Trybun, jedź do Korei Północnej!

Data: 2014-02-05 09:34:31
Autor: daniloff
Trybun, jedź do Korei Północnej!
28.01.2014 20:24, MarkWoydak написал:
No piewco komunizmu, może jednak się wybierzesz by zasmakować prawdziwej
wolności: http://tnij.org/czystka ?

MW
Europejscy liberalowie nie lubia sluchac cudze zdanie.
I ci ludzie zabraniają mi dlubac w nosie

Data: 2014-02-05 17:00:10
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "daniloff" <mdaniloff@yandex.ru> napisał w wiadomości news:lcsih4$esn$1speranza.aioe.org...
[...]

A ty na przekór wszystkim wciąż dłubiesz.

MW

Data: 2014-02-05 22:21:45
Autor: danilow
05.02.2014 20:00, MarkWoydak пишет:

[...]

Proponujesz pieprzycyć sasiada w dupe, jak wszyscy porządni demokraci w Geyropie?

Trybun, jedź do Korei Północnej!