Trybun, jedź do Korei Północnej!

Data: 2014-01-28 17:24:42
Autor: MarkWoydak
Trybun, jedź do Korei Północnej!
No piewco komunizmu, może jednak się wybierzesz by zasmakować prawdziwej wolności: http://tnij.org/czystka ?

MW

Data: 2014-01-28 18:05:18
Autor: Aleksander
Trybun, jedź do Korei Północnej tam jest porządek i dyscyplina, nie jak u nas anarchia
A u nas nie lepiej, tylko forma niby delikatniejsza.
Ja się słucha i widzi bojowników PISu, nawiedzonych, to pewnie po dojściu ich do władzy , tez były by takie czystki wśród niewierzących.
Poza tym, ja Lepper mówił o Klewkach, to najpierw zrobili z niego wariata, a później i tak pomogli mu odejść.
Nie ma prawdziwej swobody dla innego zdania, innych poglądów, brak tolerancji nawet dla ateistów, których księża  PISowszczykami wyklinają i chętnie by na stosie palili.
Alx

Data: 2014-01-29 12:55:42
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-28 17:24, MarkWoydak pisze:
No piewco komunizmu, może jednak się wybierzesz by zasmakować prawdziwej wolności: http://tnij.org/czystka ?

MW

Jeszcze raz proszę o załatwienie wizy wjazdowej i karty na pobyt stały w tym kraju.
  Wiesz że Kim może szokować Koreańczyków wieściami z Polski?.. Fotkami i filmami bezdomnych stojących w kolejkach po miskę darmowej zupy, śmiercią ludzi którym nie udzielano pomocy w szpitalach i przychodniach. Nic nie będzie kłamał, poda tylko gołe fakty..
A tak w ogóle jeżeli już masz mnie za piewcę komuszyzmu, to wiedz że nie uśmiecha mi sie jego wersja gdzie Pierwszy Sekretarz Partii zastępuje króla znanego z ustrojów kapitalistycznych.

Data: 2014-01-29 17:06:58
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lcaq9c$l3m$1node2.news.atman.pl...
[...]

Niby dlaczego ja mam ci załatwiać? A samemu to nie łaska? Rusz tyłek! Korea Północna cie potrzebuje! A ty co?!!

MW

Data: 2014-01-29 19:45:22
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 17:06 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Ma trudny wybór: Castro, albo Ping Pong Un.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-30 10:51:50
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-29 17:06, MarkWoydak pisze:

[...]

Cały czas mnie tam wysyłasz, a ja ci powiadam że dostanie wizy wjazdowej do tego kraju graniczy z niemożliwym. A więc albo załatwiaj wizę albo nie proponuj mi czegoś niemożliwego do zrealizowania.

Data: 2014-01-30 16:45:55
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lcd7ht$3hi$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ja ci nie wysyłam, ja ci proponuje krainę szczęścia i dobrobytu. Przeciez ten ich wódz z radością otworzy ramiona by powitać tak zacnego komunistę jak ty. Byłeś już w ambasadzie? No skąd wiesz, że nie dostaniesz wizy? Galopem chłopie!

MW

Data: 2014-01-30 17:40:24
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 16:45 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

A do tego to jeden z nielicznych eksponatów, który jeszcze wierzy w  komunizm.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-30 18:57:55
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-30 16:45, MarkWoydak pisze:
[...]

Proponujesz mimo tego że wielokrotnie już ci odpowiedziałem że wizę do tego kraju można dostać tylko po znajomości, i jeżeli ty takie masz to weź mi ją załatw.
I tak nawiasem - buty pana wyczyszczone? Zadowolony pan? Poklepał po ramieniu?

Data: 2014-01-30 19:26:06
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lce3ra$2hg$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przecież pisze, że takiego komunistę jak ty powitają chlebem czy co tam mają. Co do tych butow, masz jakies kompleksy z dziecinstwa?

MW

Data: 2014-02-06 10:33:12
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-30 19:26, MarkWoydak pisze:

[...]

