Trybun - Czerwony pasożyt

Data: 2013-01-18 12:39:03
Autor: Trybun
Trybun - Czerwony pasożyt
W dniu 2013-01-18 12:17, jr pisze:
Nie powiedziałeś jadrysiu - co robiłeś w czasach PRL?

Powiedziałem - w innym wątku. Wyobraź sobie że ja nie spotkałem na drodze dobrego wujka który by mi podarował emeryturę. Jak to tu teraz w kapitalizmie jest często praktykowane.

Data: 2013-01-18 12:49:14
Autor: jr
Trybun - Czerwony pasożyt

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kdbc8l$194$1node2.news.atman.pl...

| Powiedziałem - w innym wątku

To nic nie powiedziałeś (darmozjadzie)

Data: 2013-01-18 13:30:59
Autor: jr
Trybun - Czerwony pasożyt

Użytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisał w wiadomości news:kdbcrp$s8e$1node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

| To nic nie powiedziałeś (darmozjadzie)
| . Wyobraź sobie że ja nie spotkałem na

G... mnie obchodza twoi wujkowie - co robiles w PRL?

Data: 2013-01-19 12:43:24
Autor: Trybun
Trybun - Czerwony pasożyt
W dniu 2013-01-18 13:30, jr pisze:
> [...]
|
| To nic nie powiedziałeś (darmozjadzie)
| . Wyobraź sobie że ja nie spotkałem na

G... mnie obchodza twoi wujkowie - co robiles w PRL?

Ja o twoich wujkach.

Data: 2013-01-25 12:49:39
Autor: jr
Trybun - Czerwony pasożyt

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kde0rt$fv8$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |
> [...]
| > ||
| > |

| Ja o twoich wujkach.

Tych od matki, czy od ojca?

Data: 2013-01-18 15:50:53
Autor: Antenka
Trybun - Czerwony pasożyt
On 18 Sty, 12:39, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

Powiedziałem - w innym wątku. Wyobraź sobie że ja nie spotkałem na
drodze dobrego wujka który by mi podarował emeryturę. Jak to tu teraz
 kapitalizmie jest często praktykowane.<

Nie mów! :-X

Antenka

P.s. Czy to jakieś UB-ckie przesłuchanie?

Data: 2013-01-19 12:43:17
Autor: Trybun
Trybun - Czerwony pasożyt
W dniu 2013-01-19 00:50, Antenka pisze:
[...]

Zwykła uczciwość nie pozwala mi milczeć gdy dzieje się jawne qr**two. >:o

Pozdrawiam;-)

Trybun - Czerwony pasożyt