Trybun, jedź do Korei Północnej tam jest porządek i dyscyplina, nie jak u nas anarchia

Data: 2014-01-28 18:05:18
Autor: Aleksander
Trybun, jedź do Korei Północnej tam jest porządek i dyscyplina, nie jak u nas anarchia
A u nas nie lepiej, tylko forma niby delikatniejsza.
Ja się słucha i widzi bojowników PISu, nawiedzonych, to pewnie po dojściu ich do władzy , tez były by takie czystki wśród niewierzących.
Poza tym, ja Lepper mówił o Klewkach, to najpierw zrobili z niego wariata, a później i tak pomogli mu odejść.
Nie ma prawdziwej swobody dla innego zdania, innych poglądów, brak tolerancji nawet dla ateistów, których księża  PISowszczykami wyklinają i chętnie by na stosie palili.
Alx

Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lc8lmj$s0f$1news.albasani.net...
No piewco komunizmu, może jednak się wybierzesz by zasmakować prawdziwej wolności: http://tnij.org/czystka ?

MW

Trybun, jedź do Korei Północnej tam jest porządek i dyscyplina, nie jak u nas anarchia