To jest tylko twoje, niczym nie poparte domniemanie.
  A co do butów to z powodu tego że ty niwewolnik jaśniepana a ubolewasz z powodu niedoli (tylko wg. ciebie i propagandy kapitalistycznej) wolności człowieka w Korei, gdzie człowiek nie musi szczerzyć zębów i naginać karku przed jaśniepanem.

Data: 2014-02-05 08:09:51
Autor: A. Filip
Trybun, jedź do Korei Północn do Egiptu!
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:
No piewco komunizmu, może jednak się wybierzesz by zasmakować
prawdziwej wolności: http://tnij.org/czystka ?

MW

Wystarczającą "wolność i demokracje (_swoich skurwysynĂłw_)" to USA popiera wpieraniem finansowym wojska w Egipcie?  Tam zasmakujesz standardĂłw ktĂłre USA juĹź całkowicie wystarczają jak rządzi ten kto im odpowiada.  Bo przecieĹź straszliwą broń wspierania wolności, demokracji i praw człowieka USA mają na "nie przyjaciół" a nie na przyjaciół :-)

--
A. Filip
Ubogiemu kawał chleba, to most do nieba.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-02-05 17:02:57
Autor: MarkWoydak
Trybun, jedź do Korei Północnej! v. Wojdak, jedź mieszkać do Egiptu!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:g88pvodzvfe253.huge.strangled.net...
[...]

A tak konkretnie o co tobie się rozchodzi? Do Egiptu mam blisko, a ty?

MW

Data: 2014-02-05 21:22:37
Autor: A. Filip
[...]

Wystarczającą "wolność i demokracje (_swoich skurwysynów_)" to USA
popiera wpieraniem finansowym wojska w Egipcie?  Tam zasmakujesz
standardów które USA już całkowicie wystarczają jak rządzi ten kto
[...]

To dla ciebie Egipt nie jest przykładem na to jak wspierana przez USA władza wygląda z rozgrzanej zabójczym strzelaniem do demonstrantów lufy karabinu maszynowego?

Chcesz opierdalać KRLD to opierdalaj bo _jest_ za co, chcesz robić sam z siebie publicznie zaślepionego skurwysyna o podwĂłjnej moralności Kalego krytykując _tylko_ "wrogĂłw USA" to teĹź masz prawo.  _MoĹźesz_ być kolejnym wcieleniem takich dupowlizĂłw co za PRL ZSRR i jego poplecznikĂłw nie skrytykowali nawet za późnej komuny.  Dupa się zmienia, dupowlizy nie.

--
A. Filip
(...) zanim (...) wybuchnie kłótnia, odejdĹş.  (Przysłowie biblijne)

Data: 2014-02-06 12:53:51
Autor: daniloff
Trybun, jedź do Korei Północnej! v. W ojdak, jedź mieszkać do Egiptu!
06.02.2014 0:22, A. Filip написаН:

 Dupa się zmienia, dupowlizy nie.

  :-)

Data: 2014-02-05 09:34:31
Autor: daniloff
Trybun, jedź do Korei Północnej!
28.01.2014 20:24, MarkWoydak написаН:
No piewco komunizmu, może jednak się wybierzesz by zasmakować prawdziwej
wolności: http://tnij.org/czystka ?

MW
Europejscy liberalowie nie lubia sluchac cudze zdanie.
I ci ludzie zabraniają mi dlubac w nosie

Data: 2014-02-05 17:00:10
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "daniloff" <mdaniloff@yandex.ru> napisał w wiadomości news:lcsih4$esn$1speranza.aioe.org...
[...]

A ty na przekór wszystkim wciąż dłubiesz.

MW

Data: 2014-02-05 22:21:45
Autor: danilow
05.02.2014 20:00, MarkWoydak пишет:

[...]

Proponujesz pieprzycyć sasiada w dupe, jak wszyscy porządni demokraci w Geyropie?

Trybun, jedź do Korei Północnej!