:16, pluton_ pisze:
Lepsze nieprzetworzone od przetworzonych.

�resz ziemniaki w mudurkach? ;-)

Sadze, ze on zre zywe robaki, gasiennice i surowe mieso.

Tak, lubiem tatar.

Data: 2013-01-19 23:26:21
Autor: pluton_
Trybun - Czerwony paso?yt
Tak, lubiem tatar.

To by wyjasnialo twoja toksoplazmoze.

Nullification

Data: 2013-01-19 08:56:20
Autor: Marek Woydak
Trybun - Czerwony paso?yt
On Sat, 19 Jan 2013 00:18:39 +0100, u2 wrote:

[...]

Tylko taki geniusz komuszy jak ty mógł to wymysleć!

MW

Data: 2013-01-19 08:39:36
Autor: Marek
Trybun - Czerwony paso?yt
On Jan 18, 11:56 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Pamietaj 3 x biala smierc. Az sie dziwie dzisiaj, jak mlodzi ludzie nie
dbaja o zdrowie. Nie maja nawet pojecia o tym.

A smierc przezroczysta ciebie nie przeraza ?

Data: 2013-01-19 21:12:35
Autor: pluton_
Trybun - Czerwony paso?yt
Cukier to jednak twoj najwiekszy wrog.

A jaroslaw 'truppenfuhrer' kaczynski to twoj najwiekszy przyjaciel.

Scierwem wrogia mozna nakarmic drozdze i zyskac w ten sposob przyjaciela.

Nullification

Data: 2013-01-19 21:29:30
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-19 21:12, pluton_ pisze:
Cukier to jednak twoj najwiekszy wrog.

A jaroslaw 'truppenfuhrer' kaczynski to twoj najwiekszy przyjaciel.

Scierwem wrogia mozna nakarmic drozdze i zyskac w ten sposob przyjaciela.

Ciekawe czym sie odzywiaja bolek, kwach i donek, ze tak fatalnie wygladaja ? :)

Data: 2013-01-19 23:27:13
Autor: pluton_
Trybun - Czerwony paso?yt
Ciekawe czym sie odzywiaja bolek, kwach i donek, ze tak fatalnie
wygladaja ? :)

Sprawdz ich teczki.

Nullification

Data: 2013-01-18 21:28:37
Autor: pluton_
Trybun - Czerwony paso?yt
Na schaby bez kosci rzeczywiscie sie rzucali, ale juz kielbasy mozna
bylo kupic bez problemu.

Mysmy mieli kartki - pol kilo na miesiac. Bez problemu bylo dla ubekow
i od sekretarzy komorek zakladowych wzwyz. 55

Nullification

Data: 2013-01-18 21:26:38
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 21:28, pluton_ pisze:
[...]

Pol kilo dla ubekow ? Sciemniasz :-)

A kielbasy bylo do woli.

Data: 2013-01-18 21:35:25
Autor: pluton_
Trybun - Czerwony paso?yt
A kielbasy bylo do woli.

Dobrze mieliscie... Ale nie zazdroszcze, nie chcial bym sie sqrwic
za kawalek kielbasy.

Nullification

Data: 2013-01-18 21:34:44
Autor: u2
Trybun - Czerwony paso?yt
W dniu 2013-01-18 21:35, pluton_ pisze:
A kielbasy bylo do woli.

Dobrze mieliscie... Ale nie zazdroszcze, nie chcial bym sie sqrwic
za kawalek kielbasy.

No wiesz kto byl obrotny to sam bil swiniaki.

A jak byliscie w aktywie to biliscie sie w swoje swinskie ryje :-)

Data: 2013-01-18 22:36:00
Autor: jr
Trybun - Czerwony paso?yt

http://www.lata-prl.yoyo.pl/?page_id=19