Trybun, twoi kolesie zbroją się by zapanował pokój

Data: 2013-02-12 17:23:59
Autor: Przemysław M.
Trybun, twoi kolesie zbroją się by zapanował pokój

http://konflikty.wp.pl/gid,15327097,kat,355,title,Zatrzesli-swiatem-Wybuch-jadrowy-w-Korei-Pln-zdjecia,galeria.html

Nie mają co żreć, a na zbrojenia mają kasę? Korea Płn. po prostu szykuje
się do wojny z tymi co żywność wyrzucają do śmietników. --
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-02-12 17:49:54
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-12 17:23, Przemysław M. pisze:
[...]

Skąd ta wiedza o pustych talerzach Koreańczyków? A poza tym bez wydawania kasy to byliby już wzorem swoich braci z południa - podnóżkiem USA.

Data: 2013-02-12 17:57:03
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 12 Feb 2013 17:49:54 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Podnóżkiem z pełnymi brzuchami, wolnością i świetlana wizją przyszłości, a
nie smutnymi ludźmi bez perspektyw.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-12 18:04:12
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-12 17:57, Przemysław M. pisze:
[...]

Pełne brzuchy napchane syfem wyprodukowanym w kapitalistycznych wytwórniach pseudożarcia? A może im to się nie uśmiecha? Ten bajzel na ulicach, zanieczyszczone środowisko itd, nazywasz świetlaną przyszłością? To wiernopoddańcze naginanie karku przed jankesem nazywasz wolnością? Powiedz mi, ale tak szczerze - w której Korei chciałbyś żyć?

Data: 2013-02-12 14:02:03
Autor: Marek
On Feb 12, 6:04 pm, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

przyszłością? To wiernopoddańcze naginanie karku przed jankesem nazywasz
wolnością? Powiedz mi, ale tak szczerze - w której Korei chciałbyś żyć?

Ja bym wolal zyc w Bang-Kocku.

Data: 2013-02-12 18:12:45
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 12 Feb 2013 18:04:12 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Byłeś kiedykolwiek w któryms z krajów azjatyckich? Nie sądzę. Nie masz
zielonego pojęcia jak tam jest. Żarcia, tak żarcia serwowanego w UE czy
Ameryce (całej) żaden Azjata nie tknie. Ty wybierasz Koreę Północna, ja
zdecydowanie Południową. Byłem, widziałem. Widziałem ich codzienność,
kulturę, szacunek dla innych. Te chłam, który olglądasz na filmach to papka
robiona pod takich ja ty,. Zyczę smacznego przy spożywaniu schabowego z
trawy. Oczywiście przy akompaniamencie przelatujących nad głową pocisków z
przesłaniem pokoju.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-02-12 21:31:52
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-12 18:12, Przemysław M. pisze:
[...]

Co ma wspólnego żarcie np w Tajlandii, Wietnamie czy Laosie z tym w Korei Płd? Tamtym krajom jankesi nie zdążyli sprzedać swoich technologii produkcji żywności. M.in. przemysłowego tuczenia trzody chlewnej i drobiu.
I wbrew pozorom mam takie pojęcie o Korei Płd. że w hierarchii krajów którym najbliżej do komuszyzmu tą Koreę stawiam zaraz za Szwecją i Japonią. Tam kapitalista mimo trucia środowiska i żerowania na innych ponosi jednak koszty funkcjonowania państwa. Oprócz oczywiście płacenia standardowych podatków.
W podsumowaniu - jednak mimo całkiem prawdopodobnego napadu jankesów ja wybieram dla siebie Koreę Płn.

Trybun, twoi kolesie zbroją się by zapanował pokój