Trybun! Raj dla ciebie!

Data: 2014-04-26 16:42:25
Autor: MarkWoydak
Trybun! Raj dla ciebie!
Data: 2014-04-27 08:50:01
Autor: Trybun
Trybun! Raj dla ciebie!
W dniu 2014-04-26 16:42, MarkWoydak pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/to-tutaj-co-roku-bawi-sie-grupa-najzdolniejszych-uczniow-korei-polnocnej/kq11s MW

Powiedz mi, o krynico mądrości - dlaczego z waszego obozu dochodzą tak różne wieści, a to że "komunie" wyróżnia się ludzi zdolnych, ludzi nauki, a z drugiej strony morduje za samo noszenie okularów na nosie?

I tak nawiasem pisząc - ślepy jesteś że nie widzisz że to jankesi robią złych z Koreańczyków z północy. Dzięki temu mają pretekst do utrzymywania baz w tym rejonie (Japonia, Korea Płd i cała masa wysp), a także VII Floty.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-27 08:54:02
Autor: MarkWoydak
Trybun! Raj dla ciebie!

Użytkownik "Trybun" <ilich@op.pl> napisał w wiadomości news:lji9b1$m8l$1node2.news.atman.pl...
[...]

No zobacz, jak ci jaknkesi uparli sie na tych koreancow! I to na dodatek północnych! Wg ciebie to raj dla komuchów, a ty gnijesz w tej Polsce gdzie Jankes brutalnie butem depcze twoja wolność. Co ty tu jeszcze robisz?!!

MW

Data: 2014-04-27 09:41:21
Autor: MarkWoydak
Trybun! Raj dla ciebie!
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lji9b1$m8l$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Aś ty za co jeden?  Narżłem na klawiatóre. Znowu się nie chce zrolowac.

Trybun! Raj dla ciebie